Dzień Singla 2020, chińska odpowiedź na Czarny piątek, coraz częściej wykorzystuje gry online, aby zachęcić kupujących do udziału w tegorocznej imprezie. Raporty z Chin ujawniają, że wiele platform handlu elektronicznego oferuje oferty, jeśli ludzie wykonują zadania we wbudowanych minigrach. „Ogólnie rzecz biorąc, handel elektroniczny w Chinach to coś więcej niż tylko wypełnianie koszyka i klikanie „Do kasy”. Staje się jeszcze bardziej wciągająca i towarzyska” – powiedziała Allison Malmsten, analityczka rynku chińskiego w Daxue Consulting, w rozmowie z South China Morning Post. „Wielu użytkowników urządzeń mobilnych robi zakupy jako formę rozrywki, a marki coraz bardziej konkurują ze sobą, aby przyciągnąć i utrzymać uwagę użytkowników. Sama sprzedaż produktów już nie wystarcza. Alibaba i JD.com, dwie największe platformy zakupów online w kraju, potwierdziły, że w tym roku przekażą kupującym po 2.000 miliardy juanów (302,5 miliona dolarów) za pośrednictwem wirtualnych gier. gospodarstw domowych o dochodach mogą znacząco zmienić swoją siłę nabywczą.