Recenzja hulajnogi elektrycznej Pure Air Pro (XNUMX)

Recenzja hulajnogi elektrycznej Pure Air Pro (XNUMX) Oferty hulajnóg elektrycznych Pure Air Pro

2 minuty przeglądu

Pure to jeden z największych sprzedawców skuterów elektrycznych w Wielkiej Brytanii, a także buduje własne pojazdy - nowy Air Pro (XNUMX) to druga generacja ich skutera premium. Ta hulajnoga elektryczna ma wiele ulepszeń w stosunku do Pure Air Pro (XNUMX) iz tego powodu od razu można polecić model drugiej generacji jako zestaw lepszy od pierwowzoru. Dzięki silnikowi o mocy XNUMX W, maksymalnemu zasięgowi XNUMX km i niższemu kosztowi, Pure Air Pro (XNUMX) przewyższa swojego poprzednika w niektórych kluczowych obszarach. Aplikacja Pure na smartfony została również wydana od czasu premiery tego pierwszego modelu, dodając dodatkowy poziom funkcjonalności. Ten silnik o dużej mocy sprawia, że ​​Air Pro nadaje się do wspinaczki po wzniesieniach. Więc podczas gdy inna hulajnoga może zauważalnie zwolnić na wzniesieniu, tutaj nie stracisz tak dużej prędkości. Podobnie jak w przypadku wszystkich wcześniejszych hulajnóg Pure Air, Pro zapewnia twardą jazdę, z wodoodpornością oraz dużą ilością świateł i elementów odblaskowych. Jeździliśmy na tym czymś w mokrych warunkach iw nocy i zawsze czuliśmy się bezpiecznie.

Czyste powietrze Pro (2021)

(Zdjęcie: Avenir) Na papierze maksymalny zasięg skutera wynoszący XNUMX km może wystarczyć, aby przekonać klientów; To imponujący zasięg dla skutera, z którego większość odbywa się w odległości od XNUMX do XNUMX mil między ładowaniami. Niemniej jednak należy zauważyć, że kwota pięćdziesięciu kilometrów dotyczy tylko osób, które poruszają się z prędkością blisko piętnastu km/h; Jedziesz XNUMX km/h lub mniej, a pokonasz tylko połowę tego dystansu. Więc chociaż zasięg może być idealny dla wolniejszych kierowców, naprawdę istnieją samochody o lepszym zasięgu, jeśli podróżujesz szybko. Różnica między tymi maksymalnymi zasięgami jest dość tragiczna w porównaniu z konkurencją. Jeśli chodzi o wady nowego Air Pro, innym poważnym problemem było to, że poziom naładowania baterii był często błędnie zgłaszany na ekranie hulajnogi i aplikacji. Czasami kończymy jazdę z pewną pozostałą mocą, a następnego dnia sprawdzamy i stwierdzamy, że procent jest znacznie wyższy lub niższy. Czasami ekran hulajnogi i aplikacja również podawały różne liczby. „Zasięg” podany w aplikacji może być jedynie wartością szacunkową, ponieważ zależy od szybkości poruszania się, ale stwierdziliśmy, że niewiarygodna ilość baterii może czasami uniemożliwić nam ustalenie, czy należy naładować przed podróżą. Przekonasz się również, że Pure Air Pro (XNUMX) jest dość ciężki do przenoszenia, a przy wadze XNUMX kg jest nieco większy niż niektóre produkty konkurencji. Kupuj to tylko wtedy, gdy myślisz, że możesz unieść taką wagę (lub nie musisz). W XNUMX roku nazwaliśmy Air (XNUMX) najlepszą hulajnogą z pierwszej generacji hulajnóg Pure, ale dzięki ulepszeniom i niższym kosztom Air Pro (XNUMX) ma bardzo duże szanse na koronę. wokół. Musimy również przejrzeć Air (XNUMX) i nowy Pure Go (XNUMX) przed przyznaniem jakiejkolwiek nagrody. Kosztujący znacznie mniej niż jego poprzednik, a jednocześnie reklamujący wiele ulepszeń, Pure Air Pro (XNUMX) jest znacznie lepszy niż poprzednia wersja. Prawdę mówiąc, w swojej nowej cenie jest to jedna z najbardziej konkurencyjnych hulajnóg średniej klasy i może nawet przekonać ludzi, którzy rozważają model inny niż Pro.

Czyste powietrze Pro (2021)

(Źródło zdjęcia: Avenir)

Cena i dostępność Pure Air Pro (XNUMX)

Pure Air Pro (25) można kupić na stronie firmy tutaj. Pure ma również sklepy fizyczne w całej Wielkiej Brytanii. Skuter kosztuje 25 euro (około 25 euro, 25 euro); jest tańszy niż jego poprzednik, który został wprowadzony na rynek za 25 euro (około 20 euro / 30 euro). Aby pomóc Ci porównać go z innymi skuterami z rodziny Pure Air pierwszej i drugiej generacji, sprawdź teraz tabelę, a także kilka szybkich porównań statystycznych. Pamiętaj tylko, że skutery model 30 nie są już w sprzedaży; zamieściliśmy je tylko dla kontekstu. Seria Pure Air Metric Pure Air GoPure Air (36) Pure Air (50) Pure Air Pro (350) Pure Air Pro (350) Koszt 500 € 500 € 150 i dziewięć € sześćset siedemdziesiąt dziewięć € pięćset dziewięćdziesiąt- dziewięć Prędkość maksymalnaXNUMXkm/hXNUMXkm/hXNUMXkm/hXNUMXkm/hXNUMXkm/h ZasięgXNUMXkmXNUMXkmXNUMXkmXNUMXkmXNUMXkmSilnikXNUMXWXNUMXWXNUMXWXNUMXWeportXNUMXkgBight

Konstrukcja

Jednym z dziwactw Pure dla ich skuterów są wytrzymałe konstrukcje o stopniu ochrony IP65, dużo świateł i duże XNUMX-calowe opony; to gwarantuje, że hulajnoga będzie działać przez długi czas, a Ty będziesz czuć się bezpiecznie. Ponieważ Pure Air Pro (XNUMX) jest bardzo podobny w konstrukcji do swojego poprzednika, tutaj jest dokładnie tak samo. Cóż, projekt nowej hulajnogi Pro (XNUMX) jest bardzo podobny do modelu XNUMX, ale ma dużo DNA hulajnóg innych niż Pro. Rozmawialiśmy o ekranie, ponieważ Air Pro ma ekran zamontowany między kierownicą, za pomocą przycisku na ekranie. Większość hulajnóg Pure je ma, ale model XNUMX Pro ich nie ma. Jedną ze zmian wprowadzonych w hulajnogach Pure XNUMX są porty USB na kierownicy, dzięki czemu można podłączyć lampkę USB z przodu lub naładować telefon podczas jazdy (i teoretycznie podłączyć telefon do kierownicy. I użyj, aby uzyskać wskazówki). Może to być pomocne, ale ważne jest, aby pamiętać, aby nigdy nie patrzeć na ekran podczas ruchu (byłoby to bardzo niebezpieczne).

Czyste powietrze Pro (2021)

(Źródło zdjęcia: Avenir) Przód kierownicy ma oświetlenie LED i przedni reflektor, a na górze znajduje się również dzwonek. Dźwignia hamulca znajduje się na lewej kierownicy, a przycisk przyspieszenia na prawej; to dość standardowe. Ta przepustnica to kolejny aspekt skutera, w którym firma Pure wzięła czynnik ze swojego standardowego modelu XNUMX i umieściła go w hulajnodze wyczynowej XNUMX, i jest znacznie wygodniejsza i bardziej praktyczna niż wersja XNUMX Pro. istnieje prosty zatrzask, który przytrzymuje kierownicę po rozłożeniu hulajnogi. Jest łatwy w użyciu i całkowicie bezpieczny, a to cecha premium, której brakuje hulajnogom innym niż Pro.Płytka na hulajnodze ma wymiary XNUMX x XNUMX cm, czyli mniej więcej tyle samo, co model z zeszłego roku, i faktycznie można ją wyjąć, aby odsłonić akumulator (jeśli kiedykolwiek masz ochotę samodzielnie wymienić elementy wewnętrzne). Pod spodem znajduje się stojak, który w razie potrzeby można łatwo odepchnąć stopą. Zestaw obsługuje wagi do XNUMX kg, co jest standardem w samochodach Pure. Dwa koła mają dziesięć cali średnicy, co jest dość duże. Są wypełnione powietrzem, ale mają też płyn zapobiegający przebiciom, dzięki czemu koła nie muszą być strzępione przy najmniejszej prowokacji. Przednie koło ma odblaski, a tylne światło ledowe.

Przenośność

Pure Air Pro jest bardzo prosty w składaniu: ma zatrzask na mostku, aby go zwolnić, z zatrzaskiem na kierownicy, który mocuje się do haka na błotniku tylnego koła. Proces jest szybki i prosty, a po złożeniu hulajnoga jest wystarczająco bezpieczna, aby można ją było podnieść bez zapadania się.

Czyste powietrze Pro (2021)

(Zdjęcie: Avenir) Hulajnoga jest jednak trochę ciężka w transporcie ze względu na swoją wagę XNUMX kg. Jest wystarczająco ciężki jak na skuter, ale nie przesadnie ciężki, ale jeśli nie jesteś silny, transportowanie skutera na duże odległości jest uciążliwe. Nie ma sposobu na zablokowanie Pure Air Pro na kłódkę, tak jak na rowerze; skutery na ogół nie mają tej cechy konstrukcyjnej. Aplikacja pozwala zablokować przedmiot, zapobiegając obracaniu się kół, ale niedoszli złodzieje mogą obejść ten problem, po prostu podnosząc skuter.

La Bateria

Jak zapewne już przeczytałeś, Pure Air Pro (3) ma maksymalny zasięg XNUMX km, co bije większość konkurencji. Jest to jeden z głównych atutów skutera, co czyni go obowiązkowym wyposażeniem osób, które wybierają się w długie podróże. Jeśli jednak potrzebujesz hulajnogi dalekiego zasięgu, jest coś, o czym musisz wiedzieć: zasięg XNUMX km Pro ma zastosowanie tylko wtedy, gdy jedziesz w najwolniejszym z XNUMX trybów prędkości, około XNUMX km. Idź do maksymalnej prędkości dwudziestu pięciu km / h, a nie ma sposobu, aby osiągnąć maksymalny maksymalny zasięg. Szacujemy, że jadąc z dużą prędkością pokonujesz około XNUMX km; To tragiczny spadek od „prawdziwego” maksymalnego zasięgu hulajnogi i zauważalnie nieco mniej niż poprzedni Air Pro, który wzrósł. około trzydziestu kilometrów.

Czyste powietrze Pro (2021)

(Źródło zdjęcia: Avenir) Wolniej biegacze lub osoby z krótszymi podróżami nie będą miały nic przeciwko temu zasięgowi, a ulepszony silnik nadal sprawia, że ​​jest to lepsza opcja, jeśli należysz do jednej z tych kategorii. Jeśli każdego dnia musisz dotrzeć daleko, może to być niewygodne. Trudno jest jednak określić zasięg skutera, ponieważ otrzymaliśmy kilka dość niespójnych odczytów w tym dziale. Moglibyśmy kilka razy wędrować tą samą ścieżką i skończyć z znacząco różnymi wartościami naładowania, nawet biorąc pod uwagę zmienne, ale najbardziej zauważalnym problemem było to, że zgłaszana żywotność baterii wydawała się niespójna między platformami. Czasami kończyliśmy wycieczkę i mieliśmy np. 2 z 5 słupków obciążenia wyświetlanych na ekranie. Po wyłączeniu skutera i odczekaniu nocy odkryliśmy, że magicznie pojawił się dodatkowy pasek. Czasami aplikacja i hulajnoga pokazują różne poziomy naładowania. Te rozbieżności nigdy nie dotyczyły ruchu i przez większość czasu obciążenie rosło z dnia na dzień, a nie zmniejszało się. Ale dość trudno było określić, czy powinniśmy włączyć skuter na noc, czy wystarczy nam mocy na wycieczkę następnego ranka. Według Pure skuter ładuje się w 5 godziny, czyli o godzinę dłużej niż model z 0 roku. Pamiętaj tylko, że prawdopodobnie nie będziesz go ładować od XNUMX%, więc ogólnie nie potrwa to tak długo.

Jazda konna

Nowy Pure Air Pro trzyma się 3 trybów jazdy członków twojej rodziny - jest tryb XNUMX km/h, XNUMX km/h i XNUMX km/h, najszybciej osiągający ograniczenie prędkości skutera w Wielkiej Brytanii. Jak pisaliśmy wcześniej, im szybciej jedziesz, tym niższy będzie Twój potencjalny zasięg.

Czyste powietrze Pro (2021)

(Źródło zdjęcia: Avenir) Ogólnie stwierdziliśmy, że tryb szybki lepiej nadaje się do bardziej ruchliwych dróg, więc może nadążyć za ruchem ulicznym, ale na spokojniejszych ulicach średnia prędkość jest dobra. Jazdę usprawnia silnik o mocy 500 W. Podczas wjeżdżania pod górę spadek prędkości jest znacznie mniejszy niż w przypadku samochodów Pure Air o mocy XNUMX W, co pozwala na pokonywanie wzniesień bez konieczności chodzenia pieszo. Możesz biec do granic możliwości...