Gry wideo wymagają dostępności: przestań się bawić

Gry wideo wymagają dostępności: przestań się bawić
Ach, gry wideo. Bez względu na to, którą platformę wybierzesz, gry zapewniają nam rozrywkę od kilku ostatnich dziesięcioleci, od salonów gier i konsol po komputery do gier, a nawet urządzenia mobilne. Ostatecznym celem gry jest dobra zabawa i dobra zabawa, tak jak podczas oglądania filmu lub czytania książki, więc dlaczego jest tak wiele sprzeciwu wobec łatwego trybu? Zdumiewająca mniejszość uważa, że ​​jeu est un passe-temps zarezerwowane tylko dla elity, des individus qui voient les jeux as un défi à relever et voient all ce qui se trouve en dehors de cet environnement compétitif com un affront à leur étrange culture online . Ta toksyczność może prowadzić do wielu kontroli i wrogich zachowań wobec każdego, kto jest uważany za „zwykłego” gracza, ponieważ nie daj Boże, aby ktokolwiek chciał grać w cokolwiek, aby się dobrze bawić. Niektóre tytuły i franczyzy są zaprojektowane tak, aby gra była brutalna, co jest zrozumiałe, biorąc pod uwagę, jak satysfakcjonujące może być podjęcie wyzwania. Nie sugeruję, że gry zaprojektowane z myślą o trudnościach powinny zawierać tryb łatwiejszy (ze względu na to, jak niewiele dobrego przyniesie to zastrzeżenie mojej skrzynce odbiorczej), ale nienawiść do graczy, którzy grają w cokolwiek na łatwym, spowodowała, że ​​mniejszość próbowała skopiować samogłoskę. ich. ludzi jako „fałszywych graczy”. Kpiąca postawa wobec graczy, którzy nie mogą sprostać standardom „zawodowych graczy” ustalonym przez samą społeczność graczy, jest nie tylko ekskluzywna, ale może być również zdolna. Ustawienia trudności to tylko jeden z przykładów ułatwień dostępu w grach wideo i choć nie wykluczają się one wzajemnie, jest to ważna funkcja dla wielu graczy. Dostępność może oznaczać wiele rzeczy, od zamiany tekstu na mowę, ustawienia dla daltonistów i dodanie obsługi niestandardowych kontrolerów lub urządzeń peryferyjnych, a potrzeby każdego gracza będą się różnić; nie wszyscy gracze niepełnosprawni grają. Wcale nie w trybie łatwym.

Elitarność nie jest tak fajna, jak myślisz

Controlador adaptable de Microsoft rodeado de dispositivos de Microsoft

(Źródło: Microsoft) W niektórych przypadkach dostępność jest zapewniana przez modyfikacje dzięki zaangażowanym członkom społeczności, ale to z kolei może prowadzić do dodania natywnej obsługi przez twórców gier. . Hades to wielokrotnie nagradzany typ Rogue, gatunek znany z wysokiego poziomu trudności dzięki losowemu środowisku pełzającemu po lochach i śmierci postaci, która zmusza cię do powrotu do początku. na przykład ma różne modyfikacje ułatwień dostępu dla graczy niedowidzących oraz „God Mode”, który pozwala graczom na wszystkich poziomach umiejętności cieszyć się grą.

Wraz z Hadesem chcieliśmy udostępnić ekscytujące wrażenia z gry typu rogue-like większej liczbie graczy. Oto spojrzenie na God Mode, który pozwala tym z nas, którzy nie są bogami, wpaść i doświadczyć rozwijającej się historii. #HadesGame pic.twitter.com/JYCZ4eh9JESSember 25, 2020 Zobacz więcej Organizacje charytatywne, takie jak AbleGamers, również ciężko pracują, aby zwiększyć reprezentację osób niepełnosprawnych, nie tylko poprzez edukację twórców gier i całą społeczność graczy, ale także tworzenie elastycznych rozwiązań sprzętowych, aby umożliwić niepełnosprawnym graczom do skorzystania z franczyzy. Steve Spohn, dyrektor operacyjny AbleGamers, który sam jest niepełnosprawnym graczem, wyznaczył sobie cel zebrania 1 miliona euro w ciągu jednego roku, aby organizacja charytatywna mogła uczcić 40. Zorganizowany przez hashtag „#SpawnTogether”, czytelnik jest na dobrej drodze i zakończy się dokładnie 16 miesięcy po debiucie 12 września, wszystkie dodatkowe fundusze są uwzględnione w wysiłkach podejmowanych na rzecz pomocy młodzieży niepełnosprawnej materiałami, od ergothérape utes et nawet więcej.

Znaczenie dostępności

Fotografía frontal de Steve Spohn, director de operaciones de AbleGamers

(Źródło: Steve Spohn) Rozmawialiśmy ze Spohnem o jego akcji charytatywnej, dostępności gry i stanie kontroli w społeczności graczy. Wyznaczenie celu w wysokości 1 miliona euro to nie lada wyczyn – czy wierzyłeś, że go osiągniesz? To musi być wspaniałe widzieć, jak społeczność zjednoczyła się w tak szczytnym celu. Zdecydowanie nie lol. Kiedy po raz pierwszy omówiłem ten pomysł z założycielem AbleGamers, Markiem Barletem, powiedział, że być może uda nam się zebrać kilka tysięcy dolarów. Może 50,000 5 euro, jeśli będzie miał dużo szczęścia. To naprawdę nie do opisania uczucie mieć ludzi za sobą w tak potężny sposób. Jak każdy w tej branży, a właściwie w każdej branży, miewam chwile zwątpienia i syndrom oszusta. W końcu opublikowałem swoją historię i mam nadzieję, że ludzie połączą się z ideą chęci czynienia dobra dla świata, zanim będzie za późno, i myślę, że im się udało. Ludzie z całego świata przekazywali 10, 20, XNUMX euro, mówiąc tylko, że bardzo podoba im się moje podejście i mają nadzieję, że uda nam się osiągnąć cel, i dzięki nim to zrobiliśmy. Po prostu nie ma lepszego uczucia na świecie niż to, że ludzie widzą twoje zmagania i potwierdzają twoje potrzeby oraz to, w co wierzysz w tej branży. To jest absolutnie pocieszające. Każdy, kto był częścią Spawn Together jest odpowiedzialny za to, jak się tu znaleźliśmy, każdy może mieć udział w tym zwycięstwie. I wiem, że nie wszyscy będą to postrzegać w ten sposób, niektórzy ludzie wskażą, jak daleko twój wkład osiągnął ten niesamowity kamień milowy. Ale mam nadzieję, że podczas ciemnych godzin nocy, kiedy robaki mózgowe atakują, ludzie pamiętają, że byli częścią czegoś naprawdę fajnego w tym roku i czegoś, co zmieni świat dla osób niepełnosprawnych. Jest z czego być dumnym.

Technologia może być naprawdę fajna

Un joven discapacitado jugando videojuegos con controladores adaptativos

(Zdjęcie: AbleGamers) Dyskusja o „łatwej modzie” wywołała tarcia w Internecie. Chciałbym poznać Twoje odczucia na ten temat. Haha, myślę, że wszyscy, którzy śledzą mnie online, i niektórzy ludzie, którzy tego nie robią, z łatwością znają moje uczucia. Daj mi Baby Ass Baby Mode. Słuchaj, to nie moja sprawa, jak ktoś się bawi. Jeśli to, co robisz, nie krzywdzi Ciebie ani nikogo innego, powinieneś móc grać w gry wideo, jak chcesz. Zrobiłem cały wątek o wszystkich typowych rzeczach, które mi i innym zwolennikom trybu łatwego zaoferowano, oraz o absolutnie absurdalnych uczuciach, jakie niektórzy ludzie mają na jego temat. Ale wszystko od „Cóż, ten niepełnosprawny gracz mógłby go pokonać, więc wszyscy niepełnosprawni mogą!” do „jeśli deweloper doda łatwy tryb, każdy może wygrać i nie o to chodzi”, to wszystko są głupie argumenty. To, że jedna osoba może to zrobić, nie oznacza, że ​​wszyscy mogą to zrobić. To, że więcej osób może ukończyć grę, nie oznacza, że ​​twoim sukcesem jest ukończenie gry w najmniej imponującym, najtrudniejszym trybie. Rozumiem, dlaczego ludzie ukrywają część swojej tożsamości, będąc w stanie robić rzeczy, których inni nie mogą. Rozumiem, rozumiem. Ale utrzymywanie kontroli na jakimkolwiek poziomie nie jest właściwe. Nie będę pytał o szczegóły, w jaki sposób te pieniądze zostaną podzielone, ale na co zostaną wydane? Wiele osób (w tym ja) nie zdaje sobie sprawy, jakiego sprzętu można użyć, aby pomóc niepełnosprawnym graczom cieszyć się ulubionymi tytułami, ale witryna AbleGamers zawiera wiele informacji. O, możesz zapytać. AbleGamers to jedna z najbardziej przejrzystych organizacji na świecie, jeśli chodzi o to, na co wydajemy pieniądze. Co roku publikujemy nasze 990, a nawet mamy specjalne części strony internetowej, aby pokazać, ile każdy dolar idzie na programy i inicjatywy misyjne. Jesteśmy niesamowicie dumni z naszej odpowiedzialności za pieniądze. Bardzo się cieszę, że znalazłeś stronę edukacyjną. Naprawdę staramy się, aby rzeczy były łatwe do znalezienia! W ciągu ostatnich dwóch lat mieliśmy kilka świetnych wynalazków od AbleGamers, w tym trzy patenty, kontroler, którym można grać zakopany w stole, oraz kontroler, który można podłączyć bezpośrednio z elektrycznego wózka inwalidzkiego do konsoli Xbox i zrobić to. że wózek pełni rolę kontrolera. . Oczywiście jednym z najlepszych sposobów, w jakie wydaliśmy pieniądze, było zapobieganie wyciekaniu Quadsticka, urządzenia, za pomocą którego można grać na Xboksie tylko ustami. Osoba, która pierwotnie produkowała urządzenia jedno po drugim, zdecydowała się przejść na emeryturę i mogliśmy wkroczyć z pewnym wsparciem finansowym i wspaniałym człowiekiem o imieniu Fred, gotowym do powrotu do pracy. Te urządzenia pomagają wielu ludziom. I byłbym smutny, gdybym nie wspomniał o moim kapeluszu na podczerwień, to ten, w którym widzisz, jak wygrywam zwycięstwo jako kozioł ofiarny. Technologia jest świetna, nie sądzisz?

Każdy powinien cieszyć się grą

Caridad AbleGamers en PAX

(Zdjęcie: AbleGamers) Do 15 września jest jeszcze długa droga: czy masz na myśli ambitny cel, czy drugi cel, który chciałbyś osiągnąć? Tak, technicznie rzecz biorąc, mamy jeszcze miesiąc do końca, a w chwili pisania tego tekstu kampania jest warta 1,013,000 XNUMX XNUMX euro, więc ludzie nadal mają czas na przekazanie datków, jeśli chcą. Ale skupiam się na sequelu i nie mogę się doczekać, żeby o nim porozmawiać. Jakie są Twoje 3 najlepsze gry? Czy mają one funkcje ułatwień dostępu, które Twoim zdaniem powinny zostać uwzględnione w innych tytułach? Moje trzy najlepsze gry w tej chwili to Rocket League, Dead By Daylight i Fortnite. I rzeczywiście, tak, wszystkie mają naprawdę fajne funkcje ułatwień dostępu. Rocket League było na tyle miłe, że wysłuchało mnie, gdy powiedziałem, że niektórzy ludzie chcieliby grać samą myszką, a teraz jestem graczem na poziomie platyny, noszącym tylko mysz i czapkę IR na głowie. Dead By Daylight ma wiele problemów z dostępnością. Poprawili się, ostatnio dodali tryb dla daltonistów. Ale jest jeszcze długa droga do przebycia. Edytuję pliki .ini, aby dość szybko używać myszy, ponieważ domyślnie czułość myszy jest zbyt niska. Ale nadal jest zabawnie. A Fortnite jest fantastyczny z punktu widzenia dostępności. Nie tylko mają wiele opcji, takich jak automatyczne otwieranie drzwi, wyświetlanie symboli na ekranie dla dźwięków, ale mają także mapowanie, które zmienia się w zależności od okoliczności, w których się znajdujesz, niezależnie od tego, czy biegasz, jedziesz, czy cokolwiek innego. Naprawdę dobre rzeczy. Czy masz coś, co chciałbyś dokończyć? Podłoga jest Twoja! Wiesz, myślę, że jedyną rzeczą, którą naprawdę chcę pokazać światu, jest to, że to nie była moja wygrana. Ludzie ciągle mówią...