Salesforce zadeklarował swoje długotrwałe wsparcie dla brytyjskich firm starających się wyjść z pandemii.
Gigant CRM podwoił swoje zaangażowanie w Wielkiej Brytanii (otwiera się w nowej karcie), podkreślając rolę, jaką ma nadzieję odegrać w pomaganiu firmom każdej wielkości w rozwoju i prosperowaniu.
„Wielka Brytania jest kluczowym rynkiem wzrostu dla Salesforce, dlatego zbudowaliśmy zróżnicowany i dobrze prosperujący ekosystem klientów i partnerów” – powiedziała Zahra Bahrololoumi, dyrektor generalna Salesforce UK, podczas organizowanej przez firmę imprezy World Tour London. „Jestem niezwykle optymistycznie nastawiony do przyszłości brytyjskich przedsiębiorstw oraz ciągłych innowacji i wzrostu, które będziemy nadal obserwować”.
Salesforce w Wielkiej Brytanii
Powierzając pełne możliwości Salesforce brytyjskim firmom, Bahrololoumi dodał, że technologia firmy może odegrać kluczową rolę dla firm każdej wielkości stojących w obliczu wstrząsów, jakie nadejdą w nadchodzących latach.
„W ciągu ostatnich dwóch lat brytyjskie przedsiębiorstwa musiały stawić czoła bezprecedensowym przeciwnościom, od pandemii i wojny po problemy z globalnym łańcuchem dostaw” – powiedział.
„W świetle wymagającego otoczenia makroekonomicznego główny priorytet Zarządu zmienił się z koncentracji na wzroście na efektywność. Automatyzacja i wydajność, jaką może zaoferować technologia chmury, to jasne rozwiązanie, a transformacja cyfrowa jest obecnie jednym z priorytetów dyrektorów generalnych w Wielkiej Brytanii.
Podkreślając sukcesy klientów Salesforce w Wielkiej Brytanii, takich jak Currys, Revolut i Gohenry, Bahrololoumi starał się również podkreślić wpływ firmy na szerszy krajobraz Wielkiej Brytanii, zauważając, że „gospodarka Salesforce” pomogłaby w utworzeniu 9,3 miliona miejsc pracy na całym świecie (w tym 271.000 2026 w Wielkiej Brytanii ) do 1,6 r. i łączne przychody wynoszące XNUMX biliona dolarów.
Firma stara się również zaradzić luce w umiejętnościach cyfrowych, którą powszechnie uznawano za jedno z najpilniejszych wyzwań dla całej branży.
Odnotowując, że obecnie w ponad 16 krajach jest 100 milionów pionierów, Bahrololoumi ujawnił również, że Salesforce przekaże dotację w wysokości 500,000 400,000 euro Ada, National College for Digital Skills oraz kolejną dotację w wysokości XNUMX XNUMX euro na rzecz organizacji charytatywnej Leadership Through Sport & Biznes. . .
„Niestrudzenie pracujemy, aby pozostać zaufanym partnerem brytyjskich przedsiębiorstw i chętnie wspieramy tamtejsze społeczności” – podsumował. „Ponieważ technologia jest dla nas obojga kluczowa, nadal będziemy zaangażowani w zapewnianie pełnego wsparcia w tym ważnym regionie”.