Reliance Jio wzywa TRAI do pozbycia się opłat IUC

Reliance Jio wzywa TRAI do pozbycia się opłat IUC

Reliance Jio nadal żąda zerowego podatku IUC od Urzędu Regulacji Telekomunikacji w Indiach (TRAI), mając nadzieję na usunięcie nowo nałożonych opłat za połączenia wychodzące.

Miesiąc temu Jio ogłosił, że połączenia z innymi sieciami będą się teraz opłacać, narażając na niebezpieczeństwo jeden z głównych punktów sprzedaży w sieci należącej do Reliance. Jednak poszli dalej wyjaśnić, dlaczego nastąpiła ta zmiana.

9 października firma TRAI przyjęła zmianę zasad, która wymagała od Jio rozpoczęcia pobierania opłat za połączenia międzysieciowe (IUC). Stawki te mają zastosowanie, gdy użytkownicy Jio dzwonią do kogoś za pomocą innej sieci i muszą zostać przekazane konsumentowi. Oznacza to, że rozmowy Jio nie są już całkowicie bezpłatne.

TRAI zorganizował dzień otwarty 15 listopada na temat „Przeglądu opłat za korzystanie z połączeń międzysieciowych”, aby omówić tę kwestię. Podczas dyskusji Mahendra Nahata, dyrektor Jio Infocomm, wezwał do wprowadzenia zerowych opłat IUC.

Wyjaśnił, że „kiedy ustawiłeś opłatę w wysokości 6.65 €, ruch 4G wynosił 1%. Dziś ten ruch jest znacznie wyższy i należy obniżyć koszty. IUC nie ma zastosowania do połączeń VoLTE (Voice over LTE) i wszystkich połączeń Jio Oparte są na VoLTE.

„Asymetria ruchu już nie istnieje”

Ponadto asymetria ruchu między Jio a innymi sieciami jest teraz „na równi z innymi operatorami”, co stanowi wyraźną poprawę w stosunku do 90% przychodzących i wychodzących połączeń głosowych, które firma miała w 2017 r. Nahata dodał również, że nawet BAK i Keep) muszą zostać w tej chwili wdrożone, aby sieci mogły wzajemnie uzgodnić wzajemne zakończenie połączeń bez żadnych kosztów.

„Nie istnieje już powód asymetrii ruchu, aby opóźnić zerową opłatę za zakończenie połączenia od 1 stycznia 2020 r.”, wyjaśnił, wzywając TRAI do przynajmniej zmniejszenia liczby pasażerów. IUC 6 punktów.

Z drugiej strony Bharti Airtel i Vodafone-Idea powiedziały, że 6-punktowe opłaty za interkonekt powinny pozostać przez co najmniej trzy lata. TRAI weźmie te uwagi pod uwagę i w nadchodzących tygodniach przyjmie nowe rozporządzenie. Nie zaproponowano żadnego harmonogramu.