Data premiery Death Stranding, zwiastuny i aktualności.

Data premiery Death Stranding, zwiastuny i aktualności.
Czym jest śmierć pokręcona? Choć rozwija się od lat, większość dyskusji wokół następnej gry Hideo Kojimy na PS4, pierwszej z jego nowego studia Kojima Productions, po głośnym starcie dla Konami, wciąż mówi o trudnościach w zdefiniowaniu gry. . Wzięliśmy udział w szczegółowej prezentacji na targach E3 2018, która przedstawiała grę science fiction, ale z triumfującymi elementami horroru, łączącą techniczne i przyszłe atrybuty serii Metal Gear z serią. Imponujące ciche wzgórze Kojimy. Niedawna dyskusja grupowa na Tribeca Film Festival dostarcza również dodatkowych informacji na temat tego, jakiego rodzaju rozgrywki możemy się spodziewać. W tym momencie jest to jednak prawie całkowicie zgadywanie. Sony i Kojima odgrywają tajemniczą naturę gry, pozostawiając bardzo niewiele szczegółów do ujawnienia. Jako pierwsza gra od Kojima Studios jej sukces w dużej mierze zależy od jej sukcesu, a kampania PR mająca na celu wzbudzenie zainteresowania już wywołuje gorączkę oczekiwania. Podczas gdy cała planeta gier próbuje ułożyć w całość Breadcrumb Trail, aby dowiedzieć się, na co wszyscy czekamy, pozwól, aby ten artykuł poprowadził Cię przez wszystko, co trzeba wiedzieć o Death Stranding, aż do niego dotrzesz. obecny.

Przejdź do polowania

Zwiastun i zrzuty ekranu z Death Stranding.

Zwiastun Tokyo Game Show 2018 ujawnił, że do obsady dołączył weteran głosu Troy Baker w roli tajemniczego złoczyńcy Człowiek w złotej masce.

Przedstawienie postaci Troya Bakera # # TGS2018! pic.twitter.com/IT74ZU7dY3 23 września 2018 r. Targi E3 2018 przyniosły nam rozgrywkę w Death Stranding i pozostawiły nasze umysły nieco zdezorientowane. Przed E3 2018 Death Stranding pojawił się na Game Awards 2017. Minęło prawie osiem minut, to nie jest szybki zegarek i niestety nie odpowiada na wiele naszych pytań dotyczących gry (właściwie myślę, że mamy ich więcej). Znajdź się poniżej: ujawniony zwiastun zaprezentowany na targach E3 w 2016 roku mógł trwać ponad 3 minuty, ale nie ujawniał zbyt wiele o grze poza główną rolą Normana Reedusa z The Walking Dead.

Data premiery Death Stranding, zwiastuny i aktualności. Drugi, dłuższy film 4K został zaprezentowany podczas Game Awards pod koniec 2016 roku. Ten zwiastun przedstawił Madsa Mikkelsena i Guillermo Del Toro Hannibala i nie dał nam pojęcia, o czym tak naprawdę będzie gra (w rzeczywistości pozostawiając nas bardziej zdezorientowanych niż byliśmy wcześniej) wywołała lawinę oczekiwań. Z tego, co możemy wywnioskować, wydarzenia z drugiego zwiastuna mają miejsce przed wydarzeniami z pierwszego, ponieważ dziecko transportowane w inkubatorze (w drugim) to prawie na pewno Norman Reedus (jak widać w pierwszym zwiastunie). Mają te same kajdanki i blizny na brzuchu. Co to oznacza, nie mamy pojęcia. Pamiętaj, że Kojima był kiedyś fanem umieszczania klipów w zwiastunach, które nigdy nie były częścią ostatecznej wersji gry. Czy ktoś pamięta giełdę „Grand Theft Auto”? z pierwszego zwiastuna MGS39?

Data premiery Death Stranding, zwiastuny i aktualności.

Data premiery Death Stranding

Nie ma jeszcze ostatecznej daty premiery, chociaż Kojima powiedział fanom na Tokyo Game Show w 2016 roku, że Death Stranding zostanie wydany przed 2019 rokiem. W wywiadzie dla Dengeki PlayStation (przez Wccftech) pod koniec 2017 roku Kojima powiedział, że rozwój gra szła dobrze: „Prace nad Death Stranding idą całkiem dobrze (Sony Interactive Entertainment) powiedział nam:„ Nigdy więcej nie byliśmy świadkami tworzenia gry w tak szybkim tempie. „Planujemy ogłoszenie, które zaskoczy wszystkich w 2018 roku”. Wstępna lista na Amazon UK wskazywała datę premiery na 29 marca, datę, która już minęła. Wyjście w 2019 roku nadal wydaje się możliwe, chociaż nie mamy oficjalnego potwierdzenia, kiedy się go spodziewamy. Ponadto Kojima ujawnił, że uderzenia komika w 2018 roku utrudniły rozwój, ponieważ nie był w stanie nagrywać z Normanem Reedusem i Madsem Mikkelsenem w tym okresie, opóźniając nagrywanie meczu. .

Data premiery Death Stranding, zwiastuny i aktualności. (Zdjęcie: © Kojima Productions)

Co wiemy o splecionej śmierci?

Według Kojimy uziemienie śmierci znajduje się w „fazie krytycznej”.
Dzięki tweetowi od Kojimy wiemy teraz, że gra osiągnęła poważny etap rozwoju i może nawet działać na PlayStation 4. Poniższy tweet od Kojimy (z grubsza przetłumaczony przez MSPoweruser) wyjaśnia, że ​​chociaż rozwój Death Stranding jest stosunkowo zaawansowany, wiele pozostaje być rafinowanym. „Death Stranding nie jest jeszcze w fazie debugowania, ale wszystkie elementy gry i narzędzia z różnych systemów deweloperskich są obecnie połączone w grze” – pisze Kojima. „To proces, który obejmuje łączenie części, dodawanie emocji, kontrolowanie produkcji, określanie, rozwiązywanie problemów, usuwanie i dodawanie elementów”. „Codziennie gram w tę grę na PlayStation 4, to faza krytyczna”.

は4 PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS PS. tiempo siano Festiwal kina plemiennego
Kilka nowych rzeczy dowiedzieliśmy się na Tribeca Film Festival, podczas którego odbyła się dyskusja panelowa z udziałem Hideo Kojimy i Normana Reedusa. To znacznie wpłynęło na zanurzenie Reedusa w jego rozwoju, ponieważ jego twarz i ciało (tatuaże i inne) zostały zeskanowane do gry. „W Death Stranding staram się umieścić każdy aspekt (Normana)” – powiedział Kojima przez swojego tłumacza – „a zobaczysz wszystko, co ma w grze” – podsumował, przedzierając się przez tłum. Pod koniec gry mówi, że polubisz Normana. nierozgałęziona historia
Kojima powiedział również, że trudno byłoby podejmować decyzje w grze, chociaż gracz nie może tak naprawdę wpływać na historię swoimi decyzjami. Przypomina przerywniki filmowe czy różne opcje dialogowe, choć w niewielkim stopniu wpływa na fabułę. funkcje internetowe
Jedną z największych żartów Tribeki była powtarzająca się wzmianka o funkcjach sieciowych, chociaż Kojima unikał bezpośredniej rozmowy na temat tego, jak to będzie wyglądać w grze: „Podłączasz grę i wszyscy grają razem, a ty będziesz połączony, wszyscy będą połączeni też.” Może to sposób na komunikację lub zostawianie notatek innym graczom, na wzór Dark Souls?

Data premiery Death Stranding, zwiastuny i aktualności. Troy Baker to zły chłopiec
Wokalista weteran Troy Baker (który gra Joela w serii The Last of Us) występuje jako Death Stranding w roli enigmatycznego antagonisty Człowieka w złotej masce. Baker pojawił się w zwiastunie na Tokyo Game Show, gdzie jego postać w masce czaszki wezwała czarnego, przypominającego smołę demona, by zaatakował postać Normana Reedusa. E3 2018
E3 przyniosło nowy zwiastun, kilka odpowiedzi i jeszcze więcej pytań. Zwiastun rozgrywki zawierał najbardziej odkrywczy opis, jaki do tej pory widzieliśmy. Gra opowiadała o Sam & # 39; Portier & # 39; Bridges, dostawca, który musi podróżować po całym świecie, aby „krok po kroku zjednoczyć zepsuty świat”. W 2015 roku Kojima zaczął nawiązywać do tonu gry i głosu gwiazd w wywiadzie dla IGN. Według Kojimy, jego pierwszy tytuł z Sony będzie „nieco bardziej wściekły”, ponieważ chce „stworzyć coś, co spełni oczekiwania ludzi”, chce też wnieść „coś nowego, czego ludzie nigdy wcześniej nie widzieli”. Wiemy, że Kojima planuje zrobić coś innego z mechaniką gry, szczególnie wokół koncepcji śmierci i zaangażowania dziecka, które pojawiały się w każdym zwiastunie. Kojima powiedział w wywiadzie, że mechanika Death Stranding została zainspirowana japońską powieścią.

Data premiery Death Stranding, zwiastuny i aktualności. W tej historii mówi się, że pierwszym narzędziem stworzonym przez ludzkość jest laska do ochrony, ale drugim narzędziem stworzonym przez ludzkość jest lina, która zapewnia bezpieczeństwo i bliskość. „Większość twoich narzędzi w grach akcji to laski” – powiedział Kojima. „Uderzasz, kopiesz lub kopiesz. Komunikacja odbywa się zawsze za pomocą tych„ kijów ”. W (Death Stranding) chcę, aby ludzie łączyli się nie za pomocą kijów, ale czegoś, co byłoby odpowiednikiem sznurków… Ale oczywiście możesz też użyj patyków.” Niestety nie widzieliśmy żadnych trybów gry, które dawałyby nam lepsze wyobrażenie o tym, jak faktycznie będzie działać to podejście linowe. Tajemnica dla własnych twórców.
Podczas sesji pytań i odpowiedzi na targach E3 Coliseum w 2017 roku sam Kojima powiedział, że jego własny zespół nie zrozumiał gry: „Rok temu zacząłem tłumaczyć zespołowi, co chciałem zrobić. Nikt nie zrozumiał!” Wcześniej Mads Mikkelsen , gwiazda gry, przyznał, że „zagubił się”, gdy Kojima próbował wyjaśnić mu fabułę. sporadyczne szczegóły
Chociaż Kojima był nieśmiały, drażnił się z tym, czego możemy się spodziewać po Death Stranding pod względem tonu i rozgrywki. Wiemy, że gra będzie działać na silniku Decima stworzonym przez deweloperów Horizon: Zero Dawn, firmę Guerilla Games. Na PSX 2016 Kojima pochwalił się tym silnikiem, uważanym za doskonały silnik do gier z otwartym światem, co odbiór Horizon: Zero Dawn sugeruje jako element prawdy. Kojima powiedział, że Death Stranding nie będzie tak mroczne, jak niektórzy fani mają nadzieję. Z pewnością nie jest to horror, powiedział Glixelowi, a to zapewniłoby kilka zabawnych chwil, co nie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę ogólny ton serii Metal Gear.

Data premiery Death Stranding, zwiastuny i aktualności. Imponujący casting
Wiedzieliśmy już, że Death Stranding było kojarzone z wielkimi nazwiskami, w tym Normanem Reedusem i Madsem Mikkelsenem. Ale teraz wiemy, że dołączą do nich scenarzystka i aktorka Emily O'Brien i Troy Baker. Lub & # 39; Brien opublikowała niedawno zdjęcie na Instagramie, na którym widać ją razem z Bakerem i Reedusem, z podpisem: „Jestem zaszczycona, że ​​mogę pracować z tymi dwoma odważnymi facetami nad nowym projektem Death Stranding (autor: Hideo Kojima)”. Podczas gdy Baker jest dobrze znany ze swoich ról w grach wideo, takich jak The Last of Us i Bioshock Infinite, O'Brien pojawił się także w telewizji i grach, w szczególności Guardian's Galaxy of Telltale. i Batman: Wewnętrzny wróg. Jak skała w trudnym miejscu. Gracze nie umrą
W niedawnym wywiadzie dla IGN Hideo Kojima był nieco bardziej otwarty na szczegóły niż on. Na przykład dziwaczna podwodna sekwencja ze zwiastuna Game Awards 2017? Jest to rzekomo rodzaj czyśćca, w którym gracze będą swobodnie eksplorować, gdy umrą w grze, chociaż Kojima zauważa, że ​​„śmierć nigdy nie usunie cię z gry”. Najwyraźniej gra eksploruje tematykę życia i śmierci, dlatego Kojima chciałby zgłębić tradycyjny mechanizm śmierci w grach i dać graczom do zrozumienia, że ​​śmierć w grze nie jest już problemem. To nie koniec dla nich, kiedy to się dzieje. Wyjaśnia, że ​​w tym podwodnym obszarze „nie jesteś ani martwy, ani żywy. Jest to odpowiednik tego ekranu z napisem„ Kontynuować? ”i zegarem do zera. Kiedy gracze zdecydują, że są gotowi do opuszczenia i powrotu do świata w grze nie zostaną przywrócone do punktu przed śmiercią. Zamiast tego gra uznaje ich porażkę, a ich powrót do życia jest bardziej reinkarnacją niż przebudzeniem. Pada dziwna pogoda.
W zwiastunie zaprezentowanym podczas Game Awards 2017 fani zauważyli jakiś dziwny deszcz, który wpływa na pogodę. W rzeczywistości rośliny rosną i blakną, zmuszając ludzkie ciała do starzenia się i degeneracji po dotknięciu. Deszcz najwyraźniej wzywa Timefall i odgrywa dużą rolę w historii gry. Jaki jest problem z niemowlakami?
Widzieliśmy kilka bardzo dziwnych i powtarzających się obrazów dzieci w materiale Death Stranding, w tym Normana Reedusa kołyszącego dziecko, gdy był nagi na plaży i miał żywego w gardle. Według Kojimy w wywiadzie dla IGN, dziecko jest najwyraźniej tym samym dzieckiem i jest częścią mechaniki gry, a także fabuły. Zakładamy, że jest to związane z ideą nigdy nie umierającej dobrze, ale Kojima tego nie potwierdził. Nie zabraknie elementów online
Wiedzieliśmy już, że w grze pojawią się elementy kooperacji online po tym, jak Kojima potwierdził to na Tokyo Game Show, ale w niedawnym wywiadzie dla IGN przyznał, że uważnie śledzi reakcje graczy, zwłaszcza mikrotransakcje. „Myślę, że jest wielu ludzi, którzy nadal uwielbiają grać w gry dla jednego gracza, poza kilkoma mikrotransakcjami”. Sugeruje to, że nawet jeśli gra zawiera elementy kooperacji online, nie będzie to cała gra.

Co to wszystko może oznaczać?

Chociaż zwiastuny rozgrywki nie mówią nam wiele o tym, jak ostatecznie będziemy grać w Death Stranding, ujawniają ważne elementy tematyczne. Cytaty z Williama Blake'a, powtarzające się pojawianie się zniszczonych lalek, włączenie czegoś, co wydaje się być olejem (ale może być atramentem) i stworzeniami z Morza Martwego sugerują, że Kojima zbada wstrząsający związek między człowiekiem a światem przyrody i jego wpływ. o nas i przyszłych pokoleniach. Szczątki martwych krabów na plażach i zbiorniki z wyrastającymi żywymi mackami sugerują postapokaliptyczny świat opanowany przez roboty morskie, co z pewnością byłoby interesujące. W końcu Kojima ściśle współpracuje z firmą Guerilla Games, której gra Horizon: Zero Dawn koncentruje się na robotycznych dinozaurach.

Data premiery Death Stranding, zwiastuny i aktualności. Istnieje również ciekawa mieszanka futurystycznej technologii i elementów przeszłości w różnych zwiastunach gry. W drugim zwiastunie gry, mimo że Mads Mikkelsen ma na sobie nowoczesny mundur wojskowy i wygląda na to, że ma na sobie jakiś drut, otaczający go nieumarli żołnierze mają na sobie mundury z czasów II wojny światowej, a świat gry znajduje się poza grą. w którym się znajduje prawie na pewno pochodzi z okresu drugiej wojny światowej.

< p class="bordeaux-image-check">Data premiery Death Stranding, zwiastuny i aktualności. Nie jest jasne, czy ta mieszanka przeszłości i przyszłości przejawi się w podróżach w czasie, czy tylko w innym wszechświecie science-fiction. Jako tytuł Kojimy można śmiało powiedzieć, że rośnie tajemnica i symbolika, a fani online łączą fragmenty dostępnych materiałów, aby dowiedzieć się więcej o grze. Będziemy kontynuować aktualizację, gdy dostępne będą bardziej solidne informacje. Wszystkie źródła obrazu: Kojima Productions.