Gmail naprawiony po poważnej awarii

Gmail naprawiony po poważnej awarii

Aktualizacja 11:00 GMT: Google twierdzi, że naprawił wszystkie znane problemy. „Problem z Gmailem został rozwiązany. Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za cierpliwość i ciągłe wsparcie” – napisała firma.

Aktualizacja: 09:30 GMT: Google potwierdziło, że bada problemy z Gmailem i niektórymi innymi usługami. „Obecnie badamy problem wpływający na dostęp użytkowników do wielu usług, który ma wpływ na użytkowników w Europie” – zauważyła firma.

Usługa poczty e-mail Gmaila została przywrócona do działania po powszechnych problemach, jakie wystąpiły dziś rano w związku z możliwą awarią aplikacji internetowych i mobilnych.

Według danych usługi monitorowania awarii w czasie rzeczywistym DownDetector incydent rozpoczął się około 0300:08 ET / 00:XNUMX GMT, a tysiące użytkowników zgłosiło problemy w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych.

Oprócz Gmaila problem dotyczy także Google Chat, Google Meet, Grup dyskusyjnych Google i Kalendarza Google, przy czym każdy program wyświetla alert w oficjalnym panelu Google Workspace.

Problemy z Gmailem

„Obecnie badamy problem wpływający na dostęp użytkowników do wielu usług, który ma wpływ na użytkowników w Europie” – zauważył Google.

„Badamy zgłoszenia problemu z Gmailem. Wkrótce podamy więcej informacji. Użytkownicy, których to dotyczy, mogą uzyskać dostęp do Gmaila” – dodał na stronie poświęconej Gmailowi.

„Badamy problem, który dotyka niektórych użytkowników w Europie i wpływa na ich możliwość dostępu do niektórych usług”.

Problemy, które wydawały się mieć wpływ na logowanie do konta internetowego, dotknęły użytkowników w Wielkiej Brytanii, Europie i USA.

Niektórzy użytkownicy skarżyli się na Twitterze, że w ogóle nie mogą uzyskać dostępu do usług Gmail, a wewnętrzne dowody od zespołu TechRadar Pro pokazały nam, że nie możemy zalogować się na nasze konta, czyli przy użyciu zwykłych metod uwierzytelniania. System bezpieczeństwa 2FA działa bardzo wolno.

Wysyłanie alertów 2FA na urządzenie mobilne trwało znacznie dłużej niż zwykle i w niektórych przypadkach kończyło się błędem, który uniemożliwiał nam zalogowanie się, gdyż pracownicy w całym kraju robią to w dzień wolny.