Głos staje się podstawową technologią badawczą

Głos staje się podstawową technologią badawczą
            Si su empresa no está invirtiendo en tratar de llegar a la cima de los resultados de búsqueda locales, debe dedicar un tiempo a pensar en cómo hacerlo, ya que las consultas de búsqueda por voz brindan resultados locales.</p><h2><strong>Los asistentes de voz están llegando a la mayoría de edad</strong></h2><p>Diez años después de la llegada de Siri, el mercado de los asistentes de voz está madurando y la búsqueda por voz está comenzando a proliferar en varios dispositivos.  Los productos de Amazon, Google y Apple ofrecen asistentes de voz, y uno de cada cuatro adultos estadounidenses tiene un altavoz inteligente.  Juniper Research predice que los ingresos por publicidad basada en voz alcanzarán los 19.000 millones de dólares en 2022, pero los mejores anuncios siguen siendo los resultados de búsqueda nativos.
John Stine, dyrektor wykonawczy Open Voice Network, wyjaśnia: „Głos wkrótce stanie się dla konsumentów głównym sposobem łączenia się ze światem cyfrowym, a dla sprzedawców cyfrowych – podstawowym sposobem łączenia się z prawdziwymi konsumentami…. Czas się przygotować. Vixen Labs i Open Voice Network rozmawiały z 6.000 osób w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Niemczech, aby dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystują swoich asystentów głosowych. Wyniki są dostępne tutaj. Wszechobecność jest jednym z wielkich odkryć. Ponad 30% z nas korzysta obecnie z asystentów głosowych na co dzień, a około 23% korzysta z nich kilka razy dziennie. Prawie każdy wie, że takie rzeczy istnieją.

Użytkownicy głosowi się przyzwyczajają

Raport zawiera również przydatne dane demograficzne. Z zaciekawieniem dowiedziałem się, że 60% osób w wieku 18-24 lat i 36% osób w wieku 25-34 lat używa Siri częściej niż jakikolwiek inny asystent. Alexa jest szerzej stosowana w starszych grupach demograficznych, a Asystent Google jest również popularny. (Cortana i Bixby to pomniejsi gracze w kosmosie). Wiąże się to z niedawnym twierdzeniem Futuresource, że Siri firmy Apple ma 25% rynku asystentów głosowych. Problemem pozostaje poufność. Wygląda jednak na to, że minie trochę czasu, zanim noszenie tych rzeczy w miejscach publicznych zostanie uznane za społecznie akceptowalne. Tylko 27% użytkowników asystentów głosowych w Stanach Zjednoczonych czuje się komfortowo, używając ich w miejscach publicznych, co oznacza, że ​​polegamy na nich w domu, w samochodzie lub na iPhonie w podróży. Spośród tych, którzy jeszcze nie korzystają z asystentów głosowych, 42% stwierdziło, że przeszkodziły im w tym obawy dotyczące prywatności, a 32% po prostu nie ufa asystentom. Nie jest to szczególnie zaskakujące, biorąc pod uwagę incydenty, takie jak kiedy dowiedzieliśmy się, że Apple podsłuchiwało niektóre rozmowy. (Apple później pomogło temu zapobiec).

Luka wiedzy

Utrzymuje się zamieszanie co do tego, co mogą zrobić nasi asystenci głosowi. Większość ludzi (76% Wielkiej Brytanii) polega na próbach i błędach, aby dowiedzieć się, do czego są zdolni. Innymi słowy, ponieważ Apple i inne firmy w branży regularnie wprowadzają obsługę różnych typów wyszukiwania, użytkownicy wyszukiwania nadal nadrabiają zaległości. Są zadania, do których ludzie się przyzwyczaili. Raport mówi, że większość z nas używa Siri i innych asystentów do sterowania muzyką (73% użytkowników) i sprawdzania pogody (80% użytkowników) oraz potwierdza, że ​​91% użytkowników przeprowadziło wyszukiwanie głosowe. Ta ostatnia statystyka jest powodem, dla którego wszystkie firmy powinny pracować nad wyszukiwaniem lokalnym, ponieważ są to wyniki, które najprawdopodobniej pojawią się w wynikach wyszukiwania głosowego. To także dobry biznes, biorąc pod uwagę, że 41% ankietowanych już używa głosu do robienia zakupów. Istnieją różnice w zachowaniu między krajami: 21% konsumentów w USA twierdzi, że „płacenie rachunku” jest ich najważniejszym zadaniem w zakresie bankowości głosowej i pomocy finansowej, w porównaniu z 15% w Wielkiej Brytanii i 17% w Niemczech. Niemieccy użytkownicy są jednak bardziej skłonni do korzystania z technologii w celu znalezienia lekarza lub specjalisty niż ci z USA czy Wielkiej Brytanii. James Poulter, dyrektor generalny i współzałożyciel Vixen Labs, powiedział: „Obecnie jest dużo wolnej przestrzeni do wprowadzenia; Klienci są gotowi i czekają, ale aby skorzystać z tego nowego kanału marketingowego, marki muszą zoptymalizować, stworzyć i zintegrować swoje produkty i usługi z technologią głosową.

Więc, co dalej?

Niektóre trendy są dość łatwe do odgadnięcia: zmieni się sposób wyszukiwania, a ludzie przyzwyczają się do wyszukiwania pewnych rzeczy za pomocą głosu niż do jakiejkolwiek innej formy wyszukiwania. Zobaczymy również, jak wyniki stają się bardziej spersonalizowane, gdy asystenci głosowi dowiadują się więcej o tym, kto mówi. Idąc dalej, wiemy, że asystenci głosowi staną się bardziej empatyczni i będą w stanie reagować na emocje w głosie osoby, a także zobaczymy nowe formy, takie jak inteligentne wyświetlacze i inteligentne okulary. W każdym przypadku będą używać głosu jako części ogólnego interfejsu i rozszerzać przestrzenie, w których użycie głosu ma sens. Aby zrozumieć tę przyszłość, najlepszym miejscem do przyjrzenia się pracom Apple nad ułatwieniami dostępu jest obszar, w którym firma bada alternatywne interfejsy użytkownika. Obserwujemy również, że asystenci głosowi stają się kontekstowi i mogą udzielać odpowiedzi na pytania offline. Obserwujemy również coraz większe wykorzystanie asystentów głosowych w firmach. Architektury asystentów głosowych dla przedsiębiorstw, takie jak VERA 2.0, umożliwiają użytkownikom biznesowym tworzenie własnych poleceń głosowych w celu zarządzania własnymi wewnętrznymi systemami biznesowymi, podczas gdy aplikacje takie jak Skróty pozwalają użytkownikom rozszerzyć możliwości swoich asystentów za pomocą istniejących głosów. JP Morgan & Co i Capital One używają Alexy w rolach zorientowanych na klienta i z pewnością widzimy wdrażanie głosu w call center na całym świecie, co pokazuje, że jest to komponent B2C wspierający role zorientowane na klienta. Śledź mnie na Twitterze lub dołącz do mnie na AppleHolic bar & grill i grupach dyskusyjnych Apple na MeWe.
<p>Copyright © 2021 IDG Communications, Inc.</p>