Steam wkrótce umożliwi granie w gry wieloosobowe offline ze znajomymi online

Steam wkrótce umożliwi granie w gry wieloosobowe offline ze znajomymi online

Valve chce nam pomóc wspólnie grać w więcej gier wideo. W tym celu wprowadza nową funkcję Steam o nazwie Remote Play Together. Ta funkcja skutecznie przekształci każdą lokalną grę kooperacyjną i grę wieloosobową na platformie Steam w grę online.

Funkcja Remote Play Together została ogłoszona na Twitterze przez Aldena Krolla, specjalistę od Valve. Oto jak wyjaśnia tę funkcję:

Dzisiaj nasz zespół ogłosił kolejną nową funkcję platformy wbudowaną w Steam: Remote Play Together. Umożliwi to znajomym wspólne granie w lokalne gry kooperacyjne przez Internet, tak jak znajdowali się razem w tym samym pokoju. https://t.co/jEZyGoXEfc 10 października 2019 r

Zasadniczo funkcja Remote Play Together sprawi, że pojedynczy gracz stanie się hostem online, a gra będzie działać lokalnie na Twoim komputerze. W jakąkolwiek grę, w którą grają, będą transmitowane online. Wpisy tych graczy są zwracane gospodarzowi i zapisywane w grze tak, jakby gracze grali.

Jednak nowa funkcja jeszcze nie pojawiła się. Według naszej siostrzanej witryny PC Gamer gra będzie dostępna w wersji beta jeszcze w tym miesiącu. W ogłoszeniu wyjaśniono: „Wszystkie lokalne gry dla wielu graczy, gry w trybie współpracy i na podzielonym ekranie zostaną automatycznie uwzględnione w wersji beta Remote Play Together, którą planujemy uruchomić w tygodniu rozpoczynającym się 21 października”.

Kolejny krok w kierunku strumieniowego przesyłania gry

Może to nie wydawać się najważniejszą wiadomością, ponieważ wiele najlepszych gier wieloosobowych na PC jest już dostępnych w trybie wieloosobowym online, ale jest to pozytywny krok w zakresie przesyłania strumieniowego i miły akcent ze strony Valve. Ta funkcja może być szczególnie użyteczna, jeśli Steam umożliwia graczom granie w tę samą grę online, w której uczestniczy tylko jeden gracz, tak jak miałoby to miejsce w lokalnym trybie dla wielu graczy.

Remote Play Together to także kolejny sposób na pokazanie potencjału strumieniowego przesyłania gier. Gracze nie tylko będą mogli logować się na odległość, ale tylko jeden z nich będzie prawdopodobnie musiał mieć komputer do gier. skromnym sprzęcie, o czym przekonaliśmy się w becie Google Stadia, grając w Assassin’s Creed Odyssey na 25-letnim Chromebooku, wyposażonym w procesor Celeron.

Wydaje się, że po tej aktualizacji to tylko kwestia czasu, zanim strumieniowe przesyłanie gier dotrze do niemal każdego zakątka gry.