Recenzje Mailchimpa | radar technologiczny

Recenzje Mailchimpa | radar technologiczny

Jeśli chodzi o e-mail marketing, Mailchimp to pierwsze imię, o którym myśli wiele osób. Ta platforma jest jednym z najbardziej znanych dostawców usług marketingu cyfrowego i zasługuje na to, ponieważ Mailchimp jest niedrogim dostawcą. Posiada plany i opcje, które dopasowują się do każdego biznesu, niezależnie od wymagań.

W tym przeglądzie usług e-mail marketingu Mailchimp przedstawiamy mocne i słabe strony platformy, porównując ją z konkurentami na obu końcach spektrum: freemium i premium. Zanim skończymy, będziesz wiedział, czy Mailchimp jest najlepszą usługą marketingu e-mailowego dla Ciebie i Twojej firmy.

szympans pocztowy 3

Mailchimp pomaga zwiększyć liczbę odbiorców (Źródło zdjęcia: Mailchimp)

cechy

Plany premium Mailchimp są bardzo bogate w funkcje, aby umożliwić skuteczną strategię marketingu e-mailowego dla każdej firmy.

Gdy dopiero zaczynasz, funkcje budowania odbiorców Mailchimp pomogą Ci rozwinąć bazę danych i zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, do których możesz dotrzeć. Funkcje, o których warto wspomnieć, obejmują niestandardowe formularze rejestracji i strony docelowe, opcje reklamy cyfrowej oraz narzędzie wyszukiwania podobnych odbiorców. Podobają nam się również integracje z uruchomieniem sklepu internetowego, dynamiczna treść do personalizacji na podstawie odbiorców oraz kreator wiersza tematu.

Gdy Twoi odbiorcy są zaangażowani, Mailchimp oferuje funkcje angażujące klientów i zwiększające zaangażowanie w Twoją firmę. Projektowanie wiadomości e-mail, które angażują odbiorców, jest łatwe dzięki gamie szablonów Mailchimp i studiu treści typu „przeciągnij i upuść”.

W przeciwieństwie do konkurencji, Mailchimp zapewnia również narzędzie do tworzenia witryn z wbudowanymi narzędziami marketingowymi i niestandardową usługą domeny. Są to unikalne dodatki, które uzasadniają twierdzenie Mailchimp jako kompleksowe rozwiązanie do obsługi poczty e-mail i marketingu cyfrowego.

MailChimp 4

Mailchimp nie tylko zwiększa rozmiar Twojej bazy danych, ale poprawia jakość każdej relacji z klientem (Źródło zdjęcia: Mailchimp)

Wreszcie, Mailchimp ma zestaw funkcji, które dostosowują marketing do docelowych odbiorców, aż do strategii dla każdego kontaktu. Narzędzia do tego obejmują segmentację list, niestandardowe etykiety i przewidywane dane demograficzne, aby każdy kontakt w bazie danych był wyjątkowy.

MailChimp 5

Mailchimp to platforma oparta na przeglądarce, zapewniająca łatwy dostęp z dowolnego miejsca (Źródło zdjęcia: Mailchimp)

zainstalować

Podobnie jak większość innych usług marketingu e-mailowego, Mailchimp jest platformą internetową lub platformą SaaS.

Po utworzeniu konta następnym krokiem jest zalogowanie się na dowolnym urządzeniu i natychmiastowy dostęp do wszystkich kampanii, analiz i innych narzędzi Mailchimp.

Ustawienia dostępu oparte na rolach są zarezerwowane dla najwyższego poziomu planu (patrz poniżej). Dla tych, którzy nie są zaznajomieni, oznacza to, że różni członkowie Twojego zespołu będą logować się przy użyciu własnych danych uwierzytelniających Mailchimp, ale wtedy będą mogli uzyskać dostęp tylko do funkcji i danych związanych z ich rolą. Uznaj dostęp oparty na rolach za potężną funkcję, dzięki czemu Mailchimp jest idealnym rozwiązaniem dla średnich i dużych firm lub firm o dużej potrzebie prywatności klientów.

MailChimp 6

Testy wielowymiarowe usprawniają projektowanie idealnej kampanii e-mailowej. (Źródło zdjęcia: Mailchimp)

Wydajność

Mailchimp to potężne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami.

Po zaprojektowaniu kampanii e-mailowej platforma zapewnia różnorodne narzędzia do optymalizacji strategii marketingu cyfrowego, co jeszcze bardziej zwiększy zaangażowanie i utrzymanie klientów. Testy podziału A/B, testy wielowymiarowe, zaawansowana analityka i raportowanie oraz spostrzeżenia behawioralne współpracują ze sobą, aby zapewnić wskaźniki sukcesu i określić ilościowo, co działa, a co wymaga poprawy.

Połączenie tych zaawansowanych narzędzi sprawia, że ​​Mailchimp jest jednym z najlepszych w swojej klasie. Chcemy również podkreślić w szczególności testy wielowymiarowe, ponieważ jest to nowe włączenie i niedostępne u konkurentów Mailchimp.

MailChimp 7

Polityka bezpieczeństwa Mailchimp dokładnie opisuje, w jaki sposób obsługuje i chroni dane użytkowników. (Źródło zdjęcia: Mailchimp)

Bezpieczeństwo

Mailchimp ma solidne ramy bezpieczeństwa danych, które dają liderom biznesowym pewność, że wszystkie dane biznesowe i klientów są bezpieczne.

Kilka filarów stanowi podstawę bezpieczeństwa danych Mailchimp. Rozpoczynają się one od bezpieczeństwa fizycznego centrum danych i obejmują również zabezpieczenia na poziomie aplikacji, w tym szyfrowanie wszystkich wrażliwych danych, wewnętrzne bezpieczeństwo IT ze wszystkimi kontrolami przeszłości pracowników Mailchimp, a także regularne audyty bezpieczeństwa i kontrole zgodności.

Dostępne jest również standardowe w branży uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA), które pozwala użytkownikom chronić swoje konta i zapobiegać nieautoryzowanemu dostępowi. Krótko mówiąc, wszystkie te funkcje razem sprawiają, że Mailchimp jest jedną z najbezpieczniejszych dostępnych usług e-mail marketingu.

MailChimp 8

Mailchimp 101 pomaga w pełni wykorzystać platformę (Źródło zdjęcia: Mailchimp)

Apoyo

Mailchimp ma wiele pomocnych przewodników i samouczków.

Warto zauważyć, że wszystkie płatne plany obejmują całodobową pomoc online, właścicieli firm z dostępem do samouczków, referencji i historii sukcesu oraz filmów instruktażowych. Uwielbiamy Mailchimp 24, kurs online dostosowany do zapoznania użytkowników z platformą i zapewnienia, że ​​mogą w pełni korzystać z zestawu narzędzi i funkcji Mailchimp.

Kolejnym plusem jest sekcja Mailchimp Presents, która może pokazywać krótkie seriale, filmy i podcasty. Ta wyjątkowa i zabawna integracja stawia Mailchimp przed wieloma konkurentami.

Ceny

Mailchimp ma plan dla wszystkich rodzajów firm (Źródło zdjęcia: Mailchimp)

pakiety i ceny

Mailchimp oferuje cztery wielopoziomowe plany: bezpłatny, niezbędny, standardowy i premium. Podobnie jak w przypadku większości usług marketingu e-mailowego, ceny są uzależnione od liczby kontaktów w Twojej bazie danych, począwszy od 500 kontaktów.

Bezpłatny plan oferuje kreatora kreacji, automatyzację jednym kliknięciem, ankiety, bezpłatną stronę internetową i niestandardową domenę. Jest idealny dla małych firm i jednoosobowych działalności gospodarczych z małymi bazami danych klientów. Głównym czynnikiem ograniczającym jest to, że wysyłanie e-maili jest ograniczone do 10,000 2,000 miesięcznie i ponad XNUMX dziennie.

Plan Essentials jest przeznaczony dla małych firm, które chcą zrobić kolejny krok w ulepszaniu swojej strategii marketingu cyfrowego. Obejmuje bezpłatne funkcje, a także dostęp do wszystkich szablonów, testy podziału A/B oraz całodobową obsługę klienta przez e-mail i czat. Koszt zaczyna się od 24 € miesięcznie za bazę danych zawierającą 7 kontaktów, wzrasta do 11 € miesięcznie za 500 87 kontaktów i jest ograniczony do 10,000 50,000 kontaktów za koszt 299 € miesięcznie.

Tymczasem plan Standard obejmuje wszystkie powyższe funkcje oraz zaawansowaną analizę i automatyzację targetowania behawioralnego, w tym optymalizację czasu wysyłki. Baza danych 500 kontaktów kosztuje 17 € miesięcznie, a baza danych 10,000 115 kosztuje XNUMX € miesięcznie.

Liderem jest Premium, kompleksowe, kompleksowe rozwiązanie do marketingu e-mailowego z zaawansowaną segmentacją list, testowaniem na wielu odmianach i dostępem do zespołu opartym na rolach. Pomoc telefoniczna jest również wliczona w cenę. Plan Premium zaczyna się od 10,000 299 subskrybentów i kosztuje od 1,300 € miesięcznie do 200,000 € miesięcznie za XNUMX XNUMX kontaktów. Osoby z większą bazą danych będą musiały skontaktować się bezpośrednio z Mailchimp, aby uzyskać niestandardowy plan.

Konkurs

Mailchimp ma darmowych i premium konkurentów.

Firma poszukująca rozwiązania do marketingu e-mailowego o zerowych kosztach może rozważyć inny bezpłatny produkt oferowany przez Sendinblue, ponieważ ten dostawca umożliwia firmom wysyłanie do 300 e-maili dziennie za darmo. .

Jednak dla tych, którzy szukają rozwiązania do marketingu e-mailowego premium, przyjrzymy się konkurentom, takim jak Drip. Chociaż jest to droższa opcja niż MailChimp, szerszy zakres niestandardowych szablonów wraz z automatycznymi przepływami pracy może sprawić, że w niektórych przypadkach będzie to lepsza opcja.

ostateczny werdykt

W naszej recenzji uważamy, że Mailchimp jest po prostu jedną z najlepszych dostępnych usług e-mail marketingu.

Wybór czterech planów warstwowych oznacza, że ​​istnieje cyfrowe rozwiązanie marketingowe dla firm o różnych kształtach i rozmiarach. Dzięki szerokiej gamie funkcji Mailchimp jest to prawie gwarancja, że ​​Twoja firma będzie prosperować dzięki narzędziom marketingu e-mail Mailchimp.

Ponadto uwzględnienie kompleksowych opcji wsparcia i solidnej struktury bezpieczeństwa danych daje nam jeszcze większe zaufanie do naszej rekomendacji Mailchimp dla firm każdej wielkości.