Vodafone oferuje bezpłatny dostęp do NHS Online podczas koronawirusa

Vodafone oferuje bezpłatny dostęp do NHS Online podczas koronawirusa

Vodafone ujawnił, że nie będzie pobierać od klientów opłat za dostęp do usług internetowych NHS podczas pandemii koronaawirusa. Chociaż dostęp do NHS Online prawdopodobnie nie będzie wymagał znacznej ilości danych, ocena zerowa zapewni, że nawet osoby posiadające stosunkowo niewielki limit danych lub żaden nie będą mogły uzyskać potrzebnych informacji. Proaktywna samoizolacja jest centralnym elementem obecnej strategii rządu w związku z koronawirusem, dlatego niezwykle ważne jest, aby wszyscy w kraju mieli dostęp do najnowszych wytycznych. Połączenia telefoniczne z numerem telefonu NHS 111 są teraz bezpłatne dla wszystkich operatorów.

Koronawirus Vodafone

„Dostęp do wiarygodnych informacji zdrowotnych nigdy nie był tak istotny” – stwierdził operator w oświadczeniu. „W związku z tym Vodafone oferuje wszystkim swoim klientom telefonii komórkowej, w tym klientom VOXI i TalkMobile, bezpłatny dostęp online do NHS UK, w tym do stron internetowych NHS w Anglii, Irlandii Północnej, Szkocji i Walii, dzięki czemu mogą uzyskać najnowsze informacje zdrowotne bez dodatkowych kosztów. „Bezpłatny dostęp do tych usług będzie dostępny, dopóki koronawirus (COVID-19) będzie nadal powszechny w Wielkiej Brytanii. Chociaż wielu klientów Vodafone korzysta już z naszych planów nieograniczonej transmisji danych, chcemy, aby wszyscy nasi klienci mieli dostęp do usług online NHS bez martwienia się o opłaty za przesyłanie danych. " W Hiszpanii Telefónica zapewnia wszystkim swoim klientom mobilnym dodatkowe 30 GB na czas kryzysu, podczas gdy AT&T zniosła ograniczenia transmisji danych w przypadku usług szerokopasmowego Internetu dla gospodarstw domowych.