Walka Fable 4 mogłaby wyglądać jak Wiedźmin 3 i odetchnęliśmy z ulgą

Walka Fable 4 mogłaby wyglądać jak Wiedźmin 3 i odetchnęliśmy z ulgą

Nadchodzący reboot Fable, czyli potocznie Fable 4, brzmi coraz lepiej, gdy dowiadujemy się, że nad bijatyką systemu pracować będzie deweloper z CD Projekt RED (seria Wiedźmin, Cyberpunk 2077). Jak donosi PCGamesN, projektant gier Paweł Kapała prowadzi walkę w firmie deweloperskiej Fable Playground Games, a jego strona na LinkedIn potwierdza, że ​​rolą jest „projektowanie i wdrażanie walki w Fable”. Podczas gdy cień nieudanej premiery Cyberpunka 2077 i słaba wydajność konsoli poprzedniej generacji sprawiają, że nie znosimy zbyt wielu porównań, poprzednia rola Kapały w CDPR polegała na tym, że pracował nad bronią i walką wręcz, a także nad balansem broni. Wcześniej pracował nad „walki z bossami” w Wiedźminie 3. Kiedy po raz pierwszy ogłoszono, że Playground stworzy reboot Fable przy użyciu silnika Forza, panował ogólny szok, że znany deweloper, głównie ze względu na gry wyścigowe, wprowadza do świata fantasy RPG, potencjalne opóźnienie, które utrudniało przewidywanie. . Wynik końcowy. Jednak jasne jest, że Playground również podjął kilka mądrych decyzji dotyczących zatrudnienia w grze, biorąc pod uwagę, że gatunek walki mieczem i zaklęciami w Wiedźminie 3, jednej z najlepiej sprzedających się gier wideo wszechczasów, byłby idealnym modelem do gry w bajki

Bajka do zapamiętania

Systemy walki w Wiedźminie opierają się na kombinacji broni białej oraz zaklęć dystansowych i obszarowych, które mogą wypaczać czas, wypluwać ogień, odpychać wrogów za pomocą telekinezy i nie tylko. Na przykład, patrząc na zaklęcia użyte w Fable 2, jasne jest, że istnieje wspólne DNA, z kontrolą czasu gry, piekłem i przypływem mocy, bardzo przypominającymi zaklęcia Yrden, Igni, Aard w Wiedźminie opisane powyżej. Szef Xbox, Phil Spencer, wydaje się przekonany, że Playground może oddać sprawiedliwość serii Fable, a istnieje wiele aspektów serii Forza, takich jak dynamiczny system pogodowy lub pięknie wyrenderowane krajobrazy, które mogą uczynić świat Fable 4 spektakularnym piaskiem. Nie zapominajmy również o kalibrze twórców gry, w tym głównego projektanta misji dla serii Borderlands, projektanta poziomów dla GTA 5 i GTA Online oraz wielu scenarzystów, którzy pracowali nad Batman: Arkham. Rycerz. Z Playground wnoszącym swoje doświadczenie w tworzeniu gier z otwartym światem i walką korzystającą z pomocy projektantów gier, którzy pracowali nad jednymi z najlepszych systemów walki w grze, systemami bardzo kompatybilnymi z grami Fable z poprzednich lat. . są na miejscu, aby Fable 4 było ponownym uruchomieniem, którym warto się ekscytować.