GTA San Andreas Remastered: 5 rzeczy, które chcemy zobaczyć

GTA San Andreas Remastered: 5 rzeczy, które chcemy zobaczyć
Wygląda na to, że zremasterowana trylogia gier Grand Theft Auto pojawi się na konsolach obecnej generacji, w tym Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas. Chociaż plotki krążą od jakiegoś czasu, wydaje się, że Kotaku otrzymał potwierdzenie z niektórych źródeł wewnętrznych, że te zremasterowane klasyki wylądują na PS5, Xbox Series X, a nawet Nintendo Switch, z mieszanką „nowej i starej grafiki”, którą to zachowuje charakter oryginalnych tytułów, jednocześnie ułatwiając ich oglądanie współczesnym widzom. Jednak to San Andreas wydaje się przyciągać najwięcej uwagi, co nie jest niespodzianką. Po wydaniu została doceniona przez krytyków i często jest uważana za jedną z najlepszych gier wszechczasów, chociaż przemoc, gangsterskie tropy i sceny seksu zapewniają krytykom serii mnóstwo treści. Jego wyzwalający otwarty świat poradził sobie bez ekranów ładowania (pomijając wnętrza), dając poczucie skali i wolności spustoszonemu przez przestępczość miastu na długo przed pojawieniem się Breath of the Wild. Była to również pierwsza gra GTA, która zawierała lekkie funkcje RPG, które są tak normalne w dzisiejszej serii, pozwalając ci dostosować wygląd swojej postaci i wyszkolić ją w określonych umiejętnościach. Z remasterem GTA San Andreas prawdopodobnie w drodze, więc zastanawialiśmy się, co chcemy zobaczyć w zaktualizowanym klasyku, ponieważ nie wiemy, ile czasu minie do GTA 6 i jak Rockstar może naprawdę ulepszyć grę. to już prawie idealna realizacja formuły GTA.

1. Punkty kontrolne

Una puesta de sol sobre Los Santos

(Źródło zdjęcia: Rockstar Games) Najgorszą rzeczą w grach PS2 GTA są ich nieprzewidywalne ustawienia trudności. Niektóre misje są znacznie trudniejsze niż inne, a seria jest notorycznie skąpa w punktach kontrolnych, zamiast tego zostawia cię na śmierć i powrót taksówką do miejsca misji, aby zacząć od nowa w Vice City i San Andreas. . Niektóre opcjonalne punkty kontrolne, które szybko resetują misję i dają CJ ten sam ekwipunek, byłyby mile widziane w tej grze.

2. Opcjonalny suwak trudności

CJ dispara un arma mientras conduce una motocicleta

(Zdjęcie: Rockstar Games) Puryści nienawidzą dodawania ustawień trudności do starszych gier, ale San Andreas naprawdę może z nich korzystać. Byłoby miło kontrolować ustawienia w grze, takie jak śmierć NPC, zdrowie CJ lub nagroda za amunicję w grze. Wydaje się mało prawdopodobne, aby Rockstar zamierzał po prostu zachować to, co sprawiło, że gry na PS2 są tym, czym są. – ale może pomóc złagodzić przestarzałe części gry, takie jak szalone i chaotyczne sterowanie ogniem. W 2004 roku radzili sobie dobrze, ale w epoce strzelanek po okładce będzie to harówka, chyba że możesz coś zrobić, aby gra była trochę łatwiejsza.

3. Oryginalna muzyka

Un muelle con un jabalí rodando debajo en GTA San Andreas

(Zdjęcie: Rockstar Games) Ograniczenia praw muzycznych GTA są zmorą tych starszych gier, stąd sposób, w jaki obecne cyfrowe reedycje Vice City nie zawierają „Billie Jean” Michaela Jacksona, fundamentalnej części implementacji tego gra. Na Andreasa wpłynął również brak muzyki w późniejszych wydaniach, a tytuły takie jak „Killing in the Name of” Rage Against the Machine i „Express Yourself” NWA zostały usunięte z gry. Żadna reedycja nie byłaby kompletna bez powrotu wszystkich tych piosenek.

4. Bardziej responsywne sterowanie

Se está produciendo una persecución de coches en GTA San Andreas

(Źródło zdjęcia: Rockstar Games) Jeśli istnieje jedna uzasadniona krytyka, którą można ogólnie skierować do tytułów Rockstar, to to, że ich gry mają zwykle ciężkie, czasem niereagujące sterowanie. Zarówno GTA 5, jak i Read Dead Redemption 2 są winne tego, że twoja postać ma wrażenie, że czasami trzymasz nieruchomy przedmiot. Dlatego byłoby wspaniale, gdyby GTA San Andreas Remastered naprawiło tę wieloletnią skargę. Możliwe jest sprawienie, aby ruch postaci wyglądał realistycznie bez niepotrzebnego opóźnienia wejścia, więc jeśli Rockstar może to naprawić, gra będzie o wiele przyjemniejsza.

5. Zwrot kodów

Helicóptero GTA San Andreas volando al atardecer

(Źródło: Rockstar Games) Doświadczenie w San Andreas nie byłoby kompletne bez powrotu wielu kodów do gry, pozwalających zagorzałym fanom na zmianę przeznaczenia ich ulubionych skrótów do zdrowia, pieniędzy lub wcześniejszego dostępu do broni. Oto jednak wskazówka: podczas gdy „STICKLIKEGLUE” w dużej mierze przejmie kontrolę nad kierownicą podczas jazdy, gra będzie prawdopodobnie trochę przyjemniejsza, jeśli natkniesz się na coś dziwnego.