Użytkownicy Safari mogą ominąć zapory dzięki nowemu trybowi incognito

Użytkownicy Safari mogą ominąć zapory dzięki nowemu trybowi incognito Nakłonienie użytkowników do subskrybowania witryn jest wystarczająco trudne dla wydawców, ale Najnowsza wersja przeglądarki Safari firmy Apple umożliwia użytkownikom czytanie bezpłatnych zablokowanych treści za zaporą. Najnowsza aktualizacja przeglądarki, która została udostępniona użytkownikom pod koniec września, uniemożliwia stronom wykrywanie, czy tryb przeglądania prywatnego przeglądarki jest włączony dla użytkowników Safari. Podobnie jak tryb przeglądania prywatnego Google, przeglądanie prywatne tymczasowo uniemożliwia wydawcom odczytywanie lub zapisywanie plików cookie na smartfonie lub komputerze użytkownika, co uniemożliwia zaporze wykrywanie ilości treści zużytych przez czytelnika. Paywall nie może zweryfikować liczby pozycji przeczytanych przez użytkownika, po prostu umożliwia dostęp do treści premium bez subskrypcji. Wydawcy wcześniej wdrożyli szereg środków zaradczych, aby uniemożliwić użytkownikom odwiedzanie ich witryn w trybie przeglądania prywatnego, ale Niestety funkcja prywatnego przeglądania Safari może zapobiec tym środkom.

Tryb przeglądania prywatnego

Pomimo popularności produktów Apple iPhone i Mac, wielu Amerykanów rezygnuje z Safari do przeglądania sieci na rzecz przeglądarki Google Chrome. Według Statcounter, Safari kontroluje tylko 9% amerykańskiego rynku przeglądarek komputerowych. Jednak użytkownicy Safari są bardziej skłonni płacić za wiadomości, aw przypadku wielu organizacji informacyjnych często stanowią oni większość swoich subskrybentów. Danielle Coffey, wiceprezes ds. inicjatyw strategicznych w News Media Alliance, powiedziała DIGIDAY, że podczas gdy tryb przeglądania prywatnego chroni prywatność użytkowników, ich serwisy informacyjne cierpią, mówiąc: trudne. Chociaż chcemy chronić prywatność naszych czytelników, nadal potrzebujemy zwrotu z naszych inwestycji, aby utrzymać wysokiej jakości dziennikarstwo ”. firmy stojące za popularnymi przeglądarkami internetowymi koncentrują się na prywatności, aby przyciągnąć konsumentów i wyprzedzić organy regulacyjneOczekują, że coraz więcej firm medialnych zacznie blokować swoje treści za płatnościami. Korzystanie z plików cookie, aby umożliwić ludziom czytanie niektórych artykułów, nie jest już możliwe. Przez DIGIDAY