W jaki sposób telefony 5G i telefony składane przyniosą korzyści firmom zajmującym się streamingiem?

W jaki sposób telefony 5G i telefony składane przyniosą korzyści firmom zajmującym się streamingiem?

5G i telefony składane: czy w wiadomościach było tyle trendów technologicznych, co te dwa?

Sieć 5G zapewnia wysoką wydajność i niskie opóźnienia, wykraczające poza to, co może zaoferować 4G. Przynosi zwiększoną prędkość (możliwość szybszego przesyłania większej ilości danych), zmniejszone opóźnienia (wszystko jest bardziej responsywne) i zwiększy maksymalną liczbę urządzeń podłączonych jednocześnie (ogromna korzyść dla operatorów telefonii komórkowej, a także tych, którzy podłączają czujniki, IoT i urządzenia inteligentne). Jest to znacząca inwestycja dla ekosystemu mobilnego na następną dekadę i może mieć znaczący wpływ na rodzaje dostarczanych aplikacji mobilnych w przyszłości.

Składane smartfony to prawdopodobnie najbardziej ekscytująca innowacja, jaką widzieliśmy w branży telefonów komórkowych od dekady, chociaż najwyraźniej nie jest ona jeszcze gotowa do sprzedaży detalicznej. Przynoszą ekran dwukrotnie większy od normalnego smartfona, a jednocześnie mieszczą się w kieszeni. Smartfon nagle staje się tabletem.

Obydwa kraje mają swój własny zestaw problemów do rozwiązania przed wejściem na rynek głównego nurtu, ale połączenie ich jest obiecujące szczególnie dla jednego sektora: firm zajmujących się streamingiem.

Twitch ma od 2.2 do 3.2 miliona nadawców miesięcznie i średnio 999,174 18.6 widzów podłączonych jednocześnie. Hotstar, największa indyjska usługa przesyłania strumieniowego, pobiła swój własny rekord przesyłania strumieniowego z XNUMX milionami jednoczesnych użytkowników w finale IPL. Netflix Bandersnatch pokazał także, że interaktywne opowiadanie historii może kształtować przyszłość rozrywki.

Wszystkie te odnoszące sukcesy usługi przesyłania strumieniowego mają coś wspólnego: tworzą interaktywność i oferują nowe sposoby angażowania odbiorców poprzez strumieniowe przesyłanie wideo i na dużą skalę. Opierają się na szerszym trendzie technologicznym „połączonych wspólnych doświadczeń” – łączącym odbiorców w środowisku wirtualnym w celu komunikowania się, współpracy, interakcji i dzielenia się w czasie rzeczywistym, tak jak w prawdziwym świecie.

Źródło obrazu: Shutterstock

Źródło obrazu: Shutterstock

(Zdjęcie: © Shutterstock)

5G i telefony składane

Sieć 5G umożliwi twórcom aplikacji dostarczanie aplikacji o wysokiej wydajności, wciągających i intensywnie przetwarzających dane, a także umożliwi im łączenie większej liczby urządzeń i szybsze przesyłanie danych między nimi. Telefony składane z dwoma ekranami dla nieruchomości.

Dzięki zwiększonym możliwościom sieci i mnóstwu nowych obiektów dostępnych na ekranie, aplikacjom do przesyłania strumieniowego, niezależnie od tego, czy są to wydarzenia na żywo, gry czy gry. Komunikacja (lub wszystkie trzy) może teraz zapewniać wciągające wrażenia podczas przesyłania strumieniowego i dodawać nowe sposoby przyciągania i zatrzymywania widzów. Oznacza to większą widownię, większą mobilizację i utrzymanie tych odbiorców, a co za tym idzie, nowe i bardziej wartościowe źródła przychodów.

Możliwości mobilne

Aplikacje mobilne odpowiadały za 57% całkowitego wykorzystania mediów cyfrowych w 2018 r., co czyni je wiodącym czynnikiem wpływającym na konsumpcję mediów cyfrowych. Natomiast udział urządzeń mobilnych w cyfrowej transmisji wideo na świecie wzrósł z 14% w 2013 r. do 62% w 2018 r. Krótko mówiąc, widzowie coraz częściej korzystają z wideo na urządzeniach mobilnych pomimo słabszej i zawodniejszej łączności w porównaniu z przeglądarkami internetowymi. połączony poprzez Wi-Fi.

5G będzie kolejną siłą, która jeszcze bardziej popchnie te liczby. To, co kiedyś było wyłączną funkcją dla laptopów i tabletów podłączonych do połączenia Wi-Fi, jest teraz dostępne dla użytkowników mobilnych. Oznacza to, że będą mogli cieszyć się szybkim i wciągającym streamingiem z dowolnego miejsca na swoim telefonie komórkowym. A dla firm, które transmitują wydarzenia na żywo, oznacza to, że więcej użytkowników angażuje się w przesyłane strumieniowo treści.

Zdjęcie: LaComparacion

(Zdjęcie: © TechRadar)

Nowe funkcje, które warto zaangażować i zachować.

Aby zapewnić atrakcyjne nowe funkcje dla wielu użytkowników oparte na transmisji strumieniowej na żywo, firmy zajmujące się transmisją strumieniową potrzebują dwóch rzeczy: możliwości rozwijania doświadczeń w oparciu o dane w czasie rzeczywistym od ogromnej publiczności i nie tylko. Miejsce w interfejsie użytkownika umożliwiające integrację tych funkcji. Granica pomiędzy atrakcyjnymi funkcjami pożądanymi przez użytkowników jest wyraźna, bez utraty wizualnych wrażeń samego wydarzenia, które przyciągają użytkowników na miejsce.

Prywatne i grupowe dyskusje, ankiety, reakcje na żywo, małe gry i analizy eksperckie pomagają utrzymać zaangażowanie użytkowników. Tworzą dwustronną rozmowę ze streamerem, tchnąc nowe życie w to, co w przeciwnym razie byłoby normalnym strumieniem wideo.

5G obiecuje poprawę interaktywnych wrażeń związanych z tymi strumieniami wideo, a składane telefony zapewniają rzeczywisty ekran.

Podwajając rozmiar ekranu, składane telefony umożliwiają firmom zajmującym się streamingiem oferowanie pięknego interfejsu przeglądarki w aplikacji na smartfony.

Nowe źródła dochodów.

Dzięki nowym transmisjom na żywo i nowym funkcjom budowania lojalności klientów, firmy zajmujące się streamingiem mają dostęp do nowych źródeł przychodów.

Treść sponsorowana, reklama interaktywna i rosnąca baza użytkowników, co zwiększa koszty sponsoringu, zwiększa wartość powierzchni reklamowej (i liczbę miejsc, w których można ją umieścić). Zamiast po prostu polegać na tradycyjnych reklamach, platformy transmisji strumieniowej na żywo mogą wykorzystywać różne punkty zaangażowania do sponsorowania i reklamy.

Połączenie 5G i telefonów składanych umożliwi firmom zajmującym się transmisją na żywo OTT oferowanie swoim widzom nowych, wciągających doświadczeń i tworzenie nowych źródeł przychodów dla swoich platform. Skorzystaj z bardziej tradycyjnych sieci przewodowych, aby rozszerzyć zawartość na te nowe formy transmisji i skorzystać z możliwości, jakie oferuje, poprawiając wydajność i interfejsy.

Todd Greene, dyrektor generalny PubNub