Airtel uruchamia aplikację Xstream Premium: Podajemy jej szczegóły

Airtel uruchamia aplikację Xstream Premium: Podajemy jej szczegóły

Tata Sky została niedawno przekształcona w Tata Play i zaczęła oferować pakiet kanałów OTT w jednej aplikacji. Oferując podobną konsolidację platform przesyłania strumieniowego w jedną aplikację, Bharti Airtel uruchomił dziś nową usługę przesyłania strumieniowego wideo o nazwie „Xstream Premium”.

Nowa usługa będzie agregować treści z XNUMX wiodących aplikacji wideo za pomocą jednego loginu, jednego wyszukiwania i jednej subskrypcji, a jej początkowy koszt wynosi XNUMX rupii miesięcznie – podała firma w oświadczeniu.

Jak twierdzi firma, usługa jest dostępna tylko dla klientów Airtel na wszystkich ekranach, w tym na telewizorach, smartfonach, tabletach i komputerach.

Po co konsolidować platformy OTT w jedną aplikację

Taka konsolidacja lub połączenie wielu platform OTT w jedną aplikację jest nieuniknione, biorąc pod uwagę, że w Indiach jest prawie XNUMX-XNUMX aktywnych streamerów w różnych językach, a oddzielne śledzenie ich może być dla wielu skomplikowane, a nawet kosztowne.

Ta fuzja platform OTT jest prowadzona przez obu operatorów telekomunikacyjnych – na przykład Jio – i platformy DTH, które znajdują sprzeczne interesy ze względu na fakt, że cała akcja odbywa się teraz na streamerach. Jio już oferuje swoim abonentom mobilnym i szerokopasmowym wiele platform OTT za darmo. Liczba platform OTT, które oferuje Jio, zależy od wybranego planu abonamentowego.

Platforma Tata Sky DTH, obecnie nazywana Tata Play, oferuje również pakiet Binge w aplikacji, która za miesięczną opłatą oferuje pakiet platform OTT, w tym Netflix i Amazon Prime.

Tak się składa, że ​​sam Amazon Prime Video uruchomił „Prime Video Channels”, w których oferuje treści z ośmiu innych platform wideo OTT. Dostęp do nich można uzyskać z samej aplikacji Amazon Prime Video.

A teraz Airtel, który jest zarówno operatorem telekomunikacyjnym, jak i odtwarzaczem DTH (jego Airtel TV stał się Airtel Xstream, będącym połączeniem kanałów telewizji satelitarnej, głównych usług OTT, strumieniowego przesyłania muzyki i gier), podąża dokładnie tą samą drogą.

Celem Airtel XStream Premium jest dwadzieścia milionów subskrypcji

Nowa aplikacja Airtel dla skonsolidowanych usług OTT

(Zdjęcie: Bharti Airtel)

Uruchomiona dzisiaj usługa Airtel XStream Premium skonsoliduje także indyjskie i globalne treści wideo OTT w jedną aplikację. Klienci będą mieli dostęp do piętnastu platform OTT, które, jak twierdzi, dysponują łącznym katalogiem ponad dziesięciu do pięciuset filmów i programów, w tym kanałów na żywo.

Dostępne platformy Airtel XStream Premium syn: SonyLIV, ErosNow, Lionsgate Play, Hoichoi, ManoramaMax, Shemaroo, Ultra, HungamaPlay, EPICon, Docubay, DivoTV, Klikk, Nammaflix, Dollywood, Shorts TV.

Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do Airtel Xstream Premium na telefonach komórkowych, tabletach, laptopach za pośrednictwem aplikacji lub Internetu oraz na telewizorze za pośrednictwem dekodera Xstream.

Ponieważ jest to jednokrotne logowanie, ujednolicone wyszukiwanie treści i adaptacyjne leczenie oparte na sztucznej inteligencji są dla użytkowników bezpłatne.

Według Media Partners Asia oczekuje się, że do 2 r. indyjski rynek subskrypcji OTT osiągnie 500 miliardy euro z obecnych XNUMX milionów euro. Wiele domów treści ma swoje aplikacje OTT, ale według doniesień boryka się z problemami związanymi z kosztami i dystrybucją. Następnie pojawienie się na rynku takich aplikacji konsolidacyjnych o zasięgu i skali.

Airtel twierdzi, że w ramach tej oferty chce pozyskać XNUMX milionów subskrybentów i współpracuje z wieloma innymi graczami OTT.

Ponadto Airtel rozważa również wprowadzenie zróżnicowanego systemu łączenia cen, który będzie uwzględniał liczbę platform OTT, które użytkownik chce subskrybować.

Chcesz być na bieżąco z nowinkami technologicznymi? Śledź LaComparacion India na Świergot, Facebook y Instagram!