Szpital w Arabii Saudyjskiej używa robotów programowych do poprawy opieki nad pacjentami w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

Szpital w Arabii Saudyjskiej używa robotów programowych do poprawy opieki nad pacjentami w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Saudyjsko-niemiecki szpital, jeden z największych dostawców usług medycznych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, automatyzuje swoje kompleksowe procesy biznesowe za pomocą robotów programowych opartych na sztucznej inteligencji, aby poprawić opiekę nad pacjentami i skrócić czas oczekiwania pacjentów. Roboty programowe są dostarczane przez Automation Anywhere i wdrażane przez Advansys ESC. Firmy Automation Anywhere i Advansys ESC współpracowały ze szpitalem Saudi German Hospital w celu zidentyfikowania możliwości automatyzacji w działach ubezpieczeń i finansów, które zazwyczaj obsługują ręczne procesy o dużej objętości, takie jak uprawnienie do ubezpieczenia, wstępna autoryzacja ubezpieczenia i rejestracja pacjentów. „Możliwości automatyzacji pozwolą nam wnieść wartość dodaną i wesprzeć opiekunów w procesie leczenia, dostarczając w czasie rzeczywistym bardziej szczegółowych informacji na temat konkretnego stanu, stylu życia i zachowania pacjenta”. Powiedział mi dr Reem Osman, dyrektor generalny Grupy Zjednoczonych Emiratów Arabskich w Arabii Saudyjskiej. Dodał, że wlew technologii kognitywnych i sztucznej inteligencji pozwoli jego „inteligentnej platformie dla pacjentów” na wzmocnienie ich umiejętności i uzyskanie lepszych wyników. Ze względu na Covid-19, Milan Sheth, wiceprezes wykonawczy na Indie, Bliski Wschód i Afrykę w Automation Anywhere z siedzibą w Dolinie Krzemowej, powiedział, że RPA nie jest uważane za zamiennik ludzkich pracowników, ale lubią odporność i większość dużych banków. operacje nie ucierpiały podczas pandemii, ponieważ miały boty jako wsparcie. Sheth powiedział, że na Bliskim Wschodzie są trzy sektory, w których adopcja jest wysoka: przedsiębiorstwa państwowe, usługi finansowe, sektor energetyczny i użyteczności publicznej, ale opieka zdrowotna i nauki humanistyczne. Życie rośnie z powodu Covid-19. Automation Anywhere jest jedną z trzech największych firm RPA na świecie, obok UiPath i Blue Prism. „Inteligentna automatyzacja umożliwia organizacjom opieki zdrowotnej wykonywanie dłuższych zadań manualnych, uwalniając personel do leczenia większej liczby pacjentów poprzez poprawę wydajności szpitala” – powiedział Sheth. Ponadto powiedział, że systemy medyczne dotknięte globalną pandemią widzą, jak technologia automatyzacji może mieć duży wpływ na postępy pacjentów poprzez wdrażanie botów do procesów takich jak usprawnianie planowania wizyt pacjentów, usprawnianie rozliczeń i zarządzanie przepływami pracy w opiece zdrowotnej. Cały ten zaoszczędzony czas można od razu przeznaczyć na opiekę nad pacjentem. „Zaprojektowaliśmy produkty, które automatyzują siłę roboczą nowoczesnej firmy. Między Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi a Arabią Saudyjską będzie rosło zapotrzebowanie na rosnącą cyfrową siłę roboczą. Stworzy więcej miejsc pracy lokalnie i zamiast offshoringu, przywróci je z powrotem za pomocą technologii i zwiększy produktywność” – powiedział.

(Zdjęcie: przyszłość)

Jeden z głównych priorytetów biznesowych.

Manish Ranjan, kierownik ds. chmury i oprogramowania w IDC, powiedział, że wydatki na rozwiązania RPA na Bliskim Wschodzie i w Afryce będą oznaczać prawie czterokrotny wzrost i silną roczną stopę wzrostu na poziomie 33% w pięcioletnim okresie prognozy. 2019. Dodał, że wydatki na RPA w Zjednoczonych Emiratach Arabskich mają wzrosnąć o 2024 proc. rok do roku w 44.8 r. do ponad 2020 mln euro. Według najnowszej ankiety IDC CIO około 11% CIO stwierdziło, że w 36 roku wyda więcej na RPA w porównaniu z planami sprzed Covid-2020. W czasie obecnej pandemii Ranjan powiedział, że jednym z głównych priorytetów biznesowych sektora publicznego i prywatnego jest zapewnienie ciągłości biznesowej poprzez świadczenie lepszych usług, lepszą obsługę klienta, ściślejszą współpracę między działami i lepszą automatyzację procesów biznesowych. Powiedział, że RPA może przyczynić się do realizacji każdego z tych priorytetów, poprawiając wydajność i elastyczność w całej organizacji. Powiedział, że w branży opieki zdrowotnej RPA jest wykorzystywane do zarządzania napływem wizyt pacjentów, zarządzania przepływem i cyklem pracy w służbie zdrowia, usprawniania procesów rozpatrywania wniosków, przyspieszania przetwarzania różnych informacji i wprowadzania danych itp.