Big Max Makeover HBO Max ma dużą zniżkę



Wśród szumu wokół zmiany marki HBO Max na Max i premiery treści, która będzie obejmować odnowienie serii o Harrym Potterze, jest wiadomość, że nadchodzi duża zmiana w dostępie do treści 4K, która nie będzie dobrze pasować do istniejących Abonenci HBO Max.

Premiera w USA 23 maja, Max jest częściową kombinacją usługi przesyłania strumieniowego HBO Max i treści Discovery, która obejmuje trzy poziomy:

Przesuń, aby poruszać się w poziomie Maxlevelmax Ad-Litemax Ad FREEMAX Ultimate Ad Freeprecio 9.99 EUR/MIESIĄC O 99.99 EUR/rok 15.99 EUR/miesiąc lub 149.99 EUR/rok 19.99 EUR/miesiąc lub 199.99 EUR/rok Rozdzielczość 1080 PRESOLUTION 1080 PRESOLUTION 4K UHDSTIRES.5.15 jakość dźwięku przestrzennego. 1 Jakość dźwięku przestrzennego Jakość dźwięku Dolby Atmos Offline Brak pobrań offline 30 pobrań offline 100 pobrań offline

Na poziomach Max Ad-lite (niektóre przerwy reklamowe w treści) i Max Ad Free (brak reklam) zawartość 4K nie jest obsługiwana. Tylko Max Ultimate obiecuje to, co firma macierzysta Maxa, Warner Media, opisuje jako „rozszerzony katalog” treści 4K, który obejmuje The Last of Us, Harry Potter i Game of Thrones.

Warner Media potwierdził TechRadar, że od 23 maja nowi subskrybenci Max bez reklam nie znajdą żadnych treści 4K.

Ponadto obecni abonenci HBO Max, jak ja, po sześciomiesięcznym okresie karencji na nowym poziomie Max bez reklam za 15.99 USD, również utracą dostęp do treści 4K. Oczywiście mogą przejść na poziom Max Ultimate bez reklam za dodatkowe 4 € miesięcznie.

Oto jak Warner Media opisał mi zmiany:

Teraz = HBO Max bez reklam, trochę 4K

23 maja =

Nowe subskrypcje: bez reklam, bez 4K; Najlepsza wersja bez reklam — rozszerzone 4K

Obecni abonenci bez reklam przechodzący z HBO Max: 4K przedłużone o co najmniej sześć miesięcy; następnie mogą zdecydować się na uaktualnienie do wersji Ultimate bez reklam, jeśli chcą nadal korzystać z rozszerzonego 4K

To prawda, że ​​dodatkowe 48 USD rocznie za wysokiej jakości treści wizualne, które odpowiadają możliwościom najlepszej inwestycji w telewizor 4K, jaką prawdopodobnie dokonałeś w ostatnich latach, może wydawać się niewielką ceną do zapłacenia. Z drugiej strony jesteśmy w trakcie kryzysu kosztów życia, w którym każdy wzrost miesięcznego rachunku jest jak kolejna rana w śmierci tysiąca obniżek.

Chociaż jesteśmy podekscytowani perspektywą dostępu do większej ilości treści dzięki częściowej integracji zawartości Discovery i obietnicy nowych programów, takich jak The Penguin, odbieranie funkcji oddanym subskrybentom wydaje się niewłaściwe i niesprawiedliwe.

Nawet ten sześciomiesięczny okres karencji wydaje się trochę, ponieważ ma tylko drażnić obecnych klientów do 15.99 USD miesięcznie z tym, co mogliby uzyskać, gdyby płacili trochę więcej każdego miesiąca.

Poprosiłem Warner Media o komentarz na temat tego, jak ta wiadomość może zdenerwować niektórych obecnych subskrybentów, ale jeszcze nie odpowiedzieli. Tak, komunikaty prasowe i poziomy mówią same za siebie, ale nie wiem, jak Warner Media i HBO mogą ignorować nieunikniony sprzeciw klientów.

Jeśli chodzi o tych, którzy twierdzą, że nie zauważymy różnicy, powiedziałbym, że 1080p na 4-calowym urządzeniu 65K nie będzie wyglądać tak ostro, nawet przeskalowane, jak natywne 4K. Większość ludzi prawdopodobnie ogląda HBO Max tylko w 4K, ponieważ większość treści z najwyższej półki, takich jak Last of Us i Sukcesja, jest obecnie przesyłana strumieniowo w 4K.

Oczywiście w skali problemów, nawet tych technicznych, to mały problem. Ale jeśli chodzi o nasze portfele, małe problemy łatwo przeradzają się w miesięczny budżet.

Warner Media i Max wciąż mają czas, aby to dostosować. Mogliby zrezygnować z poziomu bez reklam za pomocą 4K i trzymać go z dala od poziomu z reklamami. To uczciwy kompromis, jak powiedziałby wielki Logan Roy (otwiera się w nowym oknie), poważnych ludzi.