Indie przeżywają boom na gry i wszystkie główne platformy cyfrowe chcą to wykorzystać. A Fb to nie zastrzeżenie. W zeszłym roku uruchomił swoją aplikację do gier Fb Gaming. Według statystyk ponad XNUMX milionów ludzi gra w gry, a XNUMX milionów ogląda, jak inni grają w gry wideo każdego miesiąca na Facebooku. Szczególnie w Indiach, które są trzecim co do wielkości rynkiem Facebooka pod względem sesji gier, w okresie dwóch miesięcy od lipca do sierpnia XNUMX r. zarejestrowano XNUMX miliony sesji. „Gra sama w sobie jest istotnym obszarem. To nie jest gałąź strategii rozrywkowej. Odpowiada na przypadek użycia w rozrywce, ale jeśli spojrzysz na to z szerszej perspektywy, gry były zasadniczo jednorazowym przypadkiem” – powiedział Manish Chopra, dyrektor i dyrektor Facebook India Partnerships, cytowany w The Indian Express. . .
Gracze mogą kopać komercyjnie na Fb
Fb pozwoli teraz graczom, twórcom gier i autorom w Indiach na komercyjne wykorzystanie platformy. Ludzie mogą teraz wspierać swoje ulubione profesjonalne zespoły graczy, odkrywać nowe gry, budować społeczności, przesyłać darowizny i nie tylko bezpośrednio z platformy gier Facebooka. Oprócz tego, Fb niedawno wprowadził wspólne przesyłanie strumieniowe do swojej platformy do strumieniowego przesyłania gier, która umożliwia przesyłanie strumieniowe nawet 4 użytkownikom. W Indiach Facebook współpracuje z autorami i wydawcami gier, aby wzmocnić swoją obecność, a także pracuje w języku regionalnym (innym niż angielski), aby wywrzeć ogromny wpływ.Szczegóły wydarzenia inauguracyjnego dla prasy FB Gaming
Pośród tego wszystkiego, jutro i pojutrze (XNUMX i XNUMX października) odbędzie się wydarzenie poświęcone grom online na Facebooku, FB Gaming Press Start XNUMX. Wydarzenie FB Gaming Press Start XNUMX poprowadzą Gio Hunt (wiceprezes ds. gier i operacji), Ajit Mohan (dyrektor generalny i wiceprezes, Indie) oraz Manohar Hotchandani (dyrektor ds. rozwoju biznesu, Fb). Pierwszy dzień wydarzenia skupi się przede wszystkim na wydawcach i programistach. Będzie się składał z kolejnych sesji:- Zagraj w 101: gry błyskawiczne na Fb i okazje w chmurze
- Uzyskaj reklamy w aplikacji dzięki Audience Network
- Ulepsz swoją grę dzięki usługom gier Fb i AR, takim jak społeczności graczy.
- Drugiego dnia zajęcia odbędą się:
- Pokazy wideo z gier na Facebooku
- Programy autorów gier i różne historie
- Monetyzacja popularnych graczy w społeczności graczy.
- Aktualizacje wydarzeń można śledzić za pomocą #FBGamingPressStart.