Airbnb może tworzyć oryginalne programy, aby przyciągnąć podróżnych.

Airbnb może tworzyć oryginalne programy, aby przyciągnąć podróżnych.

Airbnb planuje wyprodukować własne treści telewizyjne, które będą przesyłane strumieniowo przez aplikację Airbnb, aby zachęcić użytkowników do odwiedzania nowych miejsc. Popularna aplikacja podróżnicza może łączyć potencjalnych globtroterów z apartamentami, hotelami i rezydencjami na potrzeby ich podróży. Według raportu Reutersa, Airbnb od trzech lat wpada na pomysł produkcji własnych treści telewizyjnych. Dyrektor generalny Brian Chesky stanął na czele inicjatywy, od dokumentów podróżnych po miniserial z gospodarzami Airbnb przy stole. Jedno ze źródeł opisał ten pomysł w ten sposób: „Zróbmy program. Zróbmy filmy, bo chcemy podróżować, wszystko”. Wykorzystanie jednej z naszych ulubionych przyjemności (oglądanie telewizji) do wywołania nawyków związanych z podróżowaniem jest mądrym posunięciem. Airbnb może wreszcie stać się marką lifestylową, a nie biurem podróży na wzór Expedii.

Spektakl to wielka sprawa.

Jak wyglądałby harmonogram Airbnb? Wiemy, że firma była już zaangażowana w filmy dokumentalne z podróży, w tym Gay Chorus Deep South, a nawet nadchodzący program telewizyjny dla usługi przesyłania strumieniowego Apple TV Plus. Jest mało prawdopodobne, że oglądamy dramat lub komedię o tematyce podróżniczej (chociaż chcielibyśmy to zobaczyć). Podczas gdy platforma streamingowa Disney Plus i Apple zostanie uruchomiona w nadchodzących miesiącach, a krajobraz telewizyjny jest zaśmiecony treściami wideo, których nikt nie będzie miał czasu przejrzeć, czy aplikacja podróżna może cieszyć się naszym gustem?

Jeśli przeglądanie filmu dokumentalnego o kuchni paryskiej lub żeglowanie po Ameryce Południowej pomoże użytkownikom wyobrazić sobie siebie w odległych krajach i pomoże Airbnb wyróżnić się na tle konkurencji, może to się sprawdzić. za usługę