Gigant płatności Stripe ogłosił trzy nowe, duże aktualizacje mające na celu poprawę atrakcyjności platformy płatniczej dla szerszego grona firm. Pierwsze dwie funkcje mają na celu umożliwienie firmom oferowania bezpośredniej, ogólnoświatowej łączności z sześcioma głównymi sieciami kart, a także dodanie nowego mechanizmu optymalizacji przychodów. Trzeci dodatek to Stripe Issuing, który przyspiesza generowanie kart kredytowych, z których wszystkie są teraz dostępne dla firm w USA. Pierwszą z nich jest nowa, bezpośrednia łączność platformy Stripe, która umożliwi firmom usprawnienie przetwarzania transakcji kartowych poprzez bezpośrednią integrację z sześcioma głównymi sieciami kart w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, Europie i Azji Południowo-Wschodniej. Wymieniając informacje bezpośrednio z sieciami kart, zamiast polegać na pośrednikach, Stripe dąży do zmniejszenia opóźnień i wyeliminowania potencjalnych punktów awarii dla swoich klientów. Stripe obsługuje obecnie ponad 250 milionów żądań API dziennie, a często ponad 10,000 99.999 na sekundę, zachowując czas sprawności na poziomie 2.5%. Platforma bezpośrednia ma na celu poprawę wydajności i zapewnienie użytkownikom lepszych wskaźników autoryzacji. Tymczasem nowy silnik optymalizacji przychodów promuje współpracę z klientami korporacyjnymi, w tym dotychczasowymi Zoom, Westfield i Just Eat. Stosując technologię uczenia maszynowego wykorzystywaną w narzędziu do zapobiegania oszustwom radarowym do opracowywania profili specyficznych dla banku, Stripe dynamicznie kieruje, dostosowuje i ponawia transakcje, aby zmaksymalizować współczynniki autoryzacji bez zwiększania wskaźników oszustw. Ponieważ każdy z tysięcy poszczególnych banków inaczej interpretuje i przetwarza żądania transakcji, Stripe stale aktualizuje i odpowiednio dostosowuje swoje żądania. Oczekuje się, że silnik optymalizacji przychodów wygeneruje w tym roku dodatkowe XNUMX miliarda euro dla firm działających w Stripe. „Te dodatkowe dochody byłyby mile widziane w normalnych okolicznościach, ale w takich czasach są niezbędne” – powiedział John Collison, prezes i współzałożyciel Stripe. „Zespół Stripe będzie w dalszym ciągu wysyłał tego typu aktualizacje z domu, aby nasi klienci otrzymali każdy należny im grosz”.