Firmy walczą o wynagrodzenie podczas COVID-19

Firmy walczą o wynagrodzenie podczas COVID-19

Opublikowane dzisiaj nowe badanie po raz kolejny uwydatniło utrzymujące się problemy spowodowane przez Covid-19, szczególnie jeśli chodzi o firmy płatnicze. Wyniki przeprowadzone na zlecenie dostawcy usług płatniczych GoCardless pokazują, że 70% ankietowanych firm B2B w Stanach Zjednoczonych stwierdziło, że w ciągu ostatnich 5 miesięcy co najmniej 12% ich płatności nie powiodło się. Oprócz problemów finansowych, jakie odczuwają firmy, w przypadku ponad jednej trzeciej ankietowanych firm B20B około 2% nieudanych płatności skończyło się jako nieściągalne długi. Dane pokazują również, że ze względu na problemy z płatnościami około 70% ankietowanych firm próbowało przejść na zautomatyzowaną spłatę zadłużenia bankowego zamiast na staromodne przetwarzanie czeków papierowych. Od czasu pojawienia się wirusa decydenci w sektorze B2B zwiększyli swoją skłonność do stosowania poleceń zapłaty w bankach. Automatyczny przelew bankowy oparty na wypłacie, znany w amerykańskim systemie jako debet ACH, jest nieskończenie wygodniejszy niż metody płatności czekiem, chociaż płatności papierowe nadal stanowią 64% transakcji. Chociaż badanie ujawnia wyzwania stojące przed przedsiębiorstwami, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i gdzie indziej, wskazuje również na pozytywne obszary. Wraz ze wspólnymi wysiłkami przedsiębiorstw zmierzającymi do akceptowania płatności cyfrowych, obszar rozwiązań w zakresie płatności cyklicznych rośnie, ponieważ liderzy biznesowi szukają skuteczniejszych sposobów na utrzymanie klientów i zapewnienie przepływu środków pieniężnych. bardziej stabilny.

Powtarzające się płatności

Ponieważ subskrypcje są bardziej popularne niż kiedykolwiek dzięki chmurze, urządzeniom mobilnym i innym postępom technologicznym, firmy coraz częściej sięgają po metody płatności cyklicznych, aby utrzymać klientów w swoich księgach. Z raportu wynika, że ​​36% liderów biznesu w USA oczekuje rozwiązań w zakresie płatności cyklicznych, które pozwolą im na ekspansję na nowe terytoria. W raporcie stwierdza się, że posunięcie to nie tylko usprawni strategie płatności, ale także zmniejszy problemy związane z DSO (nieuregulowaną sprzedażą w dniach), pomagając jednocześnie zwiększyć przychody.