Firmy chcą robić więcej ze swoimi danymi, ale nie wiedzą, jak to zrobić

Firmy chcą robić więcej ze swoimi danymi, ale nie wiedzą, jak to zrobić

Nowy raport Salesforce wskazuje na ogromny wzrost, jaki firmy odnotują w swoich bezpłatnych danych, chociaż wiele z nich już ma trudności z radzeniem sobie z informacjami, które już posiadają.

Około 3/8 (siedemdziesiąt trzy%) z XNUMX XNUMX respondentów Uptapped Data Research uważa, że ​​dane budują zaufanie w rozmowach biznesowych, a XNUMX na XNUMX liderów biznesu twierdzi, że dane są niezbędne do podejmowania decyzji w Twojej organizacji.

Jednak wielu ma trudności ze zrozumieniem istniejących danych, powołując się na trudności i brak dostępności.

Jak istotne są dane dla firm?

Salesforce podkreśla „wyraźny rozdźwięk” między korzyściami wynikającymi z wykorzystania danych przy podejmowaniu decyzji biznesowych a sposobem, w jaki liderzy wykorzystują je w praktyce, i oczekuje się, że odsetek ten będzie dalej rósł wraz ze wzrostem ilości danych dostępnych dla przedsiębiorstw, podwajając się o dwa tysiące dwadzieścia sześć.

Obecnie XNUMX% liderów biznesu widzi stracone szanse i nie potrafi skutecznie wykorzystywać danych do kształtowania polityki różnorodności i integracji. Kolejne XNUMX% nie wykorzystuje danych do wyznaczania celów klimatycznych w czasie, gdy firmy na całym świecie znajdują się pod zwiększoną presją, aby osiągnąć swoje cele w zakresie emisji.

Jednym z powodów, dla których dane okazały się tak pomocne w podejmowaniu decyzji, jest to, że zazwyczaj zapewniają one perspektywę ilościową, pomagając usunąć osobiste wpływy, które często pojawiają się w rozmowach biznesowych. Pobudza wtedy koncentrację i sprawia, że ​​procesy przebiegają efektywniej.

Pomimo oczywistych korzyści wielu respondentów stwierdziło, że nie jest w stanie wyciągnąć wniosków z danych i że może ich być za dużo, co podkreśla potrzebę szkoleń wspierających umiejętność korzystania z danych w organizacjach.

W czasach, gdy kompleksowe optymalizacje biznesowe nigdy nie były tak istotne, nie ma wątpliwości, że inwestowanie w narzędzia, które pomogą Ci w pełni wykorzystać dane i kwoty dostępne dla Twojej firmy, jest kluczem do sukcesu.