Cienie umierają dwa razy, mówi twórca.

Cienie umierają dwa razy, mówi twórca.

Chociaż wydanie Sekiro jest trochę „późne”, jak na inspirację dla nowej gry Star Wars, jeden z projektantów Jedi: Fallen Order dokonał całkiem interesujących porównań z najnowszą grą From Software.

Jason de Heras z Respawn Entertainment wyjaśnił przyczynę w specjalnym wywiadzie dla magazynu Edge (za pośrednictwem WCCFTech), stwierdzając, że obie gry opierają się na walce opartej na umiejętnościach, a nie na wytrzymałości.

„Myślę, że to fajna i trochę pocieszająca świadomość, że możesz grać w tego rodzaju grę bez oporu” – powiedział Heras.

„Możesz atakować, rzucać i wykonywać wszystkie te ruchy za darmo w mobilności, podczas gdy sztuczna inteligencja mówi, czy postępujesz właściwie. To właśnie utwierdziło nas w tym, że nie musimy ograniczać tego, co gracz może lub może tego nie rób – pozwól grze uderzyć się w twarz, gdy zajdzie taka potrzeba.”

„Dobrze było wiedzieć, że istnieje gra podobna do naszej. Bardzo podobna”

W Jedi Fallen Order pojawi się także system parowania podobny do Sekiro, nagradzający graczy ostrym refleksem. Spodziewaj się jednak, że gra Respawn będzie tańsza niż Software.

-

Przez VG24/7