Virgin Media uruchamia nowe plany 4G, aby zapewnić łączność brytyjskim MŚP

Virgin Media uruchamia nowe plany 4G, aby zapewnić łączność brytyjskim MŚP

Virgin Media rozszerza swoją ofertę dla małych firm i biur domowych, wprowadzając konwergentne produkty sieciowe, które zapewniają klientom łączność nawet wtedy, gdy coś pójdzie nie tak z ich stacjonarnym łączem szerokopasmowym. Usługa „4G Back-Up” zapewnia małym i średnim firmom klucz sprzętowy 4G, który można podłączyć do istniejącego routera Virgin Media. Jeśli coś stanie się z przewodowym połączeniem szerokopasmowym, router automatycznie przełączy się na sieć komórkową, minimalizując przerwy. Usługa kosztuje 7 € miesięcznie z dowolnym planem światłowodowym i nie ma żadnych ograniczeń danych. Chociaż Virgin Media twierdzi, że problem jest mało prawdopodobny, w przeszłości doświadczył wielu poważnych awarii, zwłaszcza w lipcu. Jednocześnie „4G Start-Up” zapewnia małym i średnim firmom klucz sprzętowy, z którego można korzystać do czasu zakończenia przez Virgin Media prac inżynieryjnych nad nowym połączeniem. Gwarantuje to, że firmy mogą pozostać w kontakcie, jeśli przeniosą lokalizację lub zmienią dostawcę. Konfiguracja 4G kosztuje 40 € miesięcznie z dowolnym biznesowym planem szerokopasmowym. Oba uzupełniają niedawno uruchomioną usługę „HomeWorks”, która zapewnia wsparcie techniczne „klasy korporacyjnej”, wsparcie IT i bezpieczeństwo pracownikom pracującym w domu. Pandemia koronawirusa spowodowała, że ​​miliony ludzi pracowały z domu zamiast dojeżdżać do biura, a przy wciąż obowiązujących ograniczeniach uznano, że może to stać się długoterminowym trendem. Podczas gdy brytyjska infrastruktura szerokopasmowa pozostała w dużej mierze odporna pomimo dodatkowego zapotrzebowania, wiele organizacji stara się obecnie wyjść poza środki „ad hoc” i zapewnić pracownikom dostęp do wystarczającej i niezawodnej łączności. „Nasze nowe usługi uruchamiania i tworzenia kopii zapasowych 4G zapewniają kompleksowe ubezpieczenie dla firm, które chcą łączyć się i pozostawać w kontakcie bez względu na wszystko” — powiedział Gregg Pearce, dyrektor SOHO w Virgin Media. „Wiemy, że zapewnienie niezawodnego, zawsze aktywnego połączenia jest niezbędne i cieszymy się, że możemy pomóc małym firmom w Wielkiej Brytanii stanąć na nogi dzięki nieprzerwanej łączności, na którą mogą liczyć”. Inni operatorzy komórkowi i szerokopasmowi również oferują telepracownikom nowe usługi i produkty, takie jak dedykowane drugie linie.