Vodafone prezentuje pakiet wsparcia mobilnego w obliczu kryzysu związanego z koronawirusem

Vodafone prezentuje pakiet wsparcia mobilnego w obliczu kryzysu związanego z koronawirusem

Vodafone angażuje się we wspieranie obywateli, rządów i przedsiębiorstw w całej Europie podczas trwającej epidemii koronaawirusa. „Pięciopunktowy plan” operatora obejmuje środki, które wzmocnią sieci komórkowe, ułatwią nowe sposoby pracy i pomogą władzom powstrzymać rozprzestrzenianie się Covid-19. Vodafone twierdzi, że w nadchodzących tygodniach i miesiącach komunikacja będzie niezbędna w pracy, kontaktach towarzyskich i rozrywce. Odnotowała już 50% wzrost zapotrzebowania na dane i twierdzi, że zwiększy pojemność tam, gdzie jest to konieczne, aby zapewnić ludziom możliwość pozostawania w kontakcie.

Zaplanuj Vodafone Covid-19

Na wszystkich rynkach Vodafone zaoferuje bezpłatny dostęp do zasobów zdrowotnych i edukacyjnych, zapewniając jednocześnie placówkom medycznym dostęp do nieograniczonej i szybkiej łączności. Instytucje rządowe będą mogły wysyłać powiadomienia tekstowe do ogółu społeczeństwa oraz, jeśli będzie to technicznie możliwe, wysyłać specjalne powiadomienia, aby na bieżąco informować opinię publiczną. Vodafone będzie również, jeśli będzie to zgodne z prawem, udostępniać zagregowane i anonimowe dane o lokalizacji, aby pomóc władzom zrozumieć przemieszczanie się ludzi i zapobiec rozprzestrzenianiu się koronaawirusa. Zrobiono to już w Lombardii we Włoszech. Wreszcie, Vodafone po raz pierwszy pomoże klientom biznesowym wspierać swoich pracowników w ich zadaniach i zapłaci małym firmom w swoim łańcuchu dostaw w ciągu 15 dni, aby ułatwić przepływ środków pieniężnych. Program będzie obowiązywał do 1 września, ale Vodafone stwierdził, że w razie potrzeby może zostać rozszerzony na poszczególne rynki. „Vodafone może odegrać zasadniczą rolę we wspieraniu społeczeństwa w tym bezprecedensowym okresie i dlatego ogłaszamy nasz pięciopunktowy plan” – powiedział Nick Read, dyrektor generalny Grupy Vodafone. „Plan, który gwarantuje lepsze wyniki wszystkim obywatelom dzięki ściślejszej współpracy z rządami. „Dzięki naszym sieciom kontaktów i naszemu oddanemu zespołowi będziemy dążyć do tego, aby ludzie pozostawali w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi, aby firmy mogły nadal działać zdalnie, aby nasza służba zdrowia otrzymywała całe możliwe wsparcie, a uczniowie mogli kontynuować naukę wirtualnie "Stawiając na pierwszym miejscu zdrowie i bezpieczeństwo naszych zespołów oraz korzystając z naszej technologii telepracy, nasze zespoły pracują przez całą dobę, aby zapewnić realizację tego planu. Chcę osobiście podziękować wszystkim za świadczenie tej niezbędnej usługi naszym klientom."