Gry komputerowe w Indiach: najważniejsze trendy do obejrzenia

Gry komputerowe w Indiach: najważniejsze trendy do obejrzenia
Gra w Indiach przeszła w ostatnim czasie duże zmiany i światowe marki już je dostrzegły. Co było w dużej mierze prerogatywą studentów i mieszkańców dużych miast, dziś gra przesunęła te granice w Indiach, gdzie gracze wyłaniają się z najodleglejszych zakątków. Podczas gdy dedykowana konfiguracja gier jest nadal uważana za luksus dla większości ludzi w Indiach, rozprzestrzenianie się smartfonów i tanich planów internetowych oznacza, że ​​​​grają w nią ludzie z różnych środowisk. dziwną grę na swoich telefonach komórkowych, podczas gdy dodano pandemię Covid-19. znacznie więcej dla społeczności graczy PC. Jeśli chodzi o gry online, na rynku wrażliwym na ceny, takim jak Indie, gry mobilne przodują ze względu na oczywiste czynniki, takie jak niedrogi sprzęt, przenośność i dostępność bezpłatnych gier. Gry mobilne powinny stanowić prawie 85% światowego rynku do końca roku. Chociaż gry na komputery PC i konsole są głównie napędzane silnym wsparciem społeczności, zyskały na popularności, ponieważ standardy dystansu społecznego zmusiły ludzi do pozostania w pomieszczeniach. Ten ostatni jest również uważany za idealny dla poważniejszych i regularnych graczy, którzy preferują wciągające i chciwe grafiki gry. Według raportu branża gier online w Indiach odnotowuje imponujące tempo wzrostu i oczekuje się, że do końca 1 r. osiągnie obroty w wysokości 2020 miliarda euro. Wraz z powolnymi i stałymi wypuszczaniami z blokady branża gier radykalna ekspansja i nowe tendencje zdominują krajobraz gry w kraju. Oto krótki przegląd niektórych trendów w grach, które mogą przewodzić branży w drugiej połowie i później:

(Zdjęcie: Asus)

materiał hybrydowy

Chociaż mamy produkty komputerowe zorientowane na gry, takie jak ROG i Strix firmy Asus, Predator firmy Acer, Omen firmy HP i inne, ostatnie blokady uwydatniły sytuację, w której wiele osób jest zmuszonych do pracy lub pracy. „studiowała zdalnie, więc musiała kupić dedykowany sprzęt do pracy zdalnej. Aby zaspokoić potrzeby tych użytkowników, marki oferują urządzenia hybrydowe, które są wygodne w codziennej pracy biurowej i wystarczająco wydajne, aby pomóc użytkownikom cieszyć się najlepszymi w swojej klasie wrażeniami z gier. W naszej dyskusji Arnold Su, szef sekcji konsumenckich PC i gier Asusa, również zidentyfikował tę potrzebę, wspominając, że firma planuje oferować urządzenia wspierające zarówno gry, jak i pracę zawodową. . Te urządzenia, zarówno stacjonarne, jak i laptopy, które oferują to, co najlepsze z obu światów, już zaczęły pojawiać się na rynku i wkrótce staną się maszynami do gier wybieranymi przez millenialsów.

(Źródło zdjęcia: TheGamingProject)

Gry strumieniowe

Gry w chmurze z modelem subskrypcji podobnym do Netflix już teraz stają się ulubionym miejscem użytkowników, którzy nie lubią inwestować dużych kwot w sprzęt, ale nadal nie chcą narażać swoich wrażeń z grania. Popularne gry w chmurze to Google Stadia i Apple Arcade. Gry w chmurze oferują podobne wciągające wrażenia na dowolnym urządzeniu, takim jak smartfon, tablet, komputer stacjonarny, laptop, a nawet telewizor. Użytkownicy mogą korzystać z tego samego konta, aby logować się z przeglądarki stacjonarnej lub mobilnej, aby cieszyć się grą w zaciszu własnego domu lub w podróży. Oprócz Google i Apple, inne projekty gier w chmurze to między innymi GeForce Now, PlayStation Now i Project Cloud, a także TheGamingProject, nasz desi awatar rozwiązania do gier w chmurze.

(Zdjęcie: Pixabay)

Gry VR

Gry VR to ekstremalny poziom wciągających wrażeń w grach. Nawet wtedy popularność gier VR była jak dotąd ograniczona, głównie ze względu na koszt sprzętu, a także dedykowaną przestrzeń wymaganą do grania w tę grę. Jednak dzięki wykorzystaniu potężnych serwerów gier w chmurze w połączeniu z sieciami o niskim opóźnieniu gry VR oparte na chmurze mogą zdemokratyzować gry VR, umożliwiając ludziom cieszenie się grami VR nawet w systemach o średniej specyfikacji. Można go uznać za punkt odniesienia w zakresie rozwiązania komputerowego i gier, które może spełnić większość wymagań bez zbytniego dodatkowego kosztu.

(Zdjęcie: Sony)

Lokalna zawartość

Przez ostatnie kilka lat lokalizacja treści była mantrą. Wraz z pojawieniem się technologii 4G zaobserwowaliśmy, że łączność z Internetem stała się przystępna cenowo i dostępna dla mas. Znajomość języka angielskiego czy nawet hindi nie była już podstawową kwalifikacją do korzystania z Internetu. Podobnie w grze należy skupić się na lokalizowaniu treści. Podczas gdy użytkownicy metropolii i dużych miast nadal będą zajęci graniem w Red Dead Redemption 2, Doom: Eternal, Assassin's Creed: Horizon, COD lub Metro Exodus itp., użytkownicy z małych miast wolą preferowaną zawartość. Mogą odnosić się. W rezultacie popyt na treści lokalne będzie rekordowo wysoki. Podczas obecnych blokad mobilne gry zręcznościowe, takie jak Ludo, Snakes and Ladders, Carrom itp. odnotowali ogromny wzrost bazy użytkowników i zostały pobrane przez miliony. Podobnie, lokalna zawartość gier komputerowych będzie bardzo poszukiwana, a coraz więcej programistów skupi się na tworzeniu gier opartych na lokalnych preferencjach.