W przypadku odwołania wystawcy MWC 2020 nie otrzymają zwrotu kosztów

W przypadku odwołania wystawcy MWC 2020 nie otrzymają zwrotu kosztów

GSMA nie zwróci wystawcom kosztów po odwołaniu Mobile World Congress (MWC). Coroczne wydarzenie branżowe miało odbyć się w przyszłym tygodniu w Barcelonie, ale organizatorzy odwołali tę imprezę na początku tego miesiąca ze względu na obawy związane z epidemią koronaawirusa. Kilka firm, w tym Amazon, Ericsson, Facebook, Intel, LG, Nokia Nvidia i Sony ogłosiło już wycofanie się z wydarzenia. Jednak GSMA było przekonane, że program będzie kontynuowany aż do oficjalnego odwołania 13 lutego.

Odwołanie MWC 2020

Komunikat prasowy GSMA wskazuje, że organizatorzy doszli do wniosku, że w związku z ostatnimi wydarzeniami wydarzenie „nie jest możliwe”. Dyrektor generalny GSMA, John Hoffman, powiedział: „Z należytym szacunkiem dla bezpiecznego i zdrowego środowiska w Barcelonie oraz w kraju gospodarza, GSMA odwołało targi MWC Barcelona 2020 z powodu globalnego zaniepokojenia epidemią koronaawirusa, „Podróże i inne okoliczności uniemożliwiają GSMA do zorganizowania wydarzenia.” Jednakże wystawcy nie będą ponosić odpowiedzialności za żadne odszkodowania. GSMA stwierdziło, że „bezprecedensowa i niemożliwa do ubezpieczenia” sytuacja oznacza, że ​​nie będzie żadnych zwrotów pieniędzy. „Jako organizacja non-profit i organizator całej branży i powiązanego ekosystemu, konsekwencje finansowe tych okoliczności są dla GSMA niezwykle ważne i jesteśmy wdzięczni za zrozumienie i cierpliwość. Przeczytaj wiadomość e-mail wysłaną do wystawcy i wyświetloną przez Mobile Marketing.Ten sam wystawca został również poinformowany, że będzie musiał zapłacić rachunek za wyżywienie w związku z planowaną obecnością na imprezie. „Ponieważ jest to przypadek siły wyższej, zgodnie z punktem 21.10 naszego Regulaminu nie przysługuje zwrot pieniędzy. warunki ekspozycji, reklamy i sponsoringu.” Sytuacja może być istotna dla małych organizacji, które przeznaczają dużą część swojego budżetu marketingowego na CMM i korzystają z wentylacji w celu prezentacji swoich produktów i organizowania spotkań z innymi członkami ekosystemu mobilnego. Niektóre firmy pokryje także koszty transportu, zakwaterowania i stoisk wystawowych, a zasoby zostaną przeznaczone na stworzenie wersji demonstracyjnych i prototypów. GSMA powiedziało LaComparacion Pro, że prosi wystawców o cierpliwość w związku z przedstawianiem propozycji, które mogłyby złagodzić potencjalne konsekwencje odwołania targów i umożliwić kontynuację wzajemnie korzystnych relacji. Planuje ujawnić więcej szczegółów pod koniec marca. Poprzez marketing mobilny