Dane u źródła rewolucji technologicznej NFL

Dane u źródła rewolucji technologicznej NFL

Kiedy Oakland Raiders i Chicago Bears spotkali się na dziewiczym boisku Tottenham Hotspur Stadium, NFL świętowało dwunastą rocznicę współpracy z Londynem. Półfinaliści i obrońcy zmierzyli się ze sobą, a wyrafinowana współpraca spowodowała chaos zza linii bocznej.

Sezon 2019-2020 NFL zapowiada się jako najbardziej zaawansowany technologicznie w historii rozgrywek. Umowa firmy Zebra Technologies z NFL jako „oficjalnego dostawcy usług monitorowania w terenie” została przedłużona do 2021 r. — pierwotna umowa partnerska obejmowała sezony 2014-2018.

Zebra zapewnia teraz każdej drużynie NFL dostęp do danych 11-11 mecz po meczu dla całej ligi, umożliwiając nowy poziom wglądu statystycznego i badań analitycznych, które pomagają w ocenie i ewaluacji. Rozwój zawodnika, działania selekcji i procesy planowania meczów Przed 2018 rokiem kluby NFL miały dostęp do własnych danych śledzenia tylko po każdym meczu.

Etykiety identyfikacji radiowej (RFID) na naramiennikach i balonach wszystkich graczy zasilają statystyki nowej generacji NFL, zapewniając zespołom, nadawcom i fanom unikalne statystyki i odczyty w czasie rzeczywistym, dzięki którym każda gra się liczy.

O autorze

John Pollard jest wiceprezesem ds. rozwoju biznesu w firmie Zebra Sports.

Technologia

Ta sama technologia, która jest używana w fabrykach, magazynach i sklepach detalicznych do śledzenia ruchu ludzi, zarządzania zapasami i konserwacji materiałów, umożliwia teraz NFL wdrożenie światowej klasy systemu śledzenia graczy i piłek, który pomaga zespołom wykorzystać Twoją przewagę.

Aby umożliwić gromadzenie danych dotyczących piłki nożnej, tagi RFID są wbudowane w sprzęt zawodników i piłkę nożną. Przesyłają dane lokalizacyjne w czasie rzeczywistym do odbiorników rozmieszczonych na stadionie, aby zbierać pomiary, takie jak maksymalna prędkość i przyspieszenie graczy, odległość przebyta podczas meczu i przez długi okres czasu. gry, bliskość innych graczy i piłki.

Rosnąca liczba klubów NFL, około jedna trzecia ligi, również wykorzystuje technologię śledzenia jako system treningowy do zbierania informacji o kondycji zawodników podczas tygodnia treningowego iw ciągu tygodnia. sezonu, umożliwiając zespołom analizę wyników zawodników. To skłoniło zespoły do ​​przeprowadzenia badań i analiz w celu wyciągnięcia wniosków i korelacji we wspólnym badaniu danych z gry i danych z praktyki.

Te same tagi RFID są również wbudowane w pociski dzięki współpracy z Wilson Sporting Goods. Etykiety stanowią tylko 1% masy każdej piłki, ponieważ ważą nieco poniżej 4 gramów. Istotne jest, aby nie wpływały one na integralność, kształt lub ruchy piłki, zaprojektowanej tak, aby spełniała specyfikacje piłki dnia.

Nowy poziom informacji o graczach i graczach.

Podczas każdego meczu sezonu częstotliwości radiowe graczy i piłek są odbierane przez odbiorniki rozmieszczone na obwodzie stadionu. Sezon 2018-1920 pokazał, że drużyny NFL osiągnęły nowy poziom komfortu i zrozumienia strategicznej wartości zapewnianej przez informacje o śledzeniu graczy i balonów.

Na przykład informacje o śledzeniu graczy pomagają lepiej zrozumieć zarządzanie projektami, takie jak ilościowe określanie za pomocą danych empirycznych, jak szybko gracze poruszają się podczas gry, czy próbują odebrać piłkę, zasłonić odbierającego lub zagrać piłkę podczas podania. Technologia śledzenia graczy i informacje pomagają NFL i jej zespołom osiągnąć nowy poziom wydajności, jednocześnie rewolucjonizując sposób, w jaki trenerzy, trenerzy i skauci mogą oceniać wyniki graczy. i badaj trendy w grach.

Znacznik umieszczony na balonach umożliwia NFL ciągłe śledzenie ich w trakcie gry i zapewnia unikalne informacje o przepływie pracy dla wszystkich podań i kopnięć, w tym prędkość (MPH), informacje o rotacji (RPM) i wysokość piłki. Technologia Zebra MotionWorks® jest również wykorzystywana w Reese's Senior Bowl, meczu gwiazd All-Star Game w Mobile w Alabamie, w którym biorą udział tylko zaproszeni zawodnicy i który oferuje profesjonalnym skautom i trenerom możliwość oceny wyników uczestniczących graczy poprzez serię ćwiczeń i mecz, gdy rozpoczynają przejście z college'u do ligi zawodowej.

Informacje i wgląd, które można uzyskać dzięki rozwiązaniom do śledzenia, są również przydatnym źródłem dla trenerów fitness NFL do oceny obciążenia pracą, wydajności i zaangażowania poszczególnych zawodników w trening. , przez cały sezon.

Dzięki połączeniu specjalistycznych raportów i analiz trenerzy siłowi mogą opracować unikalne profile wydajności dla każdego gracza w składzie, aby dostosować reżim każdego gracza i rozwój fizyczny. Informacje te mogą być szczególnie przydatne przy przywracaniu zawodnika do aktywności po kontuzji i/lub dłuższym okresie odpoczynku.

doświadczenie fanów

Tagi RFID gromadzą również dane leżące u podstaw nadchodzących statystyk NFL. Dzięki temu fani oglądający mecz w domu, ligowi partnerzy medialni i nadawcy sportowi mają natychmiastowy dostęp do unikalnych danych gry i informacji o zarządzaniu wynikami zawodników. Wraz ze wzrostem popularności futbolu amerykańskiego w Europie, na Bliskim Wschodzie iw Afryce, statystyki nowej generacji mogą pomóc nowym fanom zapoznać się z grą i jej zasadami, oferując jednocześnie doświadczonym fanom nowy poziom pewności siebie. d & # 39; podniecenie. informacje, które poprawią wizualne wrażenia z gry.

Nowe Horyzonty

Pomimo całej niesamowitej wiedzy, jaką otrzymaliśmy w tym sezonie, możliwości technologiczne na boisku w NFL i innych sportach są dalekie od szczytu.

Tak jak łańcuchy dostaw są wielowymiarowe i wymagają inteligentnych urządzeń, aby umożliwić pracodawcom podejmowanie decyzji opartych na danych, tak sporty zespołowe są złożone i wymagają informacji, które umożliwią graczom zrealizowanie ich potencjału, aby coś zmienić. wydajność. Nietrudno sobie wyobrazić znaczący wpływ RFID na inne sporty zespołowe, takie jak rugby i piłka nożna.

W miarę jak treningi i śledzenie meczów ewoluują, spostrzeżenia oparte na danych szybko dopasowują się do dzisiejszych potrzeb społecznych, lepiej łącząc graczy i fanów.

John Pollard jest wiceprezesem ds. rozwoju biznesu w firmie Zebra Sports.