Google ujawnia zaktualizowane profile firm przed okresem świątecznym

Google ujawnia zaktualizowane profile firm przed okresem świątecznym

Wraz ze zbliżaniem się Czarnego Piątku Google ogłosił serię aktualizacji mających na celu ułatwienie małym firmom sezonu zakupów świątecznych. Największą zmianą jest to, że gigant wyszukiwania zmieni nazwę „Google Moja Firma” na „Profil Firmy Google”, zanim w przyszłym roku usunie aplikacje Google Moja Firma na Androida i iOS. W przyszłości nazwa istniejącej usługi internetowej Google Moja Firma zostanie zmieniona na „Menedżer Profilu Firmy” i będzie przede wszystkim przeznaczona do obsługi dużych firm mających wiele lokalizacji. Małe firmy będą teraz mogły poprosić o profil swojej firmy i porównać go bezpośrednio w wyszukiwarce Google lub aplikacji Mapy Google. Wyszukując Twoją firmę według nazwy, właściciele małych firm zobaczą alternatywę, aby poprosić o powiązany profil biznesowy i porównać go. Po wykonaniu tej czynności będą mogli edytować informacje o swojej firmie, w tym adres, godziny pracy, zdjęcia i inne. W miarę jak coraz więcej użytkowników wyszukuje firmy i wchodzi w interakcje z firmami za pomocą wyszukiwarki i Map Google, Google dodał także do swojej wyszukiwarki nowy filtr „w magazynie”, dzięki któremu kupujący mogą sprawdzić, czy w pobliskich sklepach jest dostępny określony produkt. Sprzedawcy detaliczni w USA i Kanadzie mogą bezpłatnie zarejestrować się w Google Pointy w profilu swojej firmy, aby automatycznie przesyłać asortyment produktów dostępnych w sklepie, łącząc usługę bezpośrednio z systemem w punkcie sprzedaży.

Wiadomości i połączenia telefoniczne z klientami

Aby ułatwić małym firmom kontakt z klientami w wyszukiwarce i Mapach Google, Google wprowadza nową funkcję o nazwie Historia połączeń dla sprzedawców w USA. i Kanada ze zweryfikowanymi profilami biznesowymi. Dzięki historii połączeń właściciele firm mogą sprawdzić, które połączenia przychodzące od klientów pochodzą z profilu ich firmy, i wyświetlić przydatne statystyki dotyczące wydajności połączeń przychodzących. Po dodaniu w zeszłym roku możliwości bezpośredniego czatowania z klientami w Mapach Google, Google umożliwi teraz właścicielom firm przeglądanie wiadomości i odpowiadanie na wiadomości bezpośrednio z profilu ich firmy w wyszukiwarce Google. W tym miesiącu firma dodaje także potwierdzenia przeczytania, aby właściciele firm i klienci mogli wiedzieć, czy ich posty zostały wyświetlone. Handlowcy i właściciele firm mogą przygotować się na to, że okres uroczystości będzie płatny i zweryfikować profil firmy w wyszukiwarce Google i Mapach, dzięki czemu będzie można łatwiej wchodzić w interakcję z obecnymi i potencjalnymi klientami online. Czy chcesz prosperować swój biznes online? Sprawdź nasze listy najlepszych platform handlu wirtualnego, najlepszego hostingu handlu wirtualnego i najlepszego oprogramowania CRM.