Trzy rzeczy, które należy wiedzieć o konserwacji torów w Fordzie F-150 2019

Trzy rzeczy, które należy wiedzieć o konserwacji torów w Fordzie F-150 2019

Ciężarówka jest głównym kandydatem do zaawansowanych innowacji motoryzacyjnych. Każdy, kto tego doświadczył, wie, że może to być prawdziwa bestia do prowadzenia, holowania ogromnej przyczepy, ciągnięcia grubego lub mokrego żwiru lub błota lub po prostu rezygnacji z pracy w wietrzny dzień. Jestem jak najbardziej za elastycznością, jaką oferują ludziom, którzy jednego dnia przewożą pniaki, a drugiego pniaków, ale większość z nas nie jest zawodowymi kierowcami ciężarówek. Potrzebujemy każdą pomoc jaką możemy otrzymać. Dlatego postanowiłem skorzystać z pomocy technologii utrzymania torów w Fordzie F-150 4x4 Supercrew. To pięciomiejscowa maszyna z wieloma dodatkami technicznymi, w tym obsługą Android Auto i Apple CarPlay. Próbowałem śledzić prawie każdą główną markę i model, ale nie F-150 wyłącznie w celu sprawdzenia, czy może mi to ułatwić prowadzenie ciężarówki. . Na początek załadowałem tył motocykli. i kolejny ładunek. Chcę stworzyć typowy scenariusz, w którym skrzynia ciężarówki zapełnia się i dodaje dodatkowy ciężar oraz przedmioty, aby złapać wiatr. Zadbałem również o przetestowanie dróg z wyraźnymi oznaczeniami, co pomaga czujnikom. Oto, czego się dowiedziałem. Zdjęcie 1 z 4 Źródło zdjęcia: Josiah Bondy Zdjęcie 2 z 4 Źródło zdjęcia: Josiah Bondy Zdjęcie 3 z 4 Źródło zdjęcia: Josiah Bondy Zdjęcie 4 z 4 Źródło zdjęcia: Josiah Bondy Sposób odkładania pomocy jest subtelny i to jest coś dobrego. Podoba mu się, że F-150 popycha cię na drodze. Kiedy zjeżdżasz z pasa, nie ma silnego pchnięcia, aby ponownie się skupić, ale raczej lekkie ponowne skupienie. Przetestowałem to podczas kilku podróży po autostradzie, niektórych wiejskich drogach i w całej okolicy. To płynniejsze doładowanie, którego nie pamiętam w wielu modelach Infiniti, a nawet we wcześniejszych testach SUV-ów Forda. Podczas testu drogowego F-150 stopniowo przywracał mnie do życia. Kiedy celowo otarłem się o ramiona, ciężarówka skontrowała mój ruch. Jak dotąd dobrze.Zdjęcie 1 z 4 Źródło zdjęcia: Josiah Bondy Zdjęcie 2 z 4 Źródło zdjęcia: Josiah Bondy Zdjęcie 3 z 4 Źródło zdjęcia: Josiah Bondy Zdjęcie 4 z 4 Źródło zdjęcia: Josiah BondyMożna ustawić alerty i pomocników Niektóre systemy Zarządzanie pasami pozwala tylko Tobie aby włączyć lub wyłączyć tę funkcję. Na początku techniki utrzymywania się na torze często było to mocne pchnięcie kierownicą lub przednimi lub tylnymi hamulcami, ale zawsze wydawało się to zbyt wyraźne. W modelu F-150 można wybrać opcję Nie otrzymuj powiadomienia o opuszczeniu pasa ruchu, Powiadomienie i pomoc lub Tylko pomoc. Wolałem włączyć tylko pomoc, ponieważ nie lubię ciągłych zakłóceń i pingów. Obraz 1 z 4 Źródło zdjęcia: Josiah Bondy Zdjęcie 2 z 4 Źródło zdjęcia: Josiah Bondy Zdjęcie 3 z 4 Konto obrazu: Josiah Bondy Zdjęcie 4 z 4 Konto obrazu: Josiah Bondy To będzie moje główne odkrycie: kontynuacja F- 150 jest lepszy niż pamiętam z testowania poprzedniego pojazdu, nawet niedawno. Szczególnie zauważyłem, że konserwacja pasów Forda powoli, ale zdecydowanie się poprawia. Jest to oczywiście najważniejszy krok w kierunku w pełni autonomicznej produkcji samochodów, niezależnie od marki i modelu, i znamy plan dla pojazdów Forda do 2021 roku. Ogólnie rzecz biorąc, śledzenie to sprytny dodatek do ciężarówki i stosunkowo nowy, więc jeśli zastanawiasz się, czy naprawdę warto; Posiadanie ciężarówki na drodze, bez względu na to, ile ważysz za sobą lub w łóżku, ma kilka zalet. Zawsze miej wygląd TheComparison na drodze. Futurystyczna technologia w najmodniejszych obecnie samochodach. John Brandon, dziennikarz, który pisze o samochodach od 12 lat, co tydzień testuje nowy samochód i jego zaawansowaną technologię.