Aktualizuj
2022-01-31T18:46:06.651Z (Zdjęcie: Bungie)W tym samym poście na blogu Bungie, w którym potwierdzono przejęcie Sony Interactive Entertainment (SIE), Pete Parsons powiedział: „Dzisiaj Bungie rozpoczyna naszą podróż, aby stać się globalną firmą zajmującą się rozrywką medialną”.
Dodał, że SIE i Bungie podzielają marzenie, aby fani mogli cieszyć się własnością intelektualną Bungie (prawdopodobnie Destiny) na „wielu platformach i punktach rozrywki”.
To wszystko potwierdza, że Sony ma nadzieję rozszerzyć swoje wysiłki na filmy z gier wideo i seriale telewizyjne, po nadchodzącym filmie Uncharted i programie The Last of Us, i prawdopodobnie planuje dodać franczyzy Bungie do miksu.
Odpowiada również na niektóre pytania, które fani mieli po tym, jak Bungie opublikowało ofertę pracy dla osoby nawiązującej do „Destiny Expanded Universe” w listopadzie.
Będziemy musieli poczekać i zobaczyć, co dokładnie wymyślą Bungie i SIE, ale nie bylibyśmy zaskoczeni, gdyby program telewizyjny Destiny miał konkurować z nadchodzącą serią Halo.
2022-01-31T18:30:50.883ZBungie oficjalnie potwierdziło ogłoszenie w poście na blogu. Pete Parsons, dyrektor generalny i prezes Bungie, wyjaśnia w nim, że postrzega Sony Interactive Entertainment jako „partnera, który całym sercem wspiera nas we wszystkim, czym jesteśmy i chce przyspieszyć realizację naszej wizji tworzenia rozrywki międzypokoleniowej”.
W tym samym poście Parsons dodaje, że „kreatywna niezależność” pozostaje u podstaw Bungie. Miejmy nadzieję, że złagodzi to obawy niektórych fanów, że studio wróci do tego, jak działało z Activision Blizzard, układem, który zakończył się z powodu braku kontroli nad jego adresem IP (jak wyjaśniono podczas telekonferencji w 2019 r.). .