Wimbledon 2019 skorzysta z większej mocy sztucznej inteligencji niż kiedykolwiek wcześniej.

Wimbledon 2019 skorzysta z większej mocy sztucznej inteligencji niż kiedykolwiek wcześniej.

W tym roku Wimbledon Tennis Championships będzie najbardziej zaawansowany technologicznie dzięki najnowszym wersjom IBM. Technologiczny gigant po raz kolejny nawiązał współpracę z All-England Lawn Tennis Club (AELTC), organizatorem najstarszego na świecie turnieju tenisowego, który rozpoczyna się 1 lipca, w celu wprowadzenia szeregu nowych, znaczących ulepszeń technologicznych. Najnowsze aktualizacje 30-letniego partnerstwa między obiema organizacjami opierają się na wiedzy specjalistycznej usługi komputerowego wspomagania komputerowego Watson firmy IBM, aby kontynuować wprowadzanie 133. mistrzostwa w erę nowożytną.

poczuć hałas

„Od 30 lat współpracujemy z Wimbledonem, aby wprowadzać nowe technologie poprawiające doświadczenia fanów” – powiedział Sam Seddon, menedżer klienta IBM Wimbledon. „Od ponad wieku IBM w sposób odpowiedzialny wprowadza najbardziej zaawansowane technologie na świecie, tworząc zaufane rozwiązania biznesowe, które są częścią naszego DNA, a my jesteśmy zaangażowani w dostarczanie systemów, które wspierają naszych klientów. Odpowiedzialnie zaprojektowana sztuczna inteligencja. Nasz rok naszej działalności partnerstwa, jedna z najnowszych innowacji Mistrzostw, Wimbledon 2019 wyeliminuje stronniczość w tworzeniu pakietu podsumowań wideo.” Ponieważ AELTC zawsze korzysta z własnych, zastrzeżonych mediów i kładzie nacisk na działania na miejscu, potrzeba większej precyzji podczas tworzenia klipów wideo jest najważniejsza. Watson, przyzwyczajony już do identyfikowania najciekawszych rajdów na podstawie analizy widowni, nauczył się lepiej rozpoznawać akustykę, aby była bardziej precyzyjna. Nowa funkcja analityczna Watson Acoustics pozwala dokładnie wykryć, kiedy piłka została uderzona, co pozwala firmie AELTC na dalsze zmniejszenie liczby oznaczonych klipów, oszczędzanie czasu i optymalizację każdej sekundy praw. System może także wykorzystywać skalę Watson Open Scale do rozpoznawania poziomu hałasu tłumu i poziomu emocji graczy. To pozornie wyeliminowałoby stronniczość przy szukaniu mocnych momentów u graczy ze szczególnie głośną klientelą lub tych, którzy są szczególnie żywiołowi na boisku. „Od 30 lat innowacje technologiczne IBM znajdują się w centrum naszych wysiłków, aby kontynuować naszą podróż w kierunku wspaniałych cyfrowych wrażeń, które pozwalają nam łączyć się z naszymi fanami na całym świecie, gdziekolwiek patrzą i niezależnie od ich typu. Od używanego urządzenia, – powiedziała Aleksandra Willis. Szef komunikacji, treści i technologii cyfrowych, AELTC. „Nasza współpraca z IBM odgrywa zasadniczą rolę w zmianie tradycyjnego postrzegania Wimbledonu poprzez innowacyjne wykorzystanie światowej klasy technologii, w szczególności umożliwiając nam umieszczanie treści wśród fanów tam, gdzie chcą je konsumować i rozpoznawać. Skoncentruj się na wideo i nowych formatach treści .”