Walmart rozpocznie sprzedaż technologii e-commerce małym firmom

Walmart rozpocznie sprzedaż technologii e-commerce małym firmom
Gigant handlu detalicznego Walmart ogłosił, że zacznie oferować swoje zastrzeżone technologie i możliwości MŚP i innym firmom, aby pomóc im lepiej obsługiwać klientów w sklepach fizycznych i cyfrowych. W ostatnich latach firma rozwijała własne technologie i usługi, wychodząc naprzeciw zmieniającym się potrzebom dużych odbiorców. Możliwości te pozwalają Walmart tworzyć zróżnicowane doświadczenia dla swoich klientów i rozwijać swoją działalność w miarę wzrostu zakupów online. Dyrektor generalny Walmart US, John Furner, wyjaśnił w komunikacie prasowym, w jaki sposób firma wykorzysta wpływy z nowej działalności, aby ponownie zainwestować we własną propozycję wartości dla klientów, mówiąc: „Zbudowaliśmy nowe możliwości, aby sprostać zmieniającym się potrzebom naszych własnych klientów i mamy wyjątkową okazję do wykorzystania naszego doświadczenia, aby pomóc innym firmom zrobić to samo. Komercjalizacja naszych technologii i możliwości pomaga nam w zrównoważony sposób reinwestować w naszą propozycję wartości dla klientów.

Integracja Adobe Commerce

W ramach swoich wysiłków na rzecz dostarczania swoich technologii i możliwości innym firmom, Walmart ogłosił również nowe strategiczne partnerstwo z Adobe w celu zintegrowania technologii Marketplace, realizacji zamówień online i w sklepach oraz odbioru z platformą. Handel Adobe. Korzystając z platformy Adobe Commerce, firmy handlu detalicznego będą mogły również korzystać z usług chmurowych giganta handlu detalicznego, aby oferować swoim klientom odbiór i dostawę. Jednocześnie firmy będą mogły docierać do nowych klientów za pomocą rynku Walmart, gdzie będą mogły skorzystać z jego usług realizacji, aby zaoferować 2-dniową wysyłkę na terenie Stanów Zjednoczonych. Walmart CTO i Chief Development Officer, Suresh Kumar, wyjaśnił, w jaki sposób jego nowe strategiczne partnerstwo z Adobe pomoże innym firmom w osiągnięciu ich wysiłków na rzecz cyfrowej transformacji, mówiąc: technologie skanowania, inteligentne zastępstwa oparte na sztucznej inteligencji oraz odbiór i odbiór. Łącząc siłę Adobe w zapewnianiu doświadczeń handlowych z naszym niezrównanym doświadczeniem w obsłudze wszystkich klientów, możemy przyspieszyć cyfrową transformację innych firm. "