Technologia YouTube AR umożliwia wirtualną metamorfozę

Technologia YouTube AR umożliwia wirtualną metamorfozę
Kupowanie makijażu przez Internet może być trudne; Ponieważ nie możesz przetestować produktów jak w sklepie, nie masz możliwości sprawdzenia, czy dany odcień pasuje do Twojej karnacji. Oznacza to, że zwykle musisz odgadnąć, który produkt jest dla Ciebie najlepszy, a osobiście niuanse mogą znacznie różnić się od tych online. Jednak ten problem może stać się przeszłością dzięki nowej funkcji YouTube Beauty Try-On, która wykorzystuje Augmented Reality (AR) do wirtualnego wypróbowania makijażu w czasie rzeczywistym. W komunikacie prasowym Google wyjaśnia, że ​​ta funkcja oferuje „realistyczne wirtualne próbki produktów, które działają na szerokiej gamie odcieni skóry”. AR Beauty Try-On jest obecnie w fazie alfa i nie jest jeszcze dostępny w YouTube, ale możesz go wypróbować za pośrednictwem FameBit YouTube, „wewnętrznej platformy treści markowych Google”.

Ulepszenie inteligentnych ekranów i lusterek?

Kosmetyki MAC to pierwsza firma, która współpracuje z FameBit, umożliwiając użytkownikom wypróbowanie różnych odcieni szminki MAC za pomocą AR. Jeśli spodoba im się to, co zobaczą, mogą iść do sklepu. Linia, aby to kupić. To, czy wielu użytkowników kupi makijaż z tą funkcją, dopiero się okaże, ale z pewnością istnieje grupa docelowa. W 2018 roku treści związane z urodą wygenerowały 169 miliardów wyświetleń na YouTube. Technologia, jeśli się przyjmie, będzie miała również interesujące implikacje dla sposobu, w jaki używamy technologii, takich jak inteligentne wyświetlacze, takie jak Google Home Hub lub Amazon Echo Show, oraz inteligentne lustra, takie jak LG Smart Mirror, do robienia zakupów, a także naszych smartfonów. -sprawdź">Możliwość wypróbowania produktów za pomocą AR może zwiększyć liczbę zakupów dokonywanych za pośrednictwem inteligentnych wyświetlaczy, takich jak Google Home Hub (pokazane). (Źródło zdjęcia: Google) Możliwość wypróbowania produktów z AR może zwiększyć liczbę zakupów dokonywanych za pomocą inteligentnych wyświetlaczy, takich jak Google Home Hub (na ilustracji). (Źródło: Google) Wyobraź sobie, że możesz rano spojrzeć w lustro, wypróbować nowy makijaż AR i otrzymać produkty tego samego dnia. Do tej pory inteligentne wyświetlacze miały trudności z infiltracją rynku zakupów online. W styczniu 2019 roku ankieta Voicebot.AI wykazała, że ​​zaledwie 26% użytkowników inteligentnych ekranów próbowało dokonać zakupu za pomocą swojego urządzenia, w porównaniu z zaledwie 15%, którzy robili to regularnie. Czy test AR Beauty w YouTube pomoże przechylić szalę na korzyść inteligentnej sygnalizacji? Tylko czas powie; na razie jest to przynajmniej zabawny sposób na wypróbowanie nowych, odważnych stylizacji w zaciszu własnego domu.