WhatsApp Pay rozważa ekspansję, oferując niedrogie ubezpieczenie zdrowotne

WhatsApp Pay rozważa ekspansję, oferując niedrogie ubezpieczenie zdrowotne

WhatsApp niedawno otrzymał niezbędne pozwolenia rządowe, aby uruchomić usługę płatności opartą na UPI w Indiach. Po tym osiągnięciu usługa przesyłania wiadomości należąca do Facebooka planuje oferować polisy ubezpieczenia zdrowotnego swoim klientom w Indiach. Wieloplatformowa aplikacja do przesyłania wiadomości opracowała plany współpracy z SBI General Insurance w celu oferowania planów ubezpieczenia zdrowotnego w celu uruchomienia planów oferowania usług finansowych. Planuje również oferować na platformie produkty mikroemerytalne. Ogłoszenie zostało ogłoszone podczas wydarzenia Fuel for India 2020, podczas którego założyciel i dyrektor generalny Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił, że Indie są pierwszym hrabstwem, w którym firma ściśle współpracuje ze 140 lokalnymi bankami w celu oferowania usług płatniczych. Dodał, że firma jest „wdzięczna, że ​​może wspierać tego rodzaju innowacje i pomagać w pracy, tworzyć większy dobrobyt i przyczyniać się do bardziej cyfrowych Indii”. WhatsApp niedawno uzyskał warunkową zgodę na wprowadzenie usług płatniczych opartych na UPI i może pozyskać tylko 20 milionów użytkowników, ułamek z 40 milionów użytkowników, aby zarejestrowali się w swoich usługach płatniczych. Jednak ta zgoda nastąpiła po tym, jak firma napotkała kilka przeszkód regulacyjnych w ciągu ostatnich dwóch lat. Jednak raporty sugerują, że WhatsApp Pay zaczął powoli. Firma była w stanie zgromadzić tylko 310.000 14 transakcji o wartości XNUMX crore Rs. Podczas gdy płatności cyfrowe są na najwyższym poziomie pod względem akceptacji i penetracji, podobne firmy, takie jak Google Pay, PhonePe i PayTM, skorzystały z lwiej części biznesu. Jednym z głównych powodów tego stanu rzeczy jest to, że w przeciwieństwie do innych usług WhatsApp Pay nie oferuje innych usług, takich jak opłacanie rachunków, doładowania lub usługi handlowe. Zamiast tego WhatsApp koncentruje się obecnie na przekazie pieniężnym peer-to-peer. Innym powodem, dla którego użytkownicy preferują bardziej ugruntowane płatne usługi, jest brak zniżek i ofert. Śledź TechRadar India na Twitterze, Facebooku i Instagramie, aby uzyskać najnowsze aktualizacje. Za pośrednictwem: Gadżety NDTV