Dodanie Slacka zwiększa prognozę przychodów Salesforce do 32 miliardów euro

Dodanie Slacka zwiększa prognozę przychodów Salesforce do 32 miliardów euro

Salesforce przekroczył wszelkie oczekiwania swoimi wynikami finansowymi za czwarty kwartał 2022 r.

Od czasu przejęcia Slacka za 27.700 miliarda dolarów w 2020 roku, Salesforce nadal czerpie korzyści finansowe z niesłabnącej popularności platformy komunikacyjnej. Jest to trend, który będzie się utrzymywał, ponieważ organizacje na całym świecie nadal prowadzą rozmowy na temat ułatwiania hybrydowych i zdalnych modeli pracy.

Salesforce nie spowolnił również mapy drogowej produktu Slack, ponieważ platforma uruchomiła narzędzia głosowe Slack Huddles i Clips w drugiej połowie 2021 r., stronę forum społeczności, hostowaną w Salesforce's Experience Cloud, oraz przeprojektowanie silnika przepływu pracy. Salesforce powiedział, że spodziewa się 1.5 miliarda euro sprzedaży od Slacka w roku podatkowym 2023.

Salesforce nadal integruje Slacka z innymi produktami. We wrześniu 2021 r. wprowadzono wstępny zestaw integracji, dając użytkownikom nowe sposoby dostępu do Salesforce, Service i Marketing Cloud z poziomu aplikacji do współpracy zespołowej, a także tablicy analitycznej. We wtorek podczas rozmowy z analitykami firma potwierdziła swoje zaangażowanie w integrację swoich produktów ze Slackiem.

Rejestracja wyników dla Salesforce

Salesforce miał dobry koniec roku, generując łączne przychody w wysokości 7.3 mld euro w ostatnim kwartale 2022 r., co oznacza wzrost o 26% rok do roku. Każdy segment jej działalności — sprzedaż, usługi, platforma (która obecnie obejmuje Slack), marketing, handel i dane — po raz pierwszy w historii firmy wygenerował co najmniej XNUMX miliard dolarów przychodu.

Salesforce zaktualizował swoją prognozę fiskalną na rok 2023 do około 32 miliardów euro przychodów, co oznaczałoby wzrost o 21% w porównaniu z 26,5 miliarda euro zarobionych w 2022 roku. Było to również więcej niż szacunki analityków, które wynosiły 31,8 miliarda euro. Akcje Salesforce wzrosły w odpowiedzi o ponad 3%.

Podczas tej samej rozmowy Bret Taylor, który został awansowany na współzarządzającego Salesforce w 2021 r., powiedział, że żadne inne duże przejęcia nie są w drodze. „Nie mamy żadnych dużych planów fuzji i przejęć w najbliższym czasie” – powiedział Taylor. „Naszym celem jest luz”.

Prawa autorskie © 2022 IDG Communications, Inc.