Wyłącznie: Sony koncentruje się na listwach dźwiękowych Dolby średniej klasy w Indiach

Wyłącznie: Sony koncentruje się na listwach dźwiękowych Dolby średniej klasy w Indiach

Konsumpcja treści i domowa rozrywka Przez ostatni rok stali się nierozłączni z naszym życiem. Aby dotrzeć do mas i znaleźć rozwój w tej przestrzeni, Sony rozszerzy swój Dolby asortyment soundbarów w Indiach z większą ofertą w segmentach średniej i wyższej półki. W rozmowie z LaComparacion India Ashim Mathur, starszy menedżer regionalny na rynki wschodzące w Dolby Laboratories i Mani Balan, menedżer produktu w dziale audio w Sony India, rzucili światło na współpracę obu marek w przeszłości, aby „zrewolucjonizować technologię audio doświadczenie dla swoich konsumentów” i opowiedział o swoich przyszłych projektach, w tym niedrogich soundbarach, inteligentne głośniki, TWS, indyjski rynek rozrywki domowej i nie tylko. Sony zakłada wzrost o 50% w segmencie listew głośnikowych, a w szczególności o 100% w segmencie listew głośnikowych klasy premium. Ma nadzieję osiągnąć ten wzrost w Indiach poprzez poszerzenie swojego portfolio o nowe produkty ze średniej i wyższej półki, a także zwiększenie swojego zasięgu na rynkach Tier 2 i Tier 3 dzięki produktom podstawowym. Balan uważa, że ​​w obliczu pandemii, która zmusza ludzi do pozostania w domach i coraz większej liczby domowej rozrywki, Hindusi rozumieją teraz znaczenie dobrego dźwięku w ramach wszechstronnej rozrywki. „Fakt, że wciągających wrażeń kinowych nie da się osiągnąć bez odpowiedniego uzupełnienia dźwięku, zaczyna teraz wkradać się do świadomości konsumentów. Głównymi czynnikami wpływającymi na to osiągnięcie były sytuacje wywołane pandemią, takie jak roczny brak wizyt w teatrach oraz premiera nowych filmów na platformach OTT. W ostatnich latach segment ten stale rośnie o 20%, ale następuje przejście z systemów głośników 5.1-kanałowych na nowoczesne soundbary z mniejszą ilością okablowania. Ankieta przeprowadzona przez Dolby wraz z Wakefield Research wykazała, że ​​94% konsumentów w Indiach jest skłonnych zapłacić więcej za subskrypcję premium, aby poprawić jakość obrazu i dźwięku, a 96% z nich zmodernizuje swój sprzęt rozrywkowy w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Mathur wyjaśnił. Balan potwierdził: „Z powodu wykluczenia popyt na produkty audio i wideo dramatycznie wzrósł w 2020 r. „W obliczu ograniczeń dotyczących rozrywek na świeżym powietrzu, takich jak kina i centra handlowe, ludzie zainwestowali w dobre soundbary i telewizory, aby poprawić wrażenia kinowe”. „Oprócz naszej oferty z najwyższej półki, koncentrujemy się również na segmencie średnim, aby udostępnić technologię masom. Odzwierciedleniem tego jest fakt, że nasze listwy dźwiękowe Dolby Atmos są dostępne w cenie poniżej 30.000 XNUMX rupii, jest tego odzwierciedleniem” – mówi Balan z Sony. Ponieważ jednak Indie są rynkiem wrażliwym na ceny, obie firmy musiały znaleźć unikalne rozwiązania, aby konsumenci podkreślali znaczenie dobrego dźwięku. Firma Dolby stworzyła filmy instruktażowe, aby zademonstrować klientom technologię Dolby. Za pośrednictwem niedawno wybudowanego sklepu marki Dolby w Amazon India i Flipkart firma Dolby zamierza dalej promować edukację i zwiększanie świadomości na temat doświadczeń Dolby w listwach dźwiękowych Sony. W sklepach stacjonarnych firma Sony stworzyła specjalne obszary soundbarów, w których konsumenci mogą doświadczyć Dolby Atmos przed podjęciem decyzji o zakupie. Aby jeszcze bardziej poszerzyć historię treści, usług i urządzeń, obie marki nawiązały współpracę w ramach pierwszego w swoim rodzaju trójstronnego zaangażowania z różnymi platformami OTT w celu wzajemnego wzmacniania oraz tworzenia edukacji i świadomości na temat treści zgodnych z Dolby, które można oglądać. najlepiej smakuje z soundbarem Sony.