BMW serii 1 M Sport: technologia premium w podstawowym modelu BMW

BMW serii 1 M Sport: technologia premium w podstawowym modelu BMW
BMW serii 1 to podstawowy pojazd niemieckiej firmy, ale nie dlatego, że jest dzieckiem gamy, w której jeździ. wyposażony. Rzeczywiście, jeśli jesteś gotowy, aby otworzyć portfel, możesz wypełnić BMW serii 1 flagową technologią motoryzacyjną, ale nawet jeśli nie zwariujesz, istnieje solidna podstawa funkcji, z których możesz skorzystać. Podczas gdy seria 1 zaczyna się od 24,430 27,230 euro, my usiedliśmy za kierownicą M Sport, którego cena zaczyna się od 35,185 1 euro. Jednak po dodaniu różnych pakietów, w tym dwóch pakietów technologicznych, cena początkowa naszego konkretnego modelu osiągnęła XNUMX XNUMX EUR. Więc to nie jest naprawdę tanie, ale BMW serii XNUMX nie jest samochodem budżetowym, to wysokiej klasy kompaktowy pojazd, który ma wiele do zaoferowania.

Konstrukcja i działanie BMW serii 1.

jedziemy (Źródło zdjęcia: TechRadar) BMW F40 118i M Sport Silnik: 1.5i benzyna
Moc: 140 ch
0-62 mph: 8.5 sekundy
Efektywność energetyczna: 42.8 mpg
Cena: 35,185 1 euro BMW udoskonaliło stylistykę serii 1, samochód zyskał teraz bardziej sportową i elegancką estetykę. Ponieważ mieliśmy model M Sport, nasz był wyposażony w tylne skrzydło, aby dodać mu sportowego wyglądu. Przód jest zdominowany przez dużą osłonę chłodnicy BMW, która błyszczy w słońcu i dodaje samochodowi macho. To wygląd, który nam się podobał, ale nie jest dla wszystkich, a dla tych, którzy preferują bardziej miękki, zaokrąglony styl, seria 1 może być trochę za duża. We wnętrzu nadal utrzymuje się poczucie klasy premium dzięki miękkim w dotyku tworzywom sztucznym i skórze, w tym większości deski rozdzielczej i otaczających ją obszarów. Ma elegancki wygląd i nie wygląda na zbyt zagracony dzięki wielu elementom sterującym dostępnym na dużym ekranie dotykowym, zmniejszającym liczbę wymaganych fizycznych przycisków. To także wygodne miejsce do siedzenia, a przednie sportowe fotele dobrze się kołyszą, nie powodując nadmiernego ucisku. Są one również podgrzewane (tylko przednie siedzenia), podobnie jak podgrzewana kierownica. Kolejnym miłym akcentem jest nastrojowe oświetlenie w kabinie. W naszej serii XNUMX były one domyślnie ustawione na kolor niebieski, ale masz możliwość przełączenia się na kilka innych odcieni, w tym biały, czerwony i zielony.

(Źródło zdjęcia: TechRadar) Pasy świetlne wewnątrz drzwi (powyżej) szczególnie przyciągają wzrok, zapewniając relaksującą atmosferę w nocy. Trzy siedzenia z tyłu oferują wystarczająco dużo miejsca dla dzieci lub pary dorosłych, a bagażnik oferuje wystarczająco dużo miejsca na kilka dużych walizek, cotygodniowy sklep lub wózek. Jeśli chodzi o jazdę, mieliśmy do dyspozycji 6-biegową manualną skrzynię biegów, a dzięki 1.5-litrowemu silnikowi seria 1 oferowała efektywną prędkość poza linią, a jej lekki, zwinny układ kierowniczy ułatwiał pokonywanie zakrętów. Możesz także wygodnie podróżować z dużą prędkością, a izolowana kabina zapewnia zminimalizowanie hałasu drogowego, zapewniając relaksujące wrażenia. Naciśnij przycisk Sport, a zawieszenie usztywni się, a pedał gazu będzie miał trochę więcej soku, jeśli czujesz się bardziej fantazyjnie. Jeden mały problem, jaki mieliśmy, to umieszczenie samochodu na rezerwie. Przed rozpoczęciem jazdy należy przesunąć dźwignię zmiany biegów maksymalnie w lewo, ale lekko w dół. Brzmi stosunkowo łatwo, ale w praktyce jest to dalekie od płynnego doświadczenia. Opanowanie go zajmie trochę czasu. Obraz 1 z 8

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 2 z 8

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 3 z 8

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 4 z 8

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 5 z 8

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 6 z 8

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 7 z 8

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 8 z 8

(Zdjęcie: LaComparacion)

Dane techniczne i technologia BMW serii 1

BMW serii 1 to jeden z samochodów, w których zaawansowana jest technologia pokładowa, co widać po czymś tak prostym, jak porty USB. W sumie są cztery, ale tylko jeden, port między uchwytami na kubki a bezprzewodową ładowarką do telefonu, ma tradycyjny rozmiar. Pozostałe trzy (jeden pod środkowym podłokietnikiem, pozostałe dwa dostępne dla pasażerów z tyłu) to wszystkie porty USB-C. Ten nowszy port umożliwia szybsze ładowanie i jest powoli wdrażany przez producentów telefonów. Oznacza to jednak, że prawdopodobnie będziesz musiał kupić nowy kabel do ładowania telefonu, jeśli chcesz korzystać z tych portów USB-C; jednak bardzo niewiele smartfonów jest wyposażonych w odpowiedni kabel. 39, prawdopodobnie poprawi się w nadchodzących latach. Jednak kable nie są drogie, a gdy już je masz, możesz cieszyć się szybszym ładowaniem w samochodzie. Kompatybilna z większością telefonów ładowanych bezprzewodowo, w tym z nowszymi iPhone'ami, bezprzewodowa ładowarka jest ustawiona pod kątem i wymaga wsunięcia telefonu w miejsce, w którym będzie go trzymał. Zapobiega to zsuwaniu się telefonu podczas podróży, zapewniając stałe ładowanie.

(Źródło zdjęcia: TechRadar) Zwracając uwagę na duży 10.25-calowy ekran w konsoli środkowej, stwierdziliśmy, że interfejs BMW jest stosunkowo intuicyjny, łatwy w użyciu i responsywny. Łatwo wprowadzić cel do nawigacji (nawigacja jest bardzo dobra), znaleźć cyfrową stację radiową, czy podłączyć smartfon przez Bluetooth, co pozwala na wykonywanie i odbieranie połączeń w trybie głośnomówiącym, a także strumieniowanie muzyki z zestawu.1 & # 39; system audio Jeśli chodzi o dźwięk, zmodernizowany system głośników Harman/Kardon w naszej serii 1 zapewnia pięknie czysty dźwięk, a potężny subwoofer zapewnia głęboki pogłos basów. Jeśli wolisz sterowanie fizyczne, BMW serii 1 zachowuje pokrętło sterujące iDrive obok drążka zmiany biegów, chociaż okazało się, że przewijanie opcji na ekranie jest niezręczne. Przez większość czasu używanie palców na ekranie dotykowym było znacznie szybsze. Nie musisz korzystać z interfejsu BMW, ponieważ Seria 1 jest kompatybilna z Apple CarPlay i Android Auto. A jeszcze lepsze jest to, że obsługuje łączność bezprzewodową dla tych usług, co oznacza, że ​​nie musisz nawet szukać kabla USB, aby z nich korzystać. Oznacza to, że najważniejsze aplikacje w telefonie — takie jak Mapy Apple, Mapy Google, Spotify, wiadomości i inne — można uzyskać bezpośrednio na głównym ekranie samochodu przy minimalnym wysiłku. Obraz 1 z 4

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 2 z 4

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 3 z 4

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 4 z 4

(Źródło zdjęcia: TechRadar) Jest też inny wyświetlacz z 8.8-calowym ekranem za kierownicą, który zapewnia bogactwo przydatnych informacji. Prędkość i obroty są standardowe i otaczają mapę nawigacji satelitarnej, która zapewnia wyraźne szczegółowe wskazówki. Nas tam też nie ma, ponieważ w serii 1 można również uzyskać HUD (wyświetlacz przezierny), który widzi dodatkowe informacje wyświetlane na przedniej szybie. Kiedy patrzysz na samochód, informacje te wydają się unosić tuż nad maską, nie wystarczająco wysoko, aby być na drodze, ale wystarczająco blisko linii wzroku, aby bezpiecznie sprawdzić prędkość lub kierunek jazdy. W trybie sportowym otrzymujesz również pasek prędkości, który pozwala zdefiniować te zmiany biegów. Na kierownicy znajdują się dodatkowe przyciski, które pozwalają regulować głośność i pomijać utwory, a także przełączać wejście audio między telefonem a radiem. Ustawienia tempomatu są również dostępne na kierownicy, co ułatwia dostosowanie limitu tempomatu. Obraz 1 z 3

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 2 z 3

(Zdjęcie: LaComparacion) Zdjęcie 3 z 3

(Źródło: TechRadar) Mniej rzucające się w oczy, ale z pewnością przydatne funkcje obejmują klimatyzację, asystenta zmiany pasa ruchu, automatyczne wycieraczki i światła oraz światła ostrzegawcze martwego pola w lusterkach bocznych, które ułatwiają jazdę. z powodzeniem cofasz samochód do tyłu, znajdziesz dobrej jakości tylną kamerę, która poprowadzi Cię po miejscach i czujniki wokół pojazdu, aby upewnić się, że nie dojdzie do nieprzyjemnej kolizji. Jeśli jesteś gotowy wydać trochę pieniędzy na opcjonalne pakiety technologiczne, BMW serii 1 oferuje szeroką gamę funkcji i gadżetów, a nawet opcje sterowania głosowego i gestami. jeśli pacjent czuje się szczególnie zaczerwieniony. Nie chodzi tylko o efektowne zabawki, Series 1 zapewnia również w podróży. Jest wygodny, cichy i ma wystarczającą moc i precyzję, by dostarczać emocji na drodze.