Smash Bros Ultimate otrzymuje wsparcie Labo VR bez dodawania czegokolwiek

Smash Bros Ultimate otrzymuje wsparcie Labo VR bez dodawania czegokolwiek

Masz wszystko, co możesz w Super Smash Bros. Ultimate? Jeśli odblokowałeś pełną listę 76 wojowników (w tym tych dodanych w DLC Ultimate do Smash Bros Ultimate), jeśli ukończyłeś tryb solo Spirit Board i walczyłeś w bitwach online, Nintendo oferuje zupełnie nową zawartość tylko dla ty: obsługa VR. Nintendo stworzyło kilka urządzeń Switch w ofercie Nintendo Labo, w tym niedawno wydany zestaw Labo VR, który umożliwia tworzenie kartonowych okularów do wykorzystania w różnych dedykowanych demach, a nawet w niektórych z największych tytułów w branży. Zbliżenie Nintendo, takie jak Super Mario Odyssey i Breath of Nature. W ramach serii aktualizacji przebojowej bijatyki Nintendo, użytkownicy Switcha, którzy pobiorą najnowszą aktualizację oprogramowania układowego 1.3, będą mogli odblokować tryb VR na swojej kopii Smash Bros. Ultimate – dostępny w sekcji Gry i więcej w menu głównym . . Włączenie trybu podzieli ekran na dwie części, po jednej dla każdego oka, gotowe do wsunięcia do gogli Labo VR, aby być bliżej akcji. Po prostu nie wiemy dlaczego... Smash Bros. Ultimate nie jest grą przeznaczoną dla nowicjuszy, a granie w oczy twojej postaci w tak szybkim, chaotycznym wojowniku może przyprawić cię o kilka zawałów serca. Tryb VR zasadniczo przybliża Cię do kolejnych etapów gry, umożliwiając ustawienie kamery w celu uzyskania lepszej perspektywy 3D. Gry są wystarczająco krótkie, aby ograniczyć chorobę lokomocyjną (co jest prawdopodobne przy tak niskiej rozdzielczości ekranu) i można w nie grać tylko w trybie offline, albo w trybie 1 na 1 z botem, albo w grach składających się wyłącznie z procesorów. Zasadniczo jest to tryb gry, w który trudniej grać przez dłuższy czas, bez zauważalnej różnicy w rozgrywce. Nasz czas spędzony na graniu w Zelda VR również nie zainspirował nas zbytnio. Jako ciekawostkę dla tych, którzy już posiadają zestawy słuchawkowe VR, możesz spróbować przez chwilę lub dwa, ale nie wyobrażamy sobie jeszcze dłuższego korzystania z tego trybu. To rozczarowujące, biorąc pod uwagę obietnicę zestawu VR Lab Kit, że Nintendo wydaje się być zdeterminowane do współpracy ze swoimi największymi franczyzami bez żadnych realnych korzyści dla gracza. Każdy, kto specjalnie kupuje Smash Bros w ekosystemie Labo, niewiele z tego wyciągnie, a fakt, że gramy w Zeldę w VR, również nie zainspirował nas zbytnio. Jeśli VR stanie się ostoją Nintendo w ciągu najbliższych kilku lat, Nintendo będzie musiało naprawdę pomyśleć o obszarach, w których wsparcie robi różnicę i nie robi nic dla graczy.