Fundacja Gatesa dołącza do największego na świecie projektu badawczego EdTech

Fundacja Gatesa dołącza do największego na świecie projektu badawczego EdTech

Fundacja Billa i Melindy Gatesów dołączy do zespołu zarządzającego EdTech Center, największego na świecie projektu badawczego w zakresie technologii edukacyjnych. Centrum EdTech zarządzane jest przez brytyjski Departament Rozwoju Międzynarodowego. W ramach ogłoszonej w czerwcu inicjatywy fundusze Wielkiej Brytanii zostaną przeznaczone na poprawę wykorzystania technologii edukacyjnych w krajach rozwijających się. Projekt będzie realizowany przez osiem lat i rozpocznie się pod koniec 2020 r. Fundacja Billa i Melindy Gatesów dołączy do istniejących darczyńców, takich jak Bank Światowy, Uniwersytet w Cambridge i Instytut Rozwoju Zagranicznego.

globalna współpraca

Wiadomość tę ogłosił Chris Skidmore, brytyjski minister stanu ds. uniwersytetów, nauki, badań i innowacji, podczas przemówienia programowego BETT 2020 w Londynie. Skidmore, także poseł konserwatystów z okręgu Kingswood, rozmawiał z firmą BETT, aby omówić plany rządu dotyczące zacieśnienia powiązań z partnerami międzynarodowymi we wszystkich sektorach w świetle rychłego wyjścia Wielkiej Brytanii z rynku. ; UE. „Brexit stanowi szansę: nową erę globalnej współpracy” – powiedział Skidmore. „Przede wszystkim technologia potrafi przełamywać bariery. Jednoczy nas wszystkich, niezależnie od tego, skąd pochodzimy. Wielka Brytania ma nadzieję nawiązać współpracę międzynarodową, aby pomóc uczniom z niektórych z najbardziej marginalizowanych krajów świata w dostępie do edukacji na światowym poziomie. „Rząd Wielkiej Brytanii opracowuje także nowe stanowisko testowe dla technologii wspomagających, którego celem jest wspieranie uczniów niepełnosprawnych i mających dodatkowe potrzeby. Celem jest umożliwienie uczniom niepełnosprawnym dostępu do programu nauczania w sposób, jaki nigdy wcześniej nie był możliwy. „Przyszłość Wielkiej Brytanii rysuje się w jasnych barwach i dla całej branży EdTech” – powiedział poseł Partii Konserwatywnej na zakończenie swojego wystąpienia.