Virgin Media uruchamia program wymiany smartfonów

Virgin Media uruchamia program wymiany smartfonów

Virgin Media stała się najnowszym operatorem, który oferuje klientom możliwość wymiany istniejącego smartfona na gotówkę na nowym telefonie.

Firma starała się maksymalnie uprościć ten proces. Każdy abonent taryfy `` Freestyle '', który oddziela koszty telefonu i czasu antenowego i prosi o podwyższenie, o ile zgadza się podpisać nową umowę na 24 lub 36 miesięcy.

Gdy urządzenie zostanie wycenione i zaakceptowane do wymiany, Virgin Media wysyła klientowi nowy wybrany telefon i przedpłaconą kopertę, aby zwrócić stary.

Klienci mogą dokonać ponownej aktualizacji w dowolnym momencie, ale jeśli wartość wymiany nie pokryje kosztu nowego telefonu, będą musieli uiścić dodatkową opłatę.

Alternatywnie, użytkownicy Virgin Media mogą po prostu otrzymać zwrot pieniędzy za stary telefon zamiast zawierać nową ofertę.

„Chcemy, aby nasi klienci mieli elastyczną usługę, która jest dla nich odpowiednia” — powiedziała Annie Brooks, dyrektor generalny produktu Virgin Media. „Od wielu lat oferujemy elastyczny czas antenowy, upewniając się, że nasze plany komórkowe spełniają zmieniające się potrzeby naszych klientów, a teraz dzięki naszej nowej ofercie zamiany i wymiany nasi klienci mają jeszcze większą swobodę. w każdej chwili wybrać nowe urządzenie. chcą tego, bez względu na to, ile czasu pozostało im do końca kontraktu.

Programy wymiany stają się coraz bardziej powszechne ze względu na wysokie koszty nowych telefonów i zmniejszoną zachętę do aktualizacji. Oferując gotówkę za nowy smartfon, Virgin Media zachęca do sprzedaży nowych telefonów i obniża wskaźnik churn, wiążąc użytkowników nową umową.

„Virgin Media zdaje sobie sprawę, że klienci chcą większej elastyczności, razem damy im jeszcze większy wybór dzięki łatwemu sposobowi zamiany ich starego urządzenia na zwrot pieniędzy lub szybką aktualizację do świetnego nowego telefonu” – dodał Gerry. O'Keefe, wiceprezes Brightstar, partnera Virgin Media w programie.