Twitter zaczyna testować Super Follows i płatne przestrzenie

Twitter zaczyna testować Super Follows i płatne przestrzenie Twitter wydaje się być ostatnio na fali ze wszystkim, co robi. Niezależnie od tego, czy walczysz z rządami na całym świecie, czy wprowadzasz nowe funkcje. Po pochwaleniu się konkurencyjnym Clubhouse – Twitter Spaces, a następnie płatnym poziomem z Twitter Blue, platforma mikroblogowania wprowadza nowe funkcje, aby pomóc influencerom zarabiać na swoich treściach. Ogłoszone na początku tego roku Ticketed Spaces i Super Follows kwalifikują się jako rozszerzenie Twitter Spaces, a firma wierzy, że twórcy treści będą mogli generować przychody z płatnych treści od swoich obserwujących. Aby kwalifikować się do któregokolwiek z nich, użytkownicy muszą mieć ukończone 18 lat, mieć 10,000 25 obserwujących i co najmniej 30 tweetów w ciągu ostatnich 1 dni. Ci, którzy czują się uprawnieni i chcą ubiegać się o którykolwiek z programów, mogą odwiedzić stronę FAQ na Twitterze. Na razie aplikacje są dostępne tylko dla użytkowników iOS mieszkających w Stanach Zjednoczonych. Twitter twierdzi, że dzięki Ticketed Spaces użytkownicy będą mogli prowadzić „bardziej intymne rozmowy”, pozwalając liczbie uczestników uczestniczyć w czacie, a także oferując opcję ustalenia ceny. Ceny mogą wahać się od 999 € do 2,99 €. Podobnie Super Follows pozwala na „bezpośrednią relację” z najatrakcyjniejszymi subskrybentami, którzy chętnie zapłacą za dostęp do dodatkowych treści i więcej interakcji. Również tutaj influencerzy lub twórcy będą mogli wybrać cenę pomiędzy 4,99 €, 9,99 € lub XNUMX € miesięcznie.

Super Follows, płatne przestrzenie, Twitter

(Zdjęcie: Twitter)

Generuj dochód w ramach platformy

Dzięki Ticketed Spaces i Super Follows, Twitter chce zatrzymać twórców treści na platformie i nadal angażować się w ich obserwujących. Firma zatrzyma tylko 3% udziału w przychodach, jednak odpowiednio Sklep Play i App Store zbiorą po 30% przychodów twórcy. Dzięki temu twórcy otrzymują prawie 66% kwoty wpłacanej przez ich fanów. Ponadto Twitter zacznie odliczać 20% przyszłych przychodów, gdy przekroczy 50,000 XNUMX EUR przychodów w ciągu całego życia, pozostawiając twórcom tylko połowę kwoty po potrąceniu ze sklepów z aplikacjami i Twittera. „Naszym celem jest wzmocnienie pozycji osób prowadzących rozmowy na Twitterze i pomoc w zarabianiu pieniędzy. Zaktualizowaliśmy nasze cięcia udziału w przychodach po tym, jak poświęciliśmy więcej czasu na zastanowienie się, w jaki sposób możemy wspierać nowe głosy na Twitterze. — powiedział rzecznik Twittera. W porównaniu z innymi podobnymi produktami na rynku, Super Follows trafiają bezpośrednio do Patreona, a Ticketed Spaces pomagają Twitterowi w walce z Clubhouse, Live Room na Facebooku i Greenroom Spotify. Podczas gdy Patreon może nadal osiągać lepsze wyniki niż Super Follows dzięki niższym opłatom, które pobiera, Ticket Spaces z pewnością da twórcom dobry powód, by pozostać przy platformie.