Eksplodowało 5 mitów WordPressa

Eksplodowało 5 mitów WordPressa
Jednorożce Syreny Wilkołaki Wielka Stopa. Potwór z Loch Ness. Co łączy te wszystkie rzeczy? Są to wszystkie mityczne stworzenia, o których kiedyś wierzono, że istnieją w folklorze, ale dziś zostały sklasyfikowane jako pseudonauka. Czasami percepcje utrzymują się, nawet jeśli nie są prawdziwe, ale to nie znaczy, że utknęliśmy z nimi. Weźmy WordPress, który kiedyś był platformą blogową, teraz kontroluje ponad 28% sieci. Za pomocą CMS można tworzyć wszystko, od osobistych blogów po strony firmowe. WordPress nie jest już narzędziem hobbystycznym, ale niektórzy nadal postrzegają go jako „tą platformę blogową”. Czy WordPress to naprawdę tylko zabawka dla blogerów? Dzisiaj obalimy to i niektóre z największych mitów na temat WordPressa.

Persona trabajando en un artículo de WordPress

(Źródło zdjęcia: Źródło zdjęcia: StockSnap/Pixabay)

1. WordPress to tylko zabawka dla blogerów

Jeśli umieścisz WordPress na spektrum między zabawką a narzędziem, pozostaje faktem, że WordPress jest jednym i drugim. Podczas gdy WordPress był zabawką dla blogerów (i technicznie nadal można go używać w ten sposób), ewoluował i jest przystosowany do biznesu. WordPress jest najpopularniejszym CMS-em na świecie, robiąc ogromne postępy w stosunku do konkurentów Drupal i Joomla, które zapewniają odpowiednio tylko 2.9 i 1.73% udziału w rynku. Ponadto, jak wspomniano powyżej, WordPress obsługuje obecnie ponad jedną czwartą sieci, czyli 28% wszystkich witryn (i rośnie). Jest wielu blogerów, którzy używają wersji „.com” WordPressa do darmowego hostingu i wewnętrznych funkcji bezpieczeństwa. Jednak ci, którzy chcą przyjąć bardziej solidne podejście, używają wersji „.org” jako platformy do tworzenia wszystkiego, co chcą… blogów, aplikacji, sklepów itp. Oto kilka znanych marek, które wykorzystują WordPress do wzmocnienia swojej obecności w Internecie: TechCrunch, Beyoncé, MTV News, Walt Disney itp. Marki te nie tylko używają WordPressa, ponieważ jest on opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami, takimi jak Adobe, ale także oferują wystarczającą elastyczność na froncie, z potężną funkcjonalnością open source. Otwarty charakter WordPressa oznacza, że ​​każdy może pobrać oprogramowanie, motyw lub wtyczkę i zmodyfikować kod według własnego uznania. Nie jest to rozwiązanie zamknięte.

(Źródło zdjęcia: StockSnap/Pixabay)

2. Niedobre dla e-commerce.

Jeśli chcesz sprzedawać materialne lub cyfrowe towary lub usługi online, WordPress to świetny wybór dla sklepu internetowego. Najpopularniejszym rozwiązaniem jest WooCommerce, które obecnie obsługuje 41% wszystkich sklepów eCommerce. WooCommerce to bardzo łatwe w użyciu rozwiązanie, nawet bez dużej wiedzy technicznej. Istnieje jednak powszechne błędne przekonanie, że WooCommerce nie może ewoluować. Bez inwestycji w hosting mogą wystąpić problemy ze skalowaniem ruchu. WP Engine rozwiązuje wiele z tych problemów dzięki dedykowanemu planowi eCommerce dla klientów WooCommerce. Jednak nie jesteś ograniczony do WooCommerce na WordPress. Istnieje wiele integracji dla innych rozwiązań, takich jak na przykład Shopify, który stworzył wtyczkę do integracji WordPress i Shopify. Dzięki wtyczce Shopify eCommerce możesz zrobić zakupy na dowolnej stronie lub blogu WordPress, dodając funkcjonalność eCommerce do swojej witryny WordPress. Inne rozwiązania e-commerce WordPress obejmują BigCommerce, Volusion i Magento.

3. WordPress nie jest skalowalny

Ponieważ WordPress jest platformą typu open source, która jest również bezpłatna, kwestia skalowalności zawsze stanowi problem. Czy Twoja witryna poradzi sobie z nagłym wzrostem ruchu? Jeśli stworzysz odpowiednie środowisko, z pewnością możesz stworzyć skalowalną witrynę WordPress zdolną obsłużyć dowolny ruch. Niektóre z głównych sposobów prawidłowego skalowania witryny WordPress to stworzenie odpowiedniego i zrównoważonego środowiska programistycznego, wydajne skalowanie poziome, buforowanie i wydajność zapytań. Jeśli chodzi o projektowanie, WordPress może być używany jako prosta witryna blogowa przy użyciu zintegrowanego motywu lub może być skalowany w celu uzyskania złożonej i wyrafinowanej struktury projektowej za pomocą złożonych narzędzi.

4. Brak wsparcia

Ponieważ nikt nie ma WordPressa i jest darmowy dla wszystkich, nie powinno być nikogo, kto mógłby ci pomóc, prawda? Podróbka. WordPress ma bardzo aktywną społeczność programistów, projektantów, producentów treści, marketerów, przedstawicieli wsparcia i nie tylko. WordPress oferuje oparte na społeczności fora wsparcia do nauki, udostępniania i rozwiązywania problemów. Ponadto bogactwo zasobów z wielu blogów i firm powiązanych z platformą WordPress stale dostarcza treści edukacyjnych dotyczących utrzymania najwyższej klasy witryny WordPress. Istnieją również opcje CDN, które obejmują kierowanie witryny przez odwrotne proxy i buforowanie na tym poziomie. Pobieranie treści za pośrednictwem tego typu sieci CDN może być przydatne w witrynach o dużym natężeniu ruchu. Pozwalają również na niestandardową konfigurację buforowania stron i plików, jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego podejścia do buforowania. Korzystając z tego typu sieci CDN, odciążasz serwer z dużej części przetwarzania w celu buforowania.

5. To nie jest bezpieczne lub bardziej prawdopodobne, że zostanie zhakowane

Nie ma absolutnie żadnych dowodów na to, że WordPress jest mniej bezpieczny niż jakakolwiek inna witryna CMS. Prawda jest taka, że ​​wszystkie witryny, w tym WordPress, są podatne na naruszenia bezpieczeństwa. Ze względu na swoją liczbę w sieci (około 28%) przyciąga ataki. Ale WordPress nie jest nową platformą. W trakcie swojej dziesięcioletniej ewolucji WordPress wydał szereg samouczków informacyjnych dotyczących bezpieczeństwa, a także zaufanych wtyczek bezpieczeństwa. A ponieważ WordPress wciąż się rozwija i dojrzewa, wtyczki bezpieczeństwa stają się coraz bardziej zaawansowane, co powoduje spadek liczby odblokowanych hacków. Każda nowa aktualizacja wprowadza bardziej rygorystyczne środki bezpieczeństwa i funkcje. Jednak prawdziwe bezpieczeństwo witryny WordPress wynika z możliwości regularnego aktualizowania motywów, wtyczek i wtyczek przez użytkownika oraz utrzymywania kopii zapasowych. Użytkownicy muszą również tworzyć złożone hasła i często je zmieniać. Prawie 80% rzeczywistych zagrożeń bezpieczeństwa i infekcji wynika z luki w zabezpieczeniach spowodowanej lukami w zabezpieczeniach/hasłami nieaktualnego oprogramowania. Cyfrowa platforma doświadczeń, taka jak ta oferowana przez WP Engine, gwarantuje niezniszczalne bezpieczeństwo Twojej witryny WordPress.

6. Twoja przyszłość jest niepewna.

Jest to popularne nieporozumienie, ogólnie podzielane przez ludzi, którzy nie są zaznajomieni z działaniem oprogramowania open source i siłą społeczności. Dzięki swojej popularności w Internecie, jego twórca był w stanie stworzyć odnoszący sukcesy biznes wokół WordPressa o nazwie Automattic. Zanim uniesiesz brwi, zauważ, że samo oprogramowanie WordPress jest rozwijane poza firmą przez organizację non-profit WordPress Foundation.

7. Większość twoich wtyczek jest bezużyteczna.

WordPress ma rozbudowaną infrastrukturę wtyczek, która obsługuje ponad 56,000 XNUMX wtyczek, bezpłatnych i płatnych. Naturalne jest założenie, że niektóre nie byłyby tak przydatne jak inne, a niektóre mogą być nawet całkowicie bezużyteczne. Dlatego powinieneś sprawdzić recenzje wtyczek przed ich zainstalowaniem. Rozsądnie jest również trzymać się wtyczek o największej liczbie pobrań i najwyższych ocenach.

8. Wszystkie strony WordPress wyglądają tak samo

Tylko dlatego, że wszystkie instalacje WordPress są identyczne po wyjęciu z pudełka, nie oznacza, że ​​będą wyglądać tak samo, gdy w końcu zostaną uruchomione online. WordPress używa motywów do kontrolowania wyglądu dowolnej witryny opartej na WordPressie i podobnie jak wtyczek, istnieją tysiące do wyboru, w tym bezpłatne i płatne. W rzeczywistości istnieje kilku twórców motywów WordPress, którzy z przyjemnością dostosują Twój motyw do Twoich potrzeb za rozsądną cenę.