Activision Blizzard stawia na gry mobilne

Activision Blizzard stawia na gry mobilne
Activision Blizzard chce dokonać przełomu w świecie gier mobilnych. Według raportu Gamasutry Daniel Algre, dyrektor operacyjny i prezes Activision Blizzard, wyjaśnił, gdzie firma chce rozszerzyć swój zasięg na platformy mobilne. Pozwoliłoby to na udostępnienie niezliczonych franczyz Activision Blizzard na „miliardach dostępnych obecnie urządzeń mobilnych” – powiedział Algre. Kontynuował: „To zdecydowanie nasza największa szansa i dużo inwestujemy, aby z niej skorzystać”, aby z czasem przenieść „wszystkie nasze franczyzy na urządzenia mobilne”.

właśnie minęła pierwsza rocznica premiery Call of Duty: Mobile, która była ogromnym sukcesem firmy; W rzeczywistości podczas specjalnego wydarzenia urodzinowego w grze CoD: Mobile miał jeden z najlepszych tygodni od premiery. Według prezesa Activision, Roberta Kosticha, została wydana w 2019 roku, a bezpłatna gra została pobrana ponad 300 milionów razy na całym świecie. Ponieważ telefony komórkowe stają się coraz potężniejsze, znacznie wzrasta również możliwość tłumaczenia gier na konsole. Biorąc pod uwagę sukces CoD: Mobile, łatwo zrozumieć, dlaczego firma chciałaby skupić się na rynku gier mobilnych, wprowadzając jeszcze więcej tytułów na inną platformę.

Call of Duty: Móvil

(Zdjęcie: Call of Duty) Gamasutra donosi, że prezes Activision Kostich mówił o sukcesie Call of Duty: Mobile i ukierunkowaniu na Chiny jako nowy rynek: „Jeśli chodzi o przyszły wzrost, wciąż widzimy duży potencjał dla Call of. Zakres obowiązków: mobilny. Wierzymy, że Chiny mogą mieć znaczący udział w naszych ogólnych przychodach franczyzowych. Kostich powiedział również, że firma będzie również przyglądać się Meksykowi i Brazylii, ponieważ są to dla nas „pięć największych rynków pod względem instalacji i przychodów”. Warzone, darmowa gra typu battle royale, może pojawić się na urządzeniach mobilnych. Ta oferta pracy (która wydaje się być kompletna) wskazywała, że ​​firma poszukiwała kogoś, kto mógłby przetłumaczyć konsolową wersję gry Warzone na urządzenia mobilne. w połączeniu z przejęciem dewelopera Candy Crush King przez Activision w 2016 roku pokazuje, że firma jest gotowa, aby wejść w gry mobilne. King tworzy również nowy Crash Bandicoot: On the Run, który jest grą typu Temple Run osadzoną w świecie Crash Bandicoot.