Dzięki partnerstwu HP i Volkswagen samochody 3D są coraz bliżej rzeczywistości

Dzięki partnerstwu HP i Volkswagen samochody 3D są coraz bliżej rzeczywistości

Części drukowane w 3D mogą znaleźć się w Twoim samochodzie szybciej, niż myślisz, przynajmniej jeśli Volkswagen i HP (wraz z GKN Powder Metallurgy) mają z tym coś wspólnego.

Obie firmy twierdzą, że technologia HP Metal Jet, innymi słowy drukowanie 3D na metalu, robi duże postępy i będzie „zmieniaczem gry” w branży motoryzacyjnej.

Jest to oparte na fakcie, że HP wydrukował 10,000 3 replik samochodów elektrycznych Volkswagen ID.1 w skali 87/XNUMX (patrz wyżej) w celach marketingowych, jednak prawdziwym celem było wykazanie, że Metal Technology Jet jest gotowy do użycia . produkcji (pierwszy etap kończy się za cztery tygodnie).

(Odpowiednia) mapa drogowa szczegółowo opisuje przyszłą ewolucję HP i Volkswagena, pierwszy krok w druku 3D metalu w celu produkcji artykułów kosmetycznych, takich jak wyżej wymienione modele do celów promocyjnych lub podobnych.

Następnym krokiem, który rozpocznie się w 2019 roku i prawdopodobnie będzie bliski, będzie produkcja części samochodowych, takich jak elementy sterujące zmianą biegów i zespoły lusterek. Do 2021 roku części konstrukcyjne samochodów będą drukowane w 3D (z imponującym postępem). warunki przybierania na wadze).

Przekroczyć oczekiwania.

Martin Goede, szef działu planowania i rozwoju technologii w firmie Volkswagen, powiedział: „Nasza wizja uprzemysłowienia produkcji przyrostowej (druk 3D) szybko staje się rzeczywistością dzięki HP Metal Jet, który zmienia zasady gry w branży motoryzacyjnej. tempo innowacji i zaawansowane możliwości technologiczne przerosły nasze oczekiwania. Osiągnęliśmy założone cele i aktywnie identyfikowaliśmy i rozwijaliśmy funkcjonalne komponenty do produkcji."

Czynimy szybkie postępy i widzieliśmy podobne postępy w innych częściach sektora motoryzacyjnego. Obejmuje to niedawny postęp w druku 3D w produkcji części o wysokiej rozdzielczości wykonanych z ciągłych, lekkich materiałów kompozytowych z włókien, które można stosować w samochodach sportowych lub motocyklach wyścigowych.

A inna firma już produkuje ultralekkie, ultralekkie koła drukowane w 3D do wysokiej klasy samochodów sportowych, takich jak McLaren P1.

poprzez cyfrowe trendy