Samsung planuje większy udział w rynku urządzeń gospodarstwa domowego: oto jak to zrobić

Samsung planuje większy udział w rynku urządzeń gospodarstwa domowego: oto jak to zrobić
Samsung musiał stawić czoła ostrej konkurencji ze strony Chińczyków, zarówno w sprzedaży smartfonów, jak i na froncie smartwatchów. Firma planuje obecnie poszerzyć swoją ofertę w ramach „Project Prism”, aby stworzyć niszę w segmencie urządzeń inteligentnych. A zmieniający się styl życia konsumentów, który towarzyszył pandemii Covid-19, popycha ich w tym kierunku. Samsung chce stać się marką lifestylową, wprowadzając na rynek produkty, które można bardziej dostosować do zmian w stylu życia, mówi Lee Jae-Seung, szef działu sprzętu gospodarstwa domowego, w artykule zamieszczonym na stronie internetowej. od Samsunga. Gigant technologiczny ponownie kalibruje swoje strategie biznesowe w tej branży, aby zapewnić konsumentom zdrowy i bezpieczny styl życia po pandemii.

„Staramy się wprowadzać innowacje, aby konsumenci mogli wzbogacać swoje doświadczenia w domu i wyrażać swoją osobowość za pomocą naszych urządzeń w tym zmieniającym się świecie” https://t.co/3F4Px5w0yGS 3 września 2020 r. Niedawny raport firmy badawczej Market Researcher Counterpoint sugeruje że udział Samsunga w rynku smartfonów spadł do 20% w drugim kwartale 2020 r., a dostawy również spadły z 58,6 mln w pierwszym kwartale 2020 r. do 54,2 mln w kwartale od kwietnia do czerwca. Z raportu wydanego po blokadach wynika, że ​​sprzedaż Samsunga spadła o 29% rok do roku na kluczowych rynkach, takich jak Indie, Ameryka Łacińska, Stany Zjednoczone i Europa. światowy. Południowokoreański gigant technologiczny chce stać się zorientowaną na konsumenta marką lifestylową, zdolną do tworzenia innowacyjnych produktów dla osób uwięzionych w pandemii i zmuszonych do nieszablonowego myślenia, ponownego wykorzystania przestrzeni życiowej i zmiany. sposób, w jaki korzystają ze swoich gadżetów i urządzeń cyfrowych.

Telefony i zegarki się skończyły

Jakiś czas temu informowaliśmy, że Samsung rozważa plan, który uczyniłby Indie swoim centrum produkcyjnym i że w ciągu najbliższych pięciu lat mają tu powstać urządzenia o wartości 40 miliardów euro. Przedsiębiorstwo złożyło w tej sprawie propozycję rządowi Indii. A większość tego, co trzeba wyprodukować, zostanie wyeksportowana. Z raportów wynika, że ​​Samsung prawdopodobnie zdywersyfikuje swoje linie produkcyjne w celu produkcji smartfonów w Indiach w ramach programu motywacyjnego powiązanego z produkcją (PLI), co będzie miało wpływ na jego istniejące moce produkcyjne w kilku krajach, takich jak Wietnam. „Obecnie około 50% telefonów Samsung produkowanych jest w Wietnamie. Samsung ma także jednostki produkcyjne w Indonezji, Brazylii i oczywiście w Korei Południowej. Mówi się, że Samsung ogranicza swoje linie produkcyjne w Korei Południowej. Na południu ze względu na wysokie koszty pracy. firma ogłosiła również, że począwszy od Galaxy Watch Active 2, cała gama zegarków Galaxy Smartwatch będzie „Made in India”. Już kilka lat temu firma zdecydowała się na produkcję telewizorów Smart TV w Indiach. Decyzja o przeniesieniu większości produkcji smartfonów poza Koreą może być punktem wyjścia do skupienia się Samsunga na urządzeniach opartych na sztucznej inteligencji i IoT w swoich fabrykach.

proyecto prisma dispositivos samsung

(Zdjęcie: Samsung)

Powrót do projektu Prisma

Firma, która w ramach projektu Prism wprowadziła na rynek linię lodówek i urządzeń pralniczych, obecnie wzbogaca swoją linię sprzętu gospodarstwa domowego o najnowsze rozwiązania w zakresie sztucznej inteligencji, połączonych domów i funkcji IoT. zapewnić lepsze doświadczenia” – mówi Lee Jae-Seung w artykule na stronie internetowej Samsunga. Południowokoreańska agencja Yonhap podała konkretne uwagi z artykułu redakcyjnego, w którym zacytowano wypowiedź Lee, że pandemia zmusiła nas wszystkich do ponownej oceny przestrzeni, w których żyjemy, a także sposobu, w jaki działamy i ustalania dla nich priorytetów. rzeczy w naszej codziennej rutynie. „Te zmiany w sposobie myślenia i nawykach są zgodne z wizją firmy Samsung Electronics, zgodnie z którą dział urządzeń cyfrowych ma wyjść poza zwykłą produkcję urządzeń i stać się marką lifestylową prawdziwie zorientowaną na konsumenta. Powiedział. Samsung wierzy, że wraz ze wzrostem znaczenia domu dla ludzi w erze dystansu społecznego i zwiększania wartości urządzeń gospodarstwa domowego, teraz jest dobry moment, aby firma wyszła poza elektronikę użytkową i wkroczyła w rosnącą dziedzinę urządzeń inteligentnych. Urzędnik firmy Samsung ujawnił następnie, że sprzedaż oczyszczaczy powietrza firmy wzrosła o o 410% w okresie styczeń-lipiec tego roku w porównaniu z rokiem ubiegłym, natomiast dział sprzętu AGD został zmodernizowany o najnowsze technologie IoT i AI, aby zapewnić przyczepność w erze po pandemii.