Użytkownicy telefonów komórkowych w Wielkiej Brytanii chcą zwrotu pieniędzy za dane niewykorzystane podczas blokady

Użytkownicy telefonów komórkowych w Wielkiej Brytanii chcą zwrotu pieniędzy za dane niewykorzystane podczas blokady

Według badań uSwitch blokady w Wielkiej Brytanii spowodowały zmniejszenie wykorzystania danych mobilnych, pozostawiając klientom łącznie 165 milionów GB niewykorzystanej kwoty. Pandemia koronawirusa zwiększyła znaczenie usług mobilnych i szerokopasmowych w społeczeństwie, ponieważ ludzie polegają na łączności w pracy, komunikacji i rozrywce. Jednak ograniczenia ruchu oznaczają, że większość tego ruchu danych jest obsługiwana przez domowe Wi-Fi, a nie przez sieci komórkowe.

nadmiar danych

Rezultatem jest tymczasowe odwrócenie średnich wolumenów mobilnej transmisji danych, które zawsze znajdowały się na trajektorii wzrostowej. uSwitch twierdzi, że przeciętny użytkownik telefonu komórkowego zużywa 500 MB mniej na blokadę, przyczyniając się do 21% spadku od średniej do 1.9 GB miesięcznie. „Skonfigurowaliśmy plany mobilne, aby wspierać przeglądanie w ruchu, ale ponieważ wielu z nas jest w domu i polega na Wi-Fi, aby pozostać w kontakcie, po prostu nie wykorzystujemy naszych limitów danych” – powiedział Ru. Bhihka, ekspert ds. urządzeń mobilnych w firmie uSwitch. Dwie piąte klientów telefonii komórkowej chciałoby, aby ich niewykorzystany dodatek został przeniesiony na następny miesiąc, co jest usługą oferowaną przez niektórych operatorów, takich jak Sky, a 22% stwierdziło, że chciałoby zwrotu pieniędzy. Osiem procent chciałoby, aby wyrównane koszty zostały przekazane na cele charytatywne, a 11 procent wolałoby, aby ich nadwyżka została przekazana niezbędnym pracownikom. Podczas pandemii konsumpcja wśród niezbędnych pracowników wzrosła o 100 MB, a operatorzy telefonii komórkowej podjęli kroki, aby wszyscy pozostali w kontakcie. Kluczowym pracownikom oferowane są specjalne stawki, a także zerowy dostęp do podstawowych zasobów zdrowotnych, a także zobowiązał się nie odłączać nikogo podczas kryzysu.