LogMeIn unowocześnia GoToConnect, aby wspierać elastyczne zmiany w pracy

LogMeIn unowocześnia GoToConnect, aby wspierać elastyczne zmiany w pracy
            LogMeIn ha publicado actualizaciones importantes para GoToConnect, su software de colaboración y comunicaciones unificadas (UCC), incluidas integraciones nativas con Microsoft Teams;  actualizaciones de sus sistemas en la nube Contact Center-as-a-Service (CCaaS);  actualizaciones de su oferta móvil;  y opciones de agrupación que agrupan otros productos de LogMeIn como LastPass, GoToWebinar y GoToAssist.
Zmiany odzwierciedlają zmiany w sposobie pracy ludzi spowodowane pandemią, ponieważ pracownicy nie są już przywiązani do tego samego biurka w biurze od 9:5 do 451:451, pięć dni w tygodniu. Oczekuje się, że przechodzenie na pracę zdalną będzie kontynuowane, twierdzi Raul Castanon, starszy analityk ds. wydajności siły roboczej i współpracy w 45 Research S&P Global Market Intelligence. Ostatnie badania przeprowadzone przez 37 wskazują, że 45% firm planuje zmniejszyć powierzchnię zajmowaną przez swoje biura, a 17% rozszerzy lub doda przestrzenie do współpracy, takie jak sale konferencyjne i sale konferencyjne. Kolejne XNUMX% inwestuje w technologie zbliżeniowe, takie jak biometria i głosowe interfejsy użytkownika, a XNUMX% zastępuje lokalną centralę PBX telefonią opartą na chmurze. Paul Gentile, starszy dyrektor ds. marketingu produktów w LogMeIn, powiedział, że decydenci IT muszą przemyśleć sposoby optymalizacji używanego oprogramowania, aby zapewnić, że praca hybrydowa jest „dla pracowników potrzebujących wsparcia i dla tych, którzy potrzebują wsparcia”. wchodzą w interakcje i wchodzą w interakcje w inny sposób. Muszą również łączyć środki bezpieczeństwa, ponieważ jako decydenci IT podlegający CTO lub CIO zawsze będą obawiać się luki w zabezpieczeniach, którą mają zagrożoną, „Gentile ssid” The pomysł, że praca zdalna jest naprawdę powiązana i skupia się tylko na wideokonferencjach lub wideokonferencjach, jest błędem”.

Nowe funkcje GoToConnect

Zaktualizowany GoToConnect oferuje użytkownikom nowy mobilny interfejs użytkownika zaprojektowany w celu zwiększenia produktywności pracowników, na przykład poprzez umożliwienie im odbierania i wykonywania połączeń biznesowych na urządzeniu mobilnym bez korzystania z ich osobistego numeru. Oferuje również funkcje, takie jak Znajdź mnie i śledź mnie, Zaawansowane przerzucanie połączeń, Współdzielony numer wewnętrzny i Transkrypcje poczty głosowej. LogMeIn stara się również zwiększyć produktywność centrów kontaktowych w chmurze, które okazały się kluczowe dla zdolności niektórych firm do utrzymania ciągłości biznesowej. „Te wdrożenia w chmurze będą bardziej krytyczne niż kiedykolwiek, ponieważ klienci zaczną myśleć o optymalizacji stosu technologii” — powiedział Gentile. „Nie chodzi tylko o UCC, ale także o nasze rozwiązania do zdalnego wsparcia i zarządzania, z naszym chronionym hasłem rozwiązaniem do zarządzania tożsamością i dostępem LastPass. Stworzyliśmy jeden SKU, mechanizm dostarczania dla wszystkich tych elementów zebranych pod jednym dachem. " Wprowadzono również natywne integracje z Microsoft Teams, aby uprościć i usprawnić przepływ pracy. Pozwalają one użytkownikom nadal korzystać z Microsoft Teams z GoToConnect, zasilając ich wewnętrzną usługę telefoniczną funkcjami bezpośredniego kierowania. Obsługuje również takie funkcje, jak dzwonienie za pomocą jednego kliknięcia i obecności użytkowników bez opuszczania aplikacji Teams. Castanon powiedział, że aktualizacje ogłoszone w tym tygodniu powinny być dobrą wiadomością dla klientów LogMeIn. „Funkcje takie jak ulepszona mobilność i transkrypcje poczty głosowej, wraz z ulepszonymi możliwościami zarządzania i wsparcia, powinny umożliwić firmie lepsze spełnianie potrzeby zdalnej hybrydowej siły roboczej” – powiedział.

Uprość stos technologii

Według Gentile rozmowy z klientami i analitykami w ciągu ostatniego roku ujawniły, że większość klientów chce uprościć swoją ofertę technologiczną, a kupujący zwracają się do opcji jednego dostawcy/platformy lub ofert dostawców. technologia chmury. . „Niektórzy pracodawcy stali się tyranami w sposobie, w jaki zdalnie używali różnych narzędzi. Teraz w 2021 roku spróbują się skonsolidować, objąć i zrobić to, zachowując ideę, że możesz być gdziekolwiek chcesz, a jednocześnie być produktywnym ”- powiedział. Gentile powiedział, że w świecie po pandemii narzędzia biznesowe muszą być elastyczne, oparte na chmurze, bezpieczne i łatwe do zakupu, wdrożenia i użytkowania. „… Prostota jest najważniejsza, o ile mogą upewnić się…, że oszczędzają pieniądze” - powiedział. Ceny GoToConnect różnią się w zależności od poziomu usług pożądanego przez firmę i liczby jej pracowników. Koszty wahają się od 22 do 39 EUR za użytkownika miesięcznie. Castanon powiedział, że praca zdalna będzie nadal opcją dla wielu pracowników w dającej się przewidzieć przyszłości. „To bardzo konkurencyjna przestrzeń; jednak można śmiało powiedzieć, że LogMeIn ma przewagę dzięki produktom takim jak LastPass i GoToAssist, które zostały zaprojektowane dla tych przypadków użycia” – powiedział. Połączenie ich w celu ulepszenia GoToConnect może umożliwić firmie pozycjonowanie się jako platforma UCC dla pracowników hybrydowych/zdalnych i odróżnienie się od konkurencji. "
<p>Copyright © 2021 IDG Communications, Inc.</p>