Asus zwiększy liczbę sklepów z grami ROG w Indiach

Asus zwiększy liczbę sklepów z grami ROG w Indiach

Tajwańska firma technologiczna Asus jest właścicielem 8 kawiarni ROG w Indiach, a obecnie firma planuje dodać 12 kolejnych, aby rozszerzyć swoją obecność w handlu detalicznym offline. Te franczyzowe kawiarnie w metrach takich jak Chennai, Bengaluru i Delhi pozwalają graczom osobiście zapoznać się z akcesoriami i urządzeniami do gier firmy przed podjęciem decyzji o zakupie. Chociaż wybuch epidemii Covid-19 nieco opóźnił ten proces, Asus nadal chce agresywnie realizować ten pomysł i planuje utworzenie nowych placówek franczyzowych w miastach takich jak Bombaj, Ahmedabad, Chennai i Bengaluru przed drugim kwartałem 2021 r. Arnold Su, dyrektor biznesowy ASUS India dla komputerów konsumenckich i komputerów do gier (System Business Group), przyznał, że chociaż użytkownicy wolą robić zakupy związane z grami w Internecie, tryb offline pomaga konsumentom „sprawić, że korzystanie z urządzenia będzie wygodne i uzyskać wciągające wrażenia”, a z drugiej strony pomaga firmie „dotrzeć do nowych klientów i pomóc w budowaniu ekosystemu gier w kraju.” Chociaż ekosystem gier PC w Indiach nie jest tak rozwinięty jak w krajach zachodnich, Asus optymistycznie patrzy na budowę sieci sprzedaży detalicznej offline skupionej na promowaniu swoich urządzeń peryferyjnych do gier. To indyjski komputer do gier W ostatnich latach rynek ten wzrósł kilkakrotnie i po sprzedaży 40.000 2016 jednostek w 2020 r. oczekuje się, że w pierwszym kwartale 100.000 r. liczba ta będzie wynosić około 8 10 sztuk na kwartał. Firma skupia się na urządzeniach hybrydowych, które można wykorzystać do grania w czasie wolnym, a także przydadzą się podczas wykonywania codziennych zadań biurowych. Według firmy jest to nowy standard urządzeń do gier. Firma oferuje urządzenia w trzech różnych kategoriach, od nowicjuszy lub początkujących użytkowników po zaawansowanych, poważnych graczy. Urządzenia te to serie Vivobook, TUF i ROG. Obecnie komputery do gier stanowią około 13% całkowitej sprzedaży komputerów PC, a oczekuje się, że do końca tego roku liczba ta osiągnie 20–30%, a do końca tego roku wzrośnie do 2022–2023%. 20-40. Sam Asus twierdzi, że segment gier stanowi ponad XNUMX% jego całkowitej sprzedaży i chce, aby do końca przyszłego roku wzrósł on do XNUMX%. Za pośrednictwem: FinancialExpress